İstemediğim halde yakınlaştım. Sizce bu beni kötü biri yapar mı?

İlk buluşmada çocuk üstüme saldırdı göğsümu elledi sıktı kiyafetimin üstünden zorla dokundu bende karşı koyamadım ve ilk defa bı erkek dokundu bana ilk defa eşime sakliyordum kendimi dudagimdan öptü onu bile bilmiyodum saçma sapan bı öpüşme oldu penisinj okşadım silah dayamadi ama başbaşa kaldık arabasinda o dokununca bende karşılık verdim inanın çok pişmanım aglamak üzereyim kendimi kirlenmiş hissettim napcam kötü kız iffetsiz mi oldum yemin ederim ilk defa başıma geldi ama zapdedemedim bunu ve bende aman aman etkilenmedim biraz da merakın vermiş olduğu şeyle bende karşılık verdim ama duygu yoktu öpüşme bumuymuş dedim yani ot gibiydim çünkü vicdan azabı hissediyorum ilk buluşma çok erken dedikçe o çok fena tahrik oldum dedi öptü okşadı kiyafetimin üstünden tesettürlüyüm harama dikkat eden biriyim nasıl yaptım böyle birşey hâlâ anlamış değilim ama dediğim gibi aman aman duygum da yok çok pişmanım ne oldum ben
Güncellemeler
+1 yıl
Kendimden iğreniyorum artık temiz biri degil miyim cidden nolur dalga gecmeyin hayvan it yapıştı bana hep azarladim
İstemediğim halde yakınlaştım. Sizce bu beni kötü biri yapar mı?
Cevapla