





Çizgi Film dir masumdur deyip geçmeyin. Algı diye bir şey var bu çok doğru.
Tamamen özendirmek. Normal karşılamasını sağlamak. Çocukların, gelecek nesilleri bu şekilde olması için ellerinden geleni yapıyorlar.
Çocukları bu yaşlarda benliklerine bir hipnozcunun yaptığı gibi beyni uyutuyorlar. Bu durum başka ülkeler için sorun değil. Zaten onların hayat tarzı, yaşam biçimleri bu şekilde.
Daha çok bizim gibi ülkeleri etkiliyor. Burada amaç çocukları, gençleri yeni çağ adı altında, küreselleşme, modernlik, çağdaşlık adı altında modernize etmek. Bu filmleri tüm dünya izliyor aslında. Sadece bize yapılmış bir şey değil ama amaç aynı. Modernize etmek.
Asıl sorun şu. Biz bu teknolojileri kullanarak neden izlemeleri için çocukların tasarrufuna bırakıyoruz. Devleti geçtim. O ayrı mesele girmek dahi istemiyorum.
Bugün Doğuda teknolojiden mahrum kalan o kadar çocuk varki bırakın interneti, bilgisayarı tabletleri yok. Şu bir gerçek okuma oranları ve başarıları daha da yükseliyor. Teknoloji olmamalarına rağmen.
Sorun en başta bizler de, Aileler de...
Evet deccale ve şeytana ruhunu satmış çizgi film şirketlerinin sahibi, toplumu yozlaştırıp Allahın iradesine büyük saygısızlık olan eşcinselliği toplumun zihninde yer etmek istiyorlar. Neden yapıyorlar, ne için yapıyorlar ve neden bu kadar ısrarcı davranıyorlar diye insanlar hiç mi hiç düşünmüyorlar! Eşcinsellik, aldatma, cinsellik, ateistlik, materyalistlik, evrim bunu ısrarla insanların beynine sokmak istiyorlar. Ve bu konuda çok fazla inatçılar. Amaç şeytanın istediği bir toplum yaratmak ve insanları ateşe sürüklemektir. Aslında bunu topluma yaptıran ve vesile olanlar Allahın, şeytanın ve dinlerin varlığını en iyi bilenler ve şahit olanlarsı. Ama bu dünya hayatı için ruhlarını sattılar. Ve insanları çok iyi bildikleri gerçeklikten "Tanrının varlığından" şüpheye düşürüp o inancı yok ediyorlar.
Özellikle Disney Channel ve Cartoon Network içerisinde çocukların ahlak yapısını bozacak bir sürü şey içeriyor. Çocuklarımıza dizi izletmiyoruz neden ahlak yapısı bozulmasın dizide olan iki kişi birbirine aşık (aşk adı altında zina) birbirlerine yakınlaşiyorlar vs. Peki çizgi filmlerde ne var artık? İki tane süper kahraman birbirlerini seviyorlar bölümün sonunda öpüşme sahnesi 5 yaşında çocuğun hayran olduğu karakterler opuşuyor çocuk bunu günde 2 saat izlese ahlak yapısı ne hale gelir farkında mı acaba ebeveynler. Kafir işini çok iyi yapıyor daha çocukluktan sokuyor çocuğun aklına zinayi ciplakligi eş cinselliği daha birçok şeyi sonra yeni nesil neden bu halde? Çocuğunun ahlak yapısını beğenmeyen çocuğunun ne okuduğuna izlediğine dinledigine baksın çünkü bunların hepsi önce bilinç altına sonra ahlak yapısına yerleşiyor..
Gerçekten de öyle hayran kalacağı bir karakter sunup altına ahlaksızlıklarını empoze ediyorlar
Redkit:yalnız asosyal bir kişilik köpeğinden başka arkadaşı yok iyi karakter Dalton kardeşler : ailesiyle beraber olan annesine saygılı ve anne sözü dinleyen kötü karakter
Robin hod:hırsız ama zenginden çalıp, fakire dağıtan (güya iyi karakter)
Yanlışlıkla Dünyanın Öbür tarafına uçan çocuk adlı kitap: çocuğun ailesi gayet normaldir aile (çocuğa iyi davranmıyor) kötü karakter. Hikayede eşcinsel çift yardım sever iyi karakter
Aileyi kötü gösteriyorlar ahlaksizligi ise iyi özellikle annelerin çok dikkatli olması gerekiyor masaAllah sen bu konuda duyarlisin😊 bu konuda duyarlı olunmazsa bir nesile yazık olucak
Teşekkür ederim eig için 🌹💕
Rica ederim 🤗
Çocukları küçüklükten itibaren bunlar iyi güzel diyerek alıştırmak.
Burda iş ailelere düşüyor.
Teşekkür ederim bacım.
Cevap
16Cevap
Ohoo bu en masumu (!)
https://www.google.com/amp/s/listelist.com/25-kare-teknigi/amp/
Böyle böyle bozdular gençlerin ahlakını şimdi de biz böyke yaratıldık diyip ameliyat oluyolar. Gay oluyolar lez oluyolar ve saygı bekliyorlar. Midem bulanıyor.
Çocukları çizgi filmlerle etkisi altına alıyorlar kaçamak sahnelerle bilinçaltlarını kirletip geleceğe hazırlıyorlar... maksatları belli ve buna adım adım ulaşıyorlar...
Bunlar iyice düşünülen seneryolar konuları ince ince subliminal masaj lar var. Başka bir örnek vereyim 8_12 yaş kitabı var 42 dile çevrilip ödüller almış bir kitap , hikaye çok akıcı, ana karakterin her konuştuğu yetişkin çocukken evden kaçmış ve hayatına kendi istediği gibi yaşıyormuş ebeveynlerinin yönlendirmesiyle değil miş. Kitapta yardım sever bir çift var onlarda homoseksüel çocuk bu çiftin birbirlerini çok sevdiğini gözlemlyip kendi anne babasını bu çift kadar birbirine sevgiyle bakarken görmediğini düşünüyor. Bu kitap bizim okullarımızda bile ödev olarak verildi ve İnternet övgü dolu yorumlarını okudum
Önce senaryonun akıcılığı ve kalitesi ile insanları cezbediyorlar daha sonrada inceden araya mesaj niteliğinde konular ekleyip kafaları karıştırıyorlar... böyle bir kitaptan yanlış birşey çıkmaz gibi hissediyor çocuklar ya da bireyler.. zehirli bal misali yedikçe yedirtiyor insana ama sonunda öldürüyor... şu anda bize sundukları vazgeçemediğimiz bazı lezzetlerde buna dahil sonunda kanser yapıyor biz farkında bile olmadan...
Onlar görevlerini yapıyor. Ailelere düşlen bu tip şeyleri çocuklarına izlettirmemek ve onlara kendi doğalarına ait eğitimleri vermek.
Bu tarz konulara yüzeysel bakmayalım bunlar iyice düşünülen seneryolar konuları ince ince subliminal masaj lar var. Başka bir örnek vereyim 8_12 yaş kitabı var 42 dile çevrilip ödüller almış bir kitap , hikaye çok akıcı, ana karakterin her konuştuğu yetişkin çocukken evden kaçmış ve hayatına kendi istediği gibi yaşıyormuş ebeveynlerinin yönlendirmesiyle değil, kitapta yardım sever bir çift var onlarda homoseksüel , çocuk bu yardım sever çifte bakıp kendi anne babasını bu çift kadar birbirine sevgiyle bakarken görmediğini düşünüyor. Bu kitap bizim okullarımızda bile ödev olarak verildi
Çok haklısınız ve sizi destekliyorum. Burada bize düşen görev ise çocuk ve gençlerimizi bu tehlikeli sulardan uzak tutabilmek. bunun için onlara faydalı nokalarda kulvarlar açmalı ve eğitimler vermeliyiz. Hatta mümkünse bu tip konularda kitapların, filmlerin, kanalların vs isim ve görselleirini hiç kullanmamak daha güzel olacaktır. Sizdeki duyarlılığın tüm topluma yayılması çok önemli.
Cinsiyetsiz toplumun ve eşcinselliğin tohumlarını bunlarla atıyorlar. Aslan kralda çizgi filminde aslanın yürüyüşü bile kadın yürüyüşüyle ozdeslestirip o şekilde izlettiler
Gercekten cok dikkat etmek lazım çizgi filmlerde hiç masum degilmis kırk yıl düşünsem aklıma gelmez.
Çizgi filmler hic masum değil daha önce bence yazmıştım çizgi filmlerde ki subliminal mesajlar ve geneli p*rno icerikli
kendi değerlerine göre çizgi film yapıyorlar. biz de kendimize göre çizgi film üretelim
Şeytana ruhunu satmıs kesimin kucucuk cocukları zehirleme yöntemi
Aileleri bunu seçmeli hangi çizgi filmi izleyip izlememeye onlar karar vermeli
Kesinlikle ve kesinlikle ve kesinlie öyle 👍🏻 Çizgi filmler ve telefondaki oyunlar hiç masum değil.
Masum şeyler değil bunlar
O yüzden uzak tutmaliyiz çocukları tv den...
Hiç eğitici niteliği de yok saçma sapan bizim zamanımızda Cailou vardı
Bizim zamanımızda daha çok fazla vardı hatta subliminal mesajlar daha çoktu şimdi hiç biri etki etmedi. Şimdiki nesil her şeyden daha çabuk etkileniyor orası ayrı
Tövbe estg..
Bu bir "Subliminal mesaj"
"... ve bunun gibi daha neler var neler.." 😡
arkadaşı belki homoluk ne alaka siz arkadaşlarınıza sarılmıyor musunuz
cizgi filmleri cocuklara izletmeden once izlenmeli gercekten
Burda homoseksüel bir görsel yok ki
Hemcinsinden hoşlanan bir çocuğun kendini anormal hissetmemesi için de olabilir.
Yeni hedef cinsiyetsiz bireyler.
Aynen öyle
Çocukları böyle zehirliyorlar
Bunu gören çocuk ayol ben etek giyeceğim deyip cinsiyet değiştiriyormuş. Son 3 yılda 1 milyon çocuk bu sahneden dolayı yoldan sapmı. Kaynak:tiiz
@RuuDy_RuuD kaynağına tükürem😅
Ne ka ayıp
Diyelim ki öyle peki ne işlerine yarayacak?
Bu tarz konulara yüzeysel bakmayalım bunlar iyice düşünülen seneryolar konuları ince ince subliminal masaj lar var. Başka bir örnek vereyim 8_12 yaş kitabı var 42 dile çevrilip ödüller almış bir kitap , hikaye çok akıcı, ana karakterin her konuştuğu yetişkin çocukken evden kaçmış ve hayatına kendi istediği gibi yaşıyormuş ebeveynlerinin yönlendirmesiyle değil, kitapta yardım sever bir çift var onlarda homoseksüel , çocuk bu yardım sever çifte bakıp kendi anne babasını bu çift kadar birbirine sevgiyle bakarken görmediğini düşünüyor
Homoluk göremedim kızla erkek işte
aynen öyle yapılıyor. daha neler var neler.
Evet aynen öyle
Ne var ki bunda
Aynen öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?