AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
84Cevap
kocanın gözü dısarda olabilir, ona dikkat et bakalım.
bende bilemedim şimdi... sanki seni kullanıyor muş gibi geldi :)
sosyal hayatımızda bana değer veren biri. ondan anlam veremiyorum ya.
yaa aslında bu durumun bir kaç mantıklı açıklaması var amaaa bunlarda uzun... hazırladığım tezleri kopyala yapıştır yapsam daha iyi olur :D
tamam, okurum.
buraya sığmaz ki :D 24 sayfacık :D aslında çok faydalı bir tez... insan psikolojisi üzerine.. herkesin okumasını tavsiye ederim.
siz bilirsiniz.
özelden yazmam. anlatıp- anlatmamanıza dedim siz bilirsinizi.
hmm tamam o zaman sağlık olsun...
Öyle erkeği gibeyim ben.
Burcu ikizlermi? Degilse soyleme ben tahmin edicem ama buyuk ihtimalle ikizler
sen de onu müşteri olarak gör.. sdfsdfdsfsdf
sevinin. kabul edin bu haliyle.
kabul ediyorum da, neden sevineyim bunu bilemedim.
iyi iş çıkardığınızı düşünüyor ya kocanız.
sonrasında yarım saat sonra gelmesi olmasa bende böyle düşünücem.
Velhasıl sen bir gidersin darmaduman olur
nasıl yani?
Mesela sen terk edip gittin diyelim bu adam dağılır
nasıl anladınız? öyle olur galiba. çok değer veriyor bana ama yatakta değişik işte anlamadım ki.
Sadece iki arkadaşımdan yola çıkarak bu sonuca vardım. Biri sevgilisine kıyamazdı ilişkiye giriyorlardı ama incitmekten korkuyordu escortla veya dışarıdan bulup hallediyordu ihtiyacını sonra kız öğrendi ve ayrılmak istedi barıştılar ama yine kıyamıyordu kıza en son ilişkide biraz argo konuşarak çözdü. Ha ikinci de bir diğer arkadaş çok etkilendiği bir kızı yatağa attı ama sabah kız giderken kapıda senin gibisi çok geçti burdan dedi sonradan kıza aşık olduğunu farketti nişan falan derken kız evlilik öncesi gitti çocuğum hayatı tepe taklak oldu. Yani ben de ikisini harmanladım
kocam ilk zamanlar kıyamıyordu aynen anlattığınız gibi. canımın acımasını istemiyordu.
belli bir süre sonra ben böyle düşünmemesini söyledim bu seferde içindeki buymuş dek ki böyle oldu.
pasif olsan dert, olmasan dert.
Belki salona gidil daha sonra gelme sebebi pişmanlık olabilir aslında tam anlatamadım ama vicdan gibi yani
o an yalnız kalma isteği oluyor. sonra yanıma gelir konuşur- güldürür sohbet eder.
amele pazarından mı aldın kocayı ahuhuhu bune len
Eskilerden kalan bir alışkanlık olsa gerek?
ilkiyim.
peki ruhundaki seks yapıp bırakma olgusunu nasıl keşfetmiş onu çözemedim
evlenmeye sıcak bakmıyormuş hiç.
karım diyordu?
resmi evlilik yok mu?
anlamadım açar mısınız?
yani sen kocam diyorsun o sana karım diye hitap ediyor?
evlenmeye sıcak bakmıyor demişsin ya, resmi bir evliliğiniz yok mu?
hayır, evlenmeye sıcak bakmıyormuş bana kadar. normalde evlenmezdim hiç sen olmasan demişti. arkadaşları da şaşırmışlar evlenmesine. böyleymiş düşüncesi bekar kalmak.
O adam şizofren hastası bir sapık manyak.
neden böyle düşündünüz?
Yazdıklarınızdan onu çıkarttım. normal değil o davranışları. ınsan sevdiğine öyle sapıkca davranamaz
sevdiğimiz gerçekte yatakta farklı olunmaz mı? benimki oluyor. yoksa karım gibi görsem kıyamam sana demişti.
İyi başucuna para bırakmıyor manyak. kimmiş peki o yatakta seviştiği
ya ben ilkiyim. böyle biri değil.
O zaman neden üzülüp burada paylaştınız bunu madem sizin icin sorun yoksa.
üzülmek , üzülmemek değil, ne hissedeceğimi bilememek.
güzel bişey eşiniz sizden memnun
böyle olması biraz tuhaf değil mi?
fahişe gibi görüyosa sıkıntı ama sert davranıyo olması sorun değil ama kötü şekilde hitap ediyosa uyarmalısın yanı istemediğini dile getir
Yatak da sınırlı öyle görmesi sadece.
fantazi sonucta
herkesın faklı huyları var :)
Senin kocanı iyi bir...
.. ne?
Sitede ki arkadaşların doldurması için bıraktım boşluğu... Ben dolduramadım, çok sert olur diye... Yalnız var ya sende onu köpek gibi görecen... insan yerine koymuyacaksın hayvanı.
ama seviyoruz birbirimizi. yatakta böyle. onun dışında değer veren biri bana. Açıkçası çözemedim olayı.
seni seven birisi ise senden bunları nasıl istiyor... Benimde benzer problemleri oldu ve bu konuda ki isteklerinde haklı buldum ve onun dediği gibi davranmaya başladım...
benden istediği ne ki? açar mısınız anlayamadım.
yok bende eşimin hoşuna gitmeyen şeyler isterdim ancak hoşuna gitmediğini söylediği andan itibaren ben bıraktım öyle davranmayı... Seven insan, sevdiğinin isteiği gibi davranabilmeli, bencil olmamalı diyorum...
hoşuma gitmiyor demedim ki ama.
haklısınız mahreme girmediğimden yanlış anlaşılmıştır doğal oalrak.
bide sıkıntı uyum noktasında yok.
sadece sonradan free kalma durumunu anlamaya çalıştım normal mi diye.
erkek olmadığımdan da erkekler daha iyi anlayabilirler diye sordum.
deseydim hoşlanmadığımı dikkate alırdı ama demedim anlamak istedim sadece ve bu amaçla sordum.
Sende o* gibi davran yatakta ona.
nası bir ailesiniz ya :)
cocukluguna inmek lazım çok prn izlemiş olabilir
Sen de ona hakettiği gibi davran öyleyse.
sokakta çervende hanım ol evinde kocana o* ol...
içeriği okuduysanız ne düşünürsünüz kocamla ilgili?
okudum kişiden kişye deyişen bir fantezi pikoloji ya da elinde olmadan yaptıgı bir şey gibi düşünüyorum:D
bende benzer düşüncedeyim.
Başka bir şey düşünme derim bende :)
çok eleştirenlerde olunca düşüncemde haklı mı- haksız mıyım diye düşündürtüyor haliyle.
sencede çok eleştiri gelmezmi bu konuya özellikle... olunca:D
konu tarz değil, böyle hissetmesi beni.
Aranizdq çözmeye bakin
bu nasıl bir fantezidir
Olsun sonuçta seni beceRiyor ;)
böyle olması iyiye işaret :D
ne açıdan?
bir çok kadın yatakda bunları ister o açıdan sert sever yani
kendide belirtmiş çok iyi olduğunu :D
sorun bu değil. sonrasında free kalma hissini anlayamadığımdan sordum.
hımm orasını yeni okudum afedersin? haklısın ilginç biri kocan
biraz tuhaf mı anlattın ne
belki de anlatamadım olabilir.
seviyorsa dert değil
sen bu durumdan rahatsız mısın pekı?
olmalı mıyım, ne hissetmeliyim, cevabını bilmiyorum.
kadınların genellıkle bu durumdan hosnut olduklarını duymustum
sonrasında yarım saat free kalmasına mı? diğer konuda sıkıntı yok zaten.
sanırım yakında grup ıstıcek
kocamı tanısanız bunu istemeyi bırakın düşünmeyeceğini bile anlardınız.
ummadık tas bas yararmıs:))
benim kanaatım bır erkek kadınına yatakta orspu gıbı davranıosa onunla toplu seks yapmaya da meyıllıdır...
sana fahıselıgını nasıl hıssettırıyo kı ztn... ıllakı konusuyor olmalı
Seninde Hoşuna Gidiyor Dimi
gitmeli mi, gitmemeli mi bilmiyorum.
Bence Gitmemeli Sonuçta Aşk Sevgi Sözleride Söyleyebilir
onları yatak dışında söylüyor.
ilişki de yükleniyor mu peki
detaya girmem.
Walla Ban Kalırsa Sen Bu Durumdan Memnun Değilsin Verme Trip At Sende Kadinligini Kullan
birbirimize aşığız ama.
bu konuda sen memnunsun değilsin ama
ne hissedeceğimi bilemedim ki.
Bence Rahatsızsn Bu Konudan
O adamdan bir bok olmaz adam bile demek yanliş
parodn kocan biraz gidik sanrm
Kocanın orsbusu ve fahişesisin sen :)
ayıp ediyor
neye göre sizce? ne hissetmeliyim bilemedim.
o anda her şey olabilir. ama sonrasında kurduğu cümleler itici.
ben sordum neden böylesin diye. o anlatmadı kendiliğinden.
o an free kalmak istiyorum ama kendimi toplayıp hemen gelmeye çalışıyorum yanına dedi.
normal hayatta böyle değilse sorun edecek bir şey yok gibi
hayır değil. bana değer verir, sever.
gayet mutlu bir evlilik.
Fantazi bu
hayır kafamdan kurmadım. olanı yazdım.
Sende ona numara yap seni başkası olarak hayal ediyorum de çıldırsın
Vay ırıspi
%70 iyiye işaret :D
senin kocandeğişik
sanki biraz.
bence değişik birazdan biraz fazla
evet biraz değişiktir her açıdan.
öyle :)
Hahaha güldüm ya
gorsun ıyıdır
Ayıp etmiş
Alışacaksın artık :)
fantezi yapıyooo :)