ya ben kardeşime çok duskunum severim sevgılısını hep getirir bıze yanı annemler olmayınca falan.. ben onları yalnız bırakmak için banyoya gırdım sonra banyomu bıtırdım saclarımı kurutuorum selin girdi içeri sıhhhatler olsun flan dedı konusutk bıraz dısarı cıkta ustumu gıyım dedım.. dedıkı sankı erkegım ne olacak bende neyse tamam dedım ustumu giyiorum bu arada kendı odama gecmıstım mesut nerde dedım markete kola almaya gıttı dedı sonra ıste ben ustumu gıydım işte.. oda kapının onunde dıkılmıstı bende tam cıkacaktım kapıdan çekılde geceyım dedım güldüm sonra gözlerıme baya bakıyo bısey oldu sandım ben bıseymı oldu dedım yok dedı tam kapıdan cıkıcam kolumdan cektı dudaklarımı optu ben ilk tepkisiz kaldım şok olmustum itekledım napıosun sen dedım istiyorum seni dedi tekrar opmek ıstedı tabı ben basladım laf saymaya gerizekalı falan sakın boyle bısey yapma dedım baya konustuk sonra mesut eve geldıgınde başım agrıyo dedı gıttı.. arada bize gelio sureklı gozlerı ustumde işin kötü yanı bende istemeye basladım napıcam ben
Güncellemeler
+1 yıl
kardesim var ama ortada
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar