Yeni Tanıştığım Kız Epilepsi Hastasıymış:Ayrılmalı mıyım?

Bir haftalık fingir kingirden sonra kız epilepsi hastası olduğunu söyledi.
Çok hoş çok kibar bir hanfendi ama galiba ayrılmak zorundayım.
Haklı nedenlerim var.
Bildiğiniz gibi epilepsi nöbetlerinde çene kasları kasılır ve çene kilitlenir. Olurda oral seks esnasında nöbet geçirirse 48 kğ çene basıncına maruz kalan penis ne ızdırap çeker düşünmek bile istemiyorum. Belkide kız, sevdiceğimi bu hyattan alıp koparır, götürür. Bu ihtimalin yarattığı korkuyla sanırım oral seks esnasında ereksiyon olma ihtimalim bile sıfır.
Ya benim için olmazsa olmaz oral seksten, ya da taze mi taze ilişkimden vazgeçmek zorundayım.
Allahım bu nasıl bir sınav yaaa. Neden ben, neden ben?
Sanırım size KScanlar diyorlar. Evet KScanlar, sizce ne yapmalıyım.
Yeni Tanıştığım Kız Epilepsi Hastasıymış:Ayrılmalı mıyım?
Cevapla