İlk gecede ağladım. eşim ne hissetmiştir? Detayı okuyun lütfen:(?

Benim her anlamda ilkim esimdi. ondan once bir erkekle el ele bile tutusmadim kimseyle de cikmadim.3 senelik iliskimozden sonra evlendik.
Ilk gece zaten ben baya titriyordum filan diyesiye soyunmaya basladi ve ben korkudan agladim daha hicbir sey yokken bakamadim bile korkumdan. o da sinirden midor bilmiyorum gulmeye basladi sardi beni ne oldugunu filam sordu kendimi hazir hissetmiyorum dedim. Tamam sorun degil dedi dusa girdi sarilip uyuduk.2 gundur tik yok ben hala korkuyorum ne yapmak lazim?
Esim de hala anlayis gosteriyor ama ben kendimi kotu hissediyorum benim hakkimda ne dusunmustur :(
Bakire oldugumdan emin
İlk gecede ağladım. eşim ne hissetmiştir? Detayı okuyun lütfen:(?
Cevapla