Kızlarla takılmak zaman kaybı gibi geliyor?

arkadaşlar benim sexe ihtiyac duydugum zaman arkadasıma diyodum faceden link at diye 3 5 tane atıyodu konusuyodum bir tanesi kesin düşüyodu böyle 5 6 kere olmuştur 1 hafta konusuyoruz 1 gün bulusuyoruz yiğişiyoruz soğuyorum bidaaha mesaj atmıyorum :D şimdi tatil yerindeyim 5 aydır ortamım yok cinsel isteğim arttı :D napacam :D bide kızlarla takılmak içmek hiç haz duymuyorum sadece kızlara seks anlamda bakıyorum ha içtikten sonra bişi olacaksa içiyorum. takılacaksam sonunda seks varsa takılıyorum:D kız arkadasım yok onun için. düşüncelerim nasıl sizce içimden geçenler bunlar
Kızlarla takılmak zaman kaybı gibi geliyor?
Cevapla