memlekette azdım diyen okadar kız ve abazayım diyen o kadar çok erkek varken bunlar hala neden azgınlar ve abazalar sorunları ney :P
https://www.youtube.com/watch?v=Ieh-bxhg0xk
https://www.youtube.com/watch?v=Ieh-bxhg0xk
'Bunca insan yalnızken neden bunca insan yalnız. Madem hepimiz yatıyoruz neden yalnız yatalım?'
Aynı bunun gibi olmuş sorunuz :))
Herkes kendine benzemeyeni, düzgününü arıyor diye olabilir. 'Ben abazanın tekiyim, bari o öyle olmasın!' diyorlar; sonuç, yalnızlık oluyor sanırım :)
siz nediyırsanzı ben sonuna nokta koymakdan ne hıkemtse kendimi alamyorum :)
Her zaman derim, aklın yolu bir :)
Sizinle aynı fikirleri paylaşmak güzel.
fıkrler sizden paylaşmak benden :) umaraım daha cok seylerıde paylaşmak dileğiyle :)) yarabbim ben yontulmya başladım eskıden tam bır kutukdum :P
:) Her insan değerlidir, yeter ki bunu hissettirenler olsun.
En iyi cevap için teşekkürler.
herzman :)
Azdım diyen kızların %99 u erkektir belki öyle bir ihtimal olabilir mi? :D
sanmyorum :)
Cevap
2Cevap
Birbirlerini bulamiyorlar ya da buluyorlarsa da birbirlerini begenmiyorlar. Sonuc bu
sorunlu tipler genelde bu ülkede özellikle hatunlrda
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar