Benim her anlamda ilkim esimdi. ondan once bir erkekle el ele bile tutusmadim kimseyle de cikmadim.3 senelik iliskimozden sonra evlendik.
Ilk gece zaten ben baya titriyordum filan diyesiye soyunmaya basladi ve ben korkudan agladim daha hicbir sey yokken bakamadim bile korkumdan. o da sinirden midor bilmiyorum gulmeye basladi sardi beni ne oldugunu filam sordu kendimi hazir hissetmiyorum dedim. Tamam sorun degil dedi dusa girdi sarilip uyuduk.2 gundur tik yok ben hala korkuyorum ne yapmak lazim?
Esim de hala anlayis gosteriyor ama ben kendimi kotu hissediyorum benim hakkimda ne dusunmustur :(
Bakire oldugumdan emin
Ilk gece zaten ben baya titriyordum filan diyesiye soyunmaya basladi ve ben korkudan agladim daha hicbir sey yokken bakamadim bile korkumdan. o da sinirden midor bilmiyorum gulmeye basladi sardi beni ne oldugunu filam sordu kendimi hazir hissetmiyorum dedim. Tamam sorun degil dedi dusa girdi sarilip uyuduk.2 gundur tik yok ben hala korkuyorum ne yapmak lazim?
Esim de hala anlayis gosteriyor ama ben kendimi kotu hissediyorum benim hakkimda ne dusunmustur :(
Bakire oldugumdan emin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar