Biri bana tecavüz ediyordu az kalsın, sizce bunu kocama anlatmalı mıyım?

(içimi döküyorum biraz uzun) Arkadaşlar yaklaşık 2 hafta önce arkadaşımın evinde kalıyordum arkadaşımın bir de kuzeni vardı (erkek bir kuzen) kuzeni bizden küçüktü liseye gidiyordu 17 yaşında falandı İstanbul'da kalırken arkadaşımın evinde kalacakmış. Arkadaşım (o bir kız) çift kişilik bir yatakta uyuyordu benim de yatakta yatabileceğimi söyledi kuzeninin de kanepede yatmasına karar verdik. Gece gittik ben yatakta yatıyorum yanımda bir ses duydum eli belime oradan da biraz popoma değiyordu arkadaşımdır diye arkamı döndüğümde o çocuğu gördüm kalktım yataktan burada napıyorsun dedim o da koltuk rahat değil dedi ben de yanımda yatmamalısın sen yatmazsan ben yatarım kanepede falan diyip ben yatmaya gittim çünkü davranışlarından rahatsız olmuştum o sırada çocuk beni tuttu ama sert bir şekilde tuttu gitme dedi ben de itiraz ettim çocuk beni daha sıkı tutmaya başladı işte benden küçüktü ama haliyle erkek olduğu için benden güçlüydü zaten baya kaslıydı da beni yatağa attı kıyafetlerimi çıkardı falan ben o sırada bağırıyorum itiyorum vuruyorum ama bir fayda etmiyor o da soyundu sonra ben bacağımı kapatıyorum ısrarla ama o şerefsiz sokmaya çalışıyor istediğini de maalesef alıyor ben o kadar bağırıyorum sonra da beni çeriden arkadaşım sonra duydu sanırım komşuya gittiği için duymamış benim bağrışmalarımı duyup yanındaki komşuyla gelmiş yardım et diye bağırdım çocuğu üstümden zor da olsa çektiler seni dayıma söyleyeceğim falan diyip vurmaya başladı yandaki komşu teyze de çocuğu dövmeye çalışıyor sonra diğer komşular da telaşla kapıyı çaldı bağırışma sesleri duyduk noluyor dediler arkadaşım da her şeyi anlattı şerefsiz kuzenim arkadaşıma tecavüz etti dedi tabi bunu duyan bütün komşular çocuğu dövdü çocuk da çırılçıplaktı bu arada ben de çırılçıplaktım ve o an sadece ağlıyordum ama e ağlama hayatımda hiç böyle ağladığımı hatırlamıyorum. Neyse el birliğiyle polise gittik ben de ifade verdim ağlayarak da olsa çocuğu da gözaltına aldılar ama bugün öğrendiğim şeye göre çocuk 18 yaşından küçük olduğu için serbest bırakılmış sanırım. şu an olayı atlattım gibi gayet iyiyim ilk başlarda kendimi rezil hissediyordum sürekli ağlıyordum kocama da hiç bir şey söylememiştim o da sürekli iyi misin neyin var diyordu ama benim psikolojim o kadar bozuktu ki anlatmaya tahammülüm bile yoktu. şu an gayet iyiyim kendimi kötü hissetmiyorum sizce bu olayı kocama anlatmalı mıyım? Aslında duymasından biraz endişe ediyorum çünkü onu tanıyorum duyarsa o çocuğu kesinlikle döver ama bu kadar büyük bir şeyi de saklamak istemiyorum. Sizce anlatayım mı yoksa gerek yok mu?
Biri bana tecavüz ediyordu az kalsın, sizce bunu kocama anlatmalı mıyım?
Cevapla