Sevgilim yerim o a*ını dedi sizce sevgilim sapık mı?

Ona bu sabah mesaj attım üzgünüm geciktim sen bensiz git diye bana nedenini sordu detaylı anlat dedi ben de dedim vajinam enfeksiyon kapmış sanırım çok ıslanıyor doktora gidiyorum bana dediği şey yerim o a*ını? Ne alaka yani şimdi neden böyle dersin ki? Sizce sevgilim sapık olabilir mi?
Sevgilim yerim o a*ını dedi sizce sevgilim sapık mı?
Cevapla