merhaba 6-7 aylık bir ilişkimiz var her şeyimiz çok uyumlu ikimiz de 18-25 yaş arası kız benden bi kaç yaş küçük ilk 2-3 buluşmada bana hep eski sevgilisinden bahsetti onu ne kadar sevdiğini neler yaptıklarını ve onun için intih*ra kalkıştığını annesiyle falan da tanıştırmış (benim fotomu bile göstermedi), bana fotoğraflarını bile gösterdi eski sevgilisiyle. biz bu kızla 3. ay gibi ilişkiye gircektik sevgilim b*kireyim dedi evlenmeden olmaz falan dedi en sonunda ilişkiye girdik ve b*kire olmadığını ilk başta anlamadım hep oyunculuk yapıyodu ilk defa yapıyorum oyunculuğu ama daha önce yapmış ve ben gerçekten ilk defa yapıyodum.
Ama ilişki bittikten sonra kızı evine bırakıyodum içimi çok kötü bi his sardı çünkü çok genişti ve kan da akmadı b*k gibi hissettim o zamandan sonra sevgim azalmaya başladı ve onun kızlığını bozan b*kiriyetini verdiği kişi şu ilişkinin başlarında hep anlattığı bana fotoğrafını attığı eski sevgilisiymiş.
Sonra ben mal gibi affettim biraz sevdiğim için ve cinsel ilişki de yaşıyoruz ama sürekli sorun çıkıyo hep eski sevgilisiyle bağlantılı bi şeyleri çıkıyo.
beni annesine göstermemesi instaya foto atınca akrabalarından gizlemesi falan kötü şeyler.
bunca şeye rağmen benimle evlilik hayali falan kurması da çok komik geliyor.
ben başka kızlarla konuşunca kıskançlık patlaması yaşıyo ama kendi bakireliğini o kişiye vermiş
mesela ben bi şey isteyince o yapmayınca acaba eski sevgilisi istese yapar mıydı vs aklıma hep böyle şeyler geliyo b*k gibi bir his
ve onu o bedenle hayal etmek çok daha kötü ilişkinin tüm geleceğini imkansızlaştırıyo
böyle durumda kıyaslamak normal midir ben başka kızlarla da konuşmak istiyorum çünkü b*kire değil onu özel hissetmiyorum artık onu sahiplenemiyorum benle yaptığı her şeyi başka bir erkek bedeniyle de yapmış ve benim bildiğim bana gösterdiği bi beden :D benim için çok değersiz geliyo böyle gelmesi normal mi?
Bu arada dinsizim hiçbir kutsal manevi şeye karşı sevgim yok ama b*kireliğin hiç bu kadar önemli olduğunu düşünmemiştim böyle dinsiz ruhsuz biri olmama rağmen çok ağır geldi diğer erkekleri gerçekten tahmin edemiyorum neler yaşıyolar.
kızı sevmiyosun demeyin seviyorum hatta b*kire olsaydı onu gerçekten hayat yolumdaki kadınım yapıcaktım çünkü bi kadında olması gereken çoğu özelliği taşıyo ve gerçekten çok güzel çoğu türk kızından güzel bebek yüzlü tertemiz ama beni hep kandırdı artık benimle olmayı haketmiyor sadece bu sıralık idare ediyorum.
sahiplenici bi kişiliğim var ama bu kontrol manyaklığınla karıştırmayın sahiplendiğim kişiyle devam etmek isterdim ama ne yaparsam yapayım kızı sahiplenemiyorum yakında da askere gideceğim ve askere gitmeden önce ayrılsam mı ayrılmasam mı kararsızım. bu arada aldatsa bile artık üzülmeyeceğimi düşünüyorum
bana tavsiye verir misiniz ne yapmalıyım?
Ama ilişki bittikten sonra kızı evine bırakıyodum içimi çok kötü bi his sardı çünkü çok genişti ve kan da akmadı b*k gibi hissettim o zamandan sonra sevgim azalmaya başladı ve onun kızlığını bozan b*kiriyetini verdiği kişi şu ilişkinin başlarında hep anlattığı bana fotoğrafını attığı eski sevgilisiymiş.
Sonra ben mal gibi affettim biraz sevdiğim için ve cinsel ilişki de yaşıyoruz ama sürekli sorun çıkıyo hep eski sevgilisiyle bağlantılı bi şeyleri çıkıyo.
beni annesine göstermemesi instaya foto atınca akrabalarından gizlemesi falan kötü şeyler.
bunca şeye rağmen benimle evlilik hayali falan kurması da çok komik geliyor.
ben başka kızlarla konuşunca kıskançlık patlaması yaşıyo ama kendi bakireliğini o kişiye vermiş
mesela ben bi şey isteyince o yapmayınca acaba eski sevgilisi istese yapar mıydı vs aklıma hep böyle şeyler geliyo b*k gibi bir his
ve onu o bedenle hayal etmek çok daha kötü ilişkinin tüm geleceğini imkansızlaştırıyo
böyle durumda kıyaslamak normal midir ben başka kızlarla da konuşmak istiyorum çünkü b*kire değil onu özel hissetmiyorum artık onu sahiplenemiyorum benle yaptığı her şeyi başka bir erkek bedeniyle de yapmış ve benim bildiğim bana gösterdiği bi beden :D benim için çok değersiz geliyo böyle gelmesi normal mi?
Bu arada dinsizim hiçbir kutsal manevi şeye karşı sevgim yok ama b*kireliğin hiç bu kadar önemli olduğunu düşünmemiştim böyle dinsiz ruhsuz biri olmama rağmen çok ağır geldi diğer erkekleri gerçekten tahmin edemiyorum neler yaşıyolar.
kızı sevmiyosun demeyin seviyorum hatta b*kire olsaydı onu gerçekten hayat yolumdaki kadınım yapıcaktım çünkü bi kadında olması gereken çoğu özelliği taşıyo ve gerçekten çok güzel çoğu türk kızından güzel bebek yüzlü tertemiz ama beni hep kandırdı artık benimle olmayı haketmiyor sadece bu sıralık idare ediyorum.
sahiplenici bi kişiliğim var ama bu kontrol manyaklığınla karıştırmayın sahiplendiğim kişiyle devam etmek isterdim ama ne yaparsam yapayım kızı sahiplenemiyorum yakında da askere gideceğim ve askere gitmeden önce ayrılsam mı ayrılmasam mı kararsızım. bu arada aldatsa bile artık üzülmeyeceğimi düşünüyorum
bana tavsiye verir misiniz ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer