Memlekette azdım diyen okadar kız ve abazayım diyen o kadar çok erkek varken bunlar hala neden azgınlar ve abazalar sorunları ney :P?

memlekette azdım diyen okadar kız ve abazayım diyen o kadar çok erkek varken bunlar hala neden azgınlar ve abazalar sorunları ney :P

https://www.youtube.com/watch?v=Ieh-bxhg0xk
Memlekette azdım diyen okadar kız ve abazayım diyen o kadar çok erkek varken bunlar hala neden azgınlar ve abazalar sorunları ney :P?
Cevapla