Evliyim , yanlışlıkla hamile kaldim cok üzgünum bu durumu nasıl aşarım?

Merhabalar, biraz dertlesmek istiyorum,6 aylik evliyim 28 yasindayim eşim 31 yasinda, çalisiyorum ama korunmamiza ragmen Şu an hamileyim yani yasmin hap kullaniyordum ki takvime gorede yumurtlama doneminde degildim ama Şu an 4 haftalik hamileyim nasil olabildi anlayamiyorum , buna hic hazir degilim , cocuk dusuncesi , dogumu iviri ziviri cok zor seyler ama aldiramamda kürtaj olamam...
Kocam ne yapalim olsun kismet boyleymis aksi birseyi aklindan bile gecirme dedi yani sevindi o ama ben hic sevinemedim resmen kaza kursunu..
Nasil olacak işim ne olacak bilmiyorum cunku ben dogum iznine cikinca yerime gelen kisi tamamen benim pozisyonumda kalabilir birde kayinvalidemle ugrasicam simdi herseye karisacak deli deli of cok uzgunum.
Evliyim , yanlışlıkla hamile kaldim cok üzgünum bu durumu nasıl aşarım?
Cevapla