Merhabalar, biraz dertlesmek istiyorum,6 aylik evliyim 28 yasindayim eşim 31 yasinda, çalisiyorum ama korunmamiza ragmen Şu an hamileyim yani yasmin hap kullaniyordum ki takvime gorede yumurtlama doneminde degildim ama Şu an 4 haftalik hamileyim nasil olabildi anlayamiyorum , buna hic hazir degilim , cocuk dusuncesi , dogumu iviri ziviri cok zor seyler ama aldiramamda kürtaj olamam...
Kocam ne yapalim olsun kismet boyleymis aksi birseyi aklindan bile gecirme dedi yani sevindi o ama ben hic sevinemedim resmen kaza kursunu..
Nasil olacak işim ne olacak bilmiyorum cunku ben dogum iznine cikinca yerime gelen kisi tamamen benim pozisyonumda kalabilir birde kayinvalidemle ugrasicam simdi herseye karisacak deli deli of cok uzgunum.
Kocam ne yapalim olsun kismet boyleymis aksi birseyi aklindan bile gecirme dedi yani sevindi o ama ben hic sevinemedim resmen kaza kursunu..
Nasil olacak işim ne olacak bilmiyorum cunku ben dogum iznine cikinca yerime gelen kisi tamamen benim pozisyonumda kalabilir birde kayinvalidemle ugrasicam simdi herseye karisacak deli deli of cok uzgunum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer