Evet arkadaşımın kardeşi var benden yaşça baya küçük, 1 kere odasında gece onunla Film izlerken ben dar tayt giydiğim için benden etkilendiğini vs. söyledi. Benimle sevişmek istediğini söyledi ama ben istemedim o gün, daha önce sevișmedim kimseyle çünkü. Bende yaş olarak biraz küçük gösteriyorum ve bakımlı biriyim. Her neyse uzatmayalım fazla, sonra başka bi gün odasına gittim kıyafetler üzerimizdeyken sürtünme oldu. Neyse işte ondan sonra hiç yüzüme bakmaz oldu hep bana kötü davranır oldu. Başka zaman bi daha seviștik yine aynısını yaptı sonra beni engelledi. O değil de ben anlamıyorum ben zaten yaş olarak büyüğüm ondan ve evlenmicez zaten, alt tarafı her oraya gittiğimde onun odasında sevișecez peki neden böyle yapıyo anlamıyorum. Sonuçta o karli çıkıyo ama işte yinede böyle yapıyo. Engelimi vs. Kaldırdı ama az önce apartmanda ışıklar kapalı seviștik 5 dk bile sürmedi her zaman ki gibi, sonra mesaj yazıyorum geleyim mi diye ama hiç mesajlarıma bile bakmıyo. Yok yani anlamıyorum neden böyle yapıyo, bide hiç opmuyo beni, dudaktan öpüşmeyi zaten hiç sevmiyo. Sakın yargılamayın böyle şeyler neden yapıyorum ve neden yaptım hiç bilmiyorum, tek bildiğim böyle şeyler hayatta yapacak biri değilim ve oldu işte. Ama neden işi bitince yüzüne bile bakmıyo ve işi olduğunda yüzüme gülüyor. Biliyorum yaptığım saçmalık biliyorum doğru değil ama yinede zoruma gidiyo onun bana öyle yapması. Yok yani amacı ne olabilir? Üstelik sevişme teklifleri de hep benden geliyo zaten, kendimi kötü hissediyorum böyle şeyler yapacak biri değildim hemde kendimden küçük biriyle ama oldu iste. İnsan belirli bi yaşa kadar doğru kişinin gelmesini bekleyerek ömrünü geçirdiği için bi zaman sonra boşluğa düşüp hatalar yapabiliyor. Lütfen yargılamayın. Sadece neden böyle yaptığını bilmek istiyorum ve ne yapmam gerekiyo? Gerçi artık bundan sonra olmicak hiç bişey, yaptığım yanlıştan dönmeye karar verdim
Güncellemeler
+1 yıl
Olur sor bakalım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
Belki ablasının arkadaşı olduğun için yaptığını yanlış bulup pişman oluyordur
Her seferinde mi pişman oluyo
Anlık hata olarak görüyor ya da karşı koyamıyor sonra pişman oluyor olabilir
Asıl pişman olması gereken biri varsa o da ben olmalıyım sonuçta ben bi bayanım. Ve her seferinde kalbimi kırıyo ama bugün kalbim kırılmadı çünkü vazgeçtim artık
En doğrusu ilişkiyi kesip böyle bir ihtiyacın varsa da flört sevgili başka biriyle yaşaman gibi
Çok haklısın başka da istemiyorum artık kimseyle. Zaten çok büyük bi hataydı. Biran önce duygulu hayırlı biriyle evlenip çekip gitmek istiyorum herkesin hayatından
Şimdi diğer yorumlara baktım da yaş farkı da baya fazlaymış kötü hissetmesi normal sanki
Haklısın da yapmadan önce aklı nerde peki
En istekli çağları söylediğin yaş. Sen de bakımlı güzel bir kızmışsın o anda aklının başka yerde olması çok doğal :) Sadece sonrasında pişmanlığını ifade ediş şekli sorunlu.
Her seferinde de bi insan pişman olmaz ki, kaçıncı kez aynısı oluyo. Ben sordum ona mesaj yoluyla pişman mısın diye ama bişey yazmadı mal
Boşversene bir halt yaptığı yokmuş zaten git duvara sürtün aynı şey. Pesinden kosma umursama bak nasıl ilgili davranıyor tekrar
Aynen öyle yapıcam sıkıldım valla aynı durumlardan, hem ben sürtünmeyi sevmiyorum. Ben öpüşüp koklașmayı seviyorum ama hiç yapmadık ondan
İş bilmeyen birine denk gelmissin bana bi denk gelde sana anyayi gonyayi gosteririm:)
Hahaha ay güldürdün beni ya😂😂
Benimle isiklar kapali 5 dakika apartmanda seviscen ben orda gerekeni yapmicam oyle bi dunya yok🤣
He yok bişey yapamam da, çünkü daha önce hiç yapmadım kendimi evliliğe sakladım ama işte ne biliyim son anda oldu. Bakireyim bu arada, öpüşme bile olmuyo bu ne ya
Evet bu ne yaa yeter ver artik🤣
Hayır vermem bakireyim. Hem o benim istediğim hiç biseyi yapmıyo. Ne öpüyo ne bişey yapıyo, sürtünüp gidiyo mal gibi
Sadece surtunmek ne yaa insan dudaklara yapisir islak islak birakmaz:)
Yok dudaktan öpüşmek hiç yok, hiç bi yerimi öpmüyo geçenlerde boynumu ısırmıştı bende mesaj attım çok hoşuma gitti bunu hep tekrar edelim diye, sonra beni engelledi
Ahahahah o cocuk mal ugrasma🤣
Aynen bencede, bu arada arkadaşımın kardeşi değil, kuzenim oluyo kendisi
Niye arkadasmin kardesi dedin karar ver 1 saat sonra kocamin kardesi deme🤣
Yok evli değilim hiç evlenmedim. Ne biliyim insanlar tepki verir diye öyle yazdım ama sonra sana gerçeği söyliyim dedim 😂
Şimdi birsey dicem profilim açik olmucak olur yani oyle seyler merak etme anladin sen🤣
Sen benim hikayemo bilsen ohooo bu ne ki:)
Sana mesaj yazdım 😂
Tamam:)
kendinden büyük birisi ile dene aradaki farkı anlarsın, sana aferdersin ama hadi işine muamelesi yapıyor
Bencede öyle muamale yapıyo ve hiç hoş değil, çok kırıcı oluyo
yazık değil mi sana, böyle istekle arzuyla seni isteyerek gelen birine yapılırmı bu işte erkek müsvettesi bunlar, yanlış insanları arayıp buluyorsunuz her zaman
Çok haklısın ama kuzenim olduğu için ve yaşı benden küçük olduğu için bi zararı olmaz diye olanlar oldu, gerçi ama olan bişey de pek olmadı gibi
kuzen olması daha tehlikeli aslında hem egosunu tatmin etmişsin hemde kendin birşey anlamamışsın, yanlış elerde yanlış insalarda teselli işte, oysa istekli kadın ne güzeldir candır can
Bencede ama işte benim kıymetimi bilemedi kendi kaybetti salak
aynen öyle salağın denyonun önde gideni valla ben bile çok kızdım
Teşekkür ederim 😊 bugünden itibaren kendime yepyeni bir sayfa açmaya karar verdim ve günahlarımdan tövbe edip hakkıyla Müslümanlık görevlerimi yerine getirmeyi düşünüyorum. Bi günah işledim, kendime yanlış yaptım ve hepsinden dönücem. Bu yaşıma kadar kendimi nasıl muhafaza ettiysem öyle devam edicem, ben böyle bi muameleyi hak edecek biri değilim ama bütün suç da bende böyle şeyleri kendime yaptığım için
suç ayrı bir şey ama gençlik böyle bir şey işte istiyorum ki yapıyorum napayım günah bi yere kadar işte napcan evlenene kadar böyle işte tabi işte birde gönlüne göre birisini bulabilirsen
Inşallah bulurum gönlüme göre hayırlı birini. Zaten ilk defa yaptım böyle bişeyi ondan da hiç bişey anlamadım. Pişman oldum
İşte ufak taşla derler ya anladın mı atasözleri boşuna denmemiş
biraz kısa yazsan okurdum ama vaktim yok bu kadar destanı okumaya
Tamam
Bunlar kıymetini bilmiyor yaşı bayağı küçük galiba 😊
Bencede kıymetim bilinmiyor. Yaşı 18 küçük keratanın, biliyorum diceksin ki nedem bu kadar küçük biriyle bişey yaptın diye sende haklısın ama, kendi yaşımda birilerinden korkuyorum
Sen de haklısın evet ama 18 de çok küçük güvenilir bir insan bulursan sınırlarını sen belirlersin 😉
O öyle yaptıkça sen iştesin diye yapıyorsun galiba ama yanlış kapıyı çalıyorsun, gel bak neler yaparım 👍
Anlamadım tam, neyse daha olmicak hiç bişey zaten
Sen iste diye yapıyor olabilir
Ben istesem ne olur ki, 5dk bile sürmüyor bu ne manyak bi iş
O böyle yaptıkça sen üstüne düşüyorsun o yüzden yapıyor, böyle acemileri nasıl denk getiriyorsunuz tecrübeliler varken anlamıyorum
Tecrübeli adam da başka bişey ister, bunun yaşı küçük olduğu için bi zararı olmaz diye yapıyorum herșeyi
Coxuk iste kac yasinda bu, ugrasma bunla biz bir saat yapıyoruz siz böyle salaklari buluyorsunuz
Nerelisin mahsuru yoksa
Haklısın valla ama yaşı 18 olduğu için bana bi zarar vermez diye yapıyorum ama böyle de psikolojik olarak zarar görüyorum sanki
Anlamıyor, bilmiyor ama tecrübe edinir halbuki ama işte, ben Eskişehir liyim sen nerelisin
Konya bende
Eskişehir olsa aynu şekilde teklif ederdim sana ama uzakmışsın 👍 konyanın merkezi mı
çok çabuk boşaldığı için utanıyordur belki
Öyle mi dersin? Olabilir aslında
Or***spu çocuğu olduğu için öyle yapıyor.
Haklısın canım benim
Ezik misin niye muhtaçmış gibi davranıyosun küçücük velede?
Haklısın da ne biliyim kendimden büyük biriyle yapamam korkarım. Bide başıma neler gelir kendi yaşımla ya da kendimden büyük biriyle yaparsam
Bosaldiktan sonra pişman oluyor zaman geçtikçe canı tekrar istiyor ve yazıyor sana
Peki neden pişman oluyo? Tamam da söyleyebilir o zaman pişman olduğunu. Neden söylemiyo
Söylerse canı istediğinde vermezssin
Bişey verdiğim yok zaten ama haklısın bi daha yapmicam bu hataydı Allahım affetsin
Birşey yapmamissiniz zaten yaş kaç bu arada
Ben 30
Olgun seviyor demek ki seninde hoşuna gidiyorsa fazla takma canın isterse yaz
Yok benim canım isteyince bile zorla oluyo hep ben ilk adımı atıp bin tane mesaj atıyorum salak gibi
Fizik nasıl peki
Kilo verdim balık etliyim kalçam çok büyük 🙄
Oooo harika o zaman daha ne istiyor bu hmk
Beni sevmediği ve hoşlanmadığı için öyle yapıyo galiba
Bak seni merak ettim şimdi
Yok ya kilom var daha henüz vermek istediğim en az bi 10 kilom var. Zaten yüzüme bile bakmıyo
Bırak ona ben karar vereyim
Senin yas kac onun yasi kac bence korkuyor ya da acemi
Abaza işte her karıya yürüyor
Kesinlikle katılıyorum sana
Belli dönemlerde oluyor bu dün ben dahi baya tuhaftım
Anlıyorum ama onun bana öyle davranması hiç hoş bi durum değil, her ne kadar benden küçükte olsa zoruma gidiyor
Önüne bak hayat kisa
Valla çok haklısın
iyi yapmamısınız belki ondandır
Tamam da ne öpüyo ne öptürüyo kendini. Üff valla bıktım, zaten bi hataydı ve döküyorum hatamdan
işi bilmiyo demekki bişey diyemem
Aynen ya hemen kendi isteğini yapıyo 5 dk da bitiyo bu ne ya
Sadece kendisini düşünüyo hiç benim ne istediğimi önemsemiyor
muhatap olmuycan
Erkek mi yok. Ne uğraşıyorsun böyle
Senin gibi istekli biriyle sevişmek isterdim
Dm gelsene.
Utangaç birimi kaç yaşında kardeşi
Bn utangaç biriyim 22 yaşındayım neden yapıyorsun ki
18 yaşında, bende 30. Utangaç olsa öyle şeyler yapmazdı
İlk sen baştan çıkarmışın ama
Ben bişey yapmadım o beni baştan çıkardı ben ne bileyim benden o kadar yaşça küçük birinin bana o gözle bakacağını
Dm den bişey soruyum mı
Söyle sende
Sor mesaj attım sana
Teşekkür ederim
Sen kaç yaşındasın o kaç yaşında?
Bilmem ki söylesem mi onun yaşını. Ben 30
Söyle söyle birşey olmaz gizlisin zaten hem kime ne ki?
O da 18
18 olmadığına yemin edebilirim😀 15, 16 veya 17dir maksimum
Hayır gerçekten 18
Sen çirkin misin peki?
Senden sogumus galıba
Surtunme mı oluyor du sadece
Evet o da kıyafetlerin üstünden, hiç bide beni umursamıyo hiç mesaj yazmıyo, bence galiba pisman oluyo sonradan. Ama bana diyebilir ben pişman oluyorum istemiyorum diye
Senın kıymeyını bılmıyor bnce
Kimse bilmiyo benim kıymetimi de neyse, suç bende ki gittim ergen bi çocukla böyle mal şeyler yaptım
Senın yas nedir
Baska yerden konussak olur mu bıseyler sorabilir miyim sana
Baska yerden sormak istiyorum ama
Olur sorabilirsin tabi, hesabını açık yap mesaj yazayım sana
Bakar mısın
Mesaj yazdım sana
Kıymet bilmiyorlar
Almış alacağını
Bişey de vermedim ama neyse