Yakışıklı erkekler hepsi Gay kızlardan bıktıgi için mi böyleler kızlar tatmin edemiyor mu bende Yakışıklıyım şu an Gay olma aşamasına doğru gidiyorum tabi bu yaşıma kadar hep kızlardan hoşlandım mesela Bu adam Gay Hetero olsa tavliyamıycagi kız yok ama Gay
Yakışıklı erkekler neden Gay hepsinin kaderinde bumu var?
kardeşim eşcinsellik bir ''tercih'' ya da ''cinsel tercih'' değildir, bu homofobiklerin oluşturduğu bir terimdir. asıl doğrusu ''cinsel kimlik''tir. ve bu cinsel kimlik doğuştan gelir, değiştirilemez, seçim yapılamaz, tedavisi yoktur. çok yakışıklı olmanın ya da çok güzel olmanın cinsel kimliğe hiçbir etkisi yoktur. kadından sıkılan erkek de yoktur! bir erkek denese bile bir erkek ile eşcinsel ya da biseksüel olmadığı sürece birlikte olamaz, birliktelik gerçekleşmez. Bende tip olarak ortalamanın oldukça üstünde uzun boylu, kaslı, karizmatik bir erkeğim ve neredeyse her cinsel kimlikten arkadaşım var.
1
11 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yanlışın var Hetero olup sırf meraktan bir erkek ile olan erkekler var doğuştan gay olup sonradan Hetero olanlarda var değişiyormuş yani
Eşcinsellik tercih değilmiş Askere Hetero gidip Gay olarak dönen bir ton insan var adam kadın olmayınca kendini tatmin edemiyor sonra Gay oluyor buna senin gibileri ise yönelim diyor komedi
seninle uğraşmayacağım, belli ki kör cahilsin. bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp. bilmediğin konu hakkında konuşmak hele en ayıbı. hiçbir bilgin yok belki de bir tane akademik yayın bile okumadın seksüelite ile alakalı. ilk önce ''oku'' ama anlayarak oku, sonra ''öğren'' sonra gel benimle tartış
6-7 tane gay ilgilenen oldu benle baya hemde aylarca yıllarca 2-3 tane gay arkadaşım oldu çevremde de panseksüeline kadar her insan bulundu arkadaşlık yaptım tabi denemedim hiç tarzım değil midem kaldırmaz hep heteroydum hala öyleyim bunları benden iyi tanıyan çok çok insan yoktur yaşayarak tanıdım
Bilmiyorum. Çok yakışıklılar öyle özellikle yabancı erkeklerde var.. Çok mu yakışıklısın? Bende yakışıklıyım ama bisexim ilgimi çoğu kadınlara. Kendini kabullen bence