Sizce; büyük kalçalar mı yoksa minik kalçalar mı güzel?

Elbetde "yemeğin salçalısı kadının kalçalısı" .
Ama bir de sizin yorumuzu alalım, size göre hangisi daha güzel?
Sizce büyük kalça bir avataj mı dezavantaj mı?
Küçük kalçalar hakkında düşünceniz nedir? :)
Küçük kalçalı biri olarak diyorum, bence büyük kalçalar daha iyi sizin yorumunuz?

KÜÇÜK KALÇALAR MI?

www.magicformshop.com/.../99mg251_a3.jpg

www.ceycey.net/.../...lancy-9719_1.jpg&w=800&h=800

YOKSA BÜYÜK KALÇALAR MI?

www.korhaber.com/images/image/fotok2(17).jpg

83.66.2.16/images/galeri2/galeri_36793/16.jpg
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce; büyük kalçalar mı yoksa minik kalçalar mı güzel?
Cevapla