Biraz ayıp bir soru olacak ama kusura bakmayın sizce kızlık zarım bozulmuş mudur?

Ben birkaç yıl önce reglken vajinamı temizlerken yanlışlıkla baskı uyguladım ve çok acıdı elimde kalın bir peçete vardı ve girmedi hiç sadece bir anda elim kaydı sert bir baskı uyguladim hiçbir sekilde o anda kan gelmedi. O olaydan sonra birkaç ay çok hafif bir sızı vardı. Sizce kızlık zarım bozulmuş olabilir mi?
Biraz ayıp bir soru olacak ama kusura bakmayın sizce kızlık zarım bozulmuş mudur?
Cevapla