16 17 yaşındayken erkeklere kendimi kullandırdığım için pişmanım olgunlaştıkça yaşım ilerledikçe pişman oldum :(?

Bekaretimi korumadığım için bile çok pişmanım ama son pişmanlık fayda etmiyor. Hepsi beni kullanıp bir tarafa attı yedikleri kaba tükürdüler acımadılar. Hep geçmişle yaşıyorum acı çekiyorum vicdan azabı çekiyorum beni vicdanımla baş başa bıraktılar. Çok yalnızım. Hep olan bana oldu acılarım bir gün diner mi? Hiç umudum yok.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada geçmişten bahsediyorum sorumu kaldırmayın 18 yaşından çok büyüğüm şu an.
16 17 yaşındayken erkeklere kendimi kullandırdığım için pişmanım olgunlaştıkça yaşım ilerledikçe pişman oldum :(?
Cevapla