Güncellemeler
+1 yıl
Polise gidemem çok utanıyorum. Kimseye anlatamıyorum ve polise gidersem yine yapar aynı şeyi bu sefer hamile kalırım çok korkuyorum evden dışarı bile çıkamam ben artık. Ver trol demeyin nolur öyle diyince daha çok üzülüyorum. Keşke trol olsa keşke.
Güncellemeler
+1 yıl
En acısız kolay intihar yöntemi nedir? Lütfen dalga geçmeden söyleyin zaten kalbim darmadağın. Sadece kendimi en kolay nasıl öldürürüm? Fikir İstiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Eğer trol değilse maddi manevi yardım yapacağım sana ulaş bana
Çok sağolun 😔. Ama artık sadece ölüm var benim için. Teşekkürler ilginiz için
askıııım yalnız kurguda cok cok coook fazla hata var. kıymetli zamanımdan ayırıp bir tanesini söyleyeyim. nasıl bir erkeğin bakir olup olmadığını anlayamıyorsak, bir kadının bakire olup olmadığını da anlayamayız. o 'kızlık zarı' diye adlandırdığınız şey kadınların namus bekçiliğini yapsın diye konulmadı. her neyse, mehmete selamlar lol
Kan geldi kan. Ben olmadan beni anlayamazsın dalga geçiyorsun ya benim ne yaşadığımı bilemezsin Kimseye anlatamıyorum ben buraya yazıyorum burada ise dalga geçiyorsunuz. İntihar etmeye çalıştım ben kaç kez
off kan gelmesi zarla alakalı mı sanıyorsun? her neyse sana bunu uzun uzun anlatmayacağım. yazım şeklinden bile belli kusura bakma da gerçek olmadığı. şimdi vicdan azabı çekip özür dilemem mi gerekDHBEFWJHBSCFSVMKŞ lolll
Umarım başına gelir de anlarsın. Ve senle böyle dalga geçerler.
bak kırıyorsun ama beni... JFNEDKSÇBNKÇS ya gercekten yasamıs olsaydın hicbir hemcinsinin basına böyle bir sey gelmesini istemezdin. ayrıca ben seninle dalga gecmedim, olmayan kurgu yeteneginle dalga gectim. ha, son olarak mehmete selamlar
Sende yaşamış olsaydın kimseyle böyle dalga geçmezdin. Sana kendimi ispatlamaya çalışmam ben zaten bitmişim sadece ölmek istiyorum ölmeyi bekliyorum. Benim hayatım yok artık
güzelim, güzellik, güzeller kralicesi, hayatım, canım bak. yasamayan bilmez evet. bu olay doğruysa -ki hala daha doğru olduğuna inanmıyorum- yapman gereken sey buraya değil ailene anlatmak. simdi doğru olmaması ve en muhtemel ihtimale geliyoruz. muhtemelen 16 yasında eglenmek icin yazmıs oldugun bu metin üzerinden, yorumumun altına sacma sapan seyler yazıyorsun. neyse ki harika bi olgunugum ve dusunce zekam var ki kucuk oldugunu tahmin edip sinirlenmiyorum. gercek degil biliyorum. evet ispatlamak zorunda değilsin, ispatlama da zaten. ama... bu gercek olamaz kusura bakma.
Beynin olduğuna emin misin 18 yaşındayım gayet. Sayende gerçek olaması düşünelemeyecek kadar kötü birşey yaşadığımı anlıyorum daha kahroluyorum. Kesin intihar edicem ben. Ben nefes alırken boğuluyorum. Her gece rüyamda aynı şeyleri tekrar tekrar yaşıyorum. O kadar kötü ki demekki kimse gerçek olduğuna bile inanmadı. Artık kesin anladım tek kurtuluş yolum ölüm.
Ya bir gel şuraya da konuşalım
her neyse olayın gercek olma ihtimalini dusunerek susuyorum. eger gercekse cozumun asla intihar olmadıgını, dogrusu intiharın cozum olmadıgını bilmeni istiyorum. ben hiçbir canlının böyle bir sey yasamasını istemem. sana ne söylersem söyleyeyim bir sey ifade etmeyecek ama dogru olan tek sey psikolojik tedavi alman. psikologa gitmek seni rahatlatacak, güven bana. muaahh
@Gazali_123 buyur dayı?
Sana demiyorum kıza diyorum
@Gazali_123 ee neden benim yorumumun altına yazıyorsun amcacım o zaman? lol
Cevap vermiyor da ondan aşağıya da yazdım ulaşmaya çalışıyorum
Hemen polise sikayet et, adli tip raporu al. İçeri tiktir o serefsizleri sakin vakit kaybetme sakın.
Keşke hemen polise gitseydin döl içindeyken kanıt olurdu.
Gitmezsen
O kadar kolay değil öldürmesi kendini gel bir konuşalım
İlk önce polise sonra bir psikoloğa git lütfen, çok üzüldüm okuyunca allah belasını versin iki adamın da.
Biraz düzgün olun mk trolünde adabı. var
Yalan olabilirmi 8 defa boşaldı ne ya muslukmu bu
Evet 8 kez belki fazla bile. Adam normal değildi zaten. 195 boylarında 100 kilo vardır.
Ben 191 boyundayım
Geçmiş olsun anne baba sagmi
Troll mu gercek mi bu
Polise git o şerefsizlere benim elime verseler
Yuh ya o nasıl bir hayvanmış seni sevmemişki o
oha sherlock
Kim o Sherlock Holmes mı
Seni kurtaralım ellerinden
Polise neden şikayet etmedin
trolldür bu
Umarım troldür yani
Keşke 😭
Ciddimsin sen ya
Sacmalama ne intiharlı bu kadar aciz olamazsın durumu yakın birine anlat
Uydurma hikaye