hergün günde en az buu sayı yi buluyo ve bosalıyorum cok mu abartıyorum sizce çok mu aşırı?
yasım 22
yasım 22
3 4 ten sonra svı gelmez boşalma hissi olur. üstelik mast isteği yo etmiyor hatta artırıyor bence sürekli yapınca isteğm yok olucak diye düşünme sadece yorgunluk oluyo. bende hergün 1 2 yapıyorum önleyemiyorum
10'a tamamla bence:)
neden bu kadar yapıyosun,
daha doğrusu nasıl yapıyosun..
bir oturuşta mı yapıyosun :))
Bir oturuşda))
iki üc tanesini art arda mesela 15 dk icinde.. bir kısmıını belli zmn aralıklarnda
denerim
Ula sizin evde kimse yok mu tek mi yaşıyon + 7-8 tane nasıl boşalıyorsun be biz erkekler 6 posta atamıyoruz
geceden sabaha kdr geçen süre icinde yalnz oluyorm herkes uuyuo
Allah sabır versin kardeş :D biraz sexs deliliği var evlenmen lazım :D
saol:)
Ne demek eğer köpekle sexs yapmaya karşı değilsen ogluşum 1 yaşına giriyorki o şu an abaza çoğu şeye kerkiniyo :D lazımsa gönderem
https://i.hizliresim.com/bQMENj.jpg
Cevap
42Cevap
bence azgınlıkta uzaktan yakından alakası yok :)) cinsellliği aktif yaşıyorsun bana göre güzel :)) hem enerjik kılar hem de normal hayatta da aktif kalmanı sağlar :)) keşke senin gibi bir kız arkadaşa da ben denk gelsem :))
bNa iki yetiyor sabah akşam..
hemen arkasından dokunamam acır..
sen nasıl orgazm oluyorsun beb titriyor um resmen
Neden aciyor?
çok şiddetli oluyor 3-5 dk da geliyorum.. kasılma bitincecelimi koyuyorum üstüne sızlıyor dokunmak istemiyorum zorlamıyorum da
Kasilma halinde partnerinin icinde oldugunu hic hayal ettin mi?
Çok fazla canım. Biz erkekler bile o kadar yapmıyoruz. yapamıyoruz, dayanmıyor :D
yeminle bu soruyu okurken şeyin taş gibi oldu ya bende evde yalnız olsam en az bir 5 ya da 6 kez yaparım ve şuanda bile aklımda pınarlarımı kurutacağım nerede ise :)
Tam anlamıyla orgazmın doruklarına çıkamıyorsun yoksa yeterdi , değişik hazlar yaşayacağın teknikler geliştir , istersen özelden anlatıyım
Bu kadarı vücut sağlığın için iyi değil haberin olsun
nası engelicem ki
Hormonlarını tetikleyen bişeyler var senin yoksa olmaz bu kadar mast.
depresyondaym bir süredir. etkisi olailr mi
Alışkanlık olmuş sende, fazlası psikolojin için zararlı.
İleride aslan yelesi gibi sarkan vajinan olursa sorarım ben sana :)
ahahaa
Elle yapiyosan sorun yok baska biseyle yapiyosan hijyene onem ver. Eli de yika aletide.
Azman olmuşsun sen biraz daha boyle yaparsan evrim değiştire bilirsin ;-D
Bazı kızların normal bence, günümüz şartları ve sistem böyle naparsın :)
özelime mesaj atarmısın burdan söylemem merakta kal ama bişi diycem :)
ciddi olamazsın :) evde can sıkıntısından bunu buldun heralde
evlenecek biri varsa evlen yoksa git titreşimli bir vibratör al evleninceye kadar onunla idare et
Mast. yapacağına güvenebileceğin bir partner bul seks yap daha tatminkâr olur.
vajınusmus varmıs
Anal yap, elbet olacak bu şey hiç olmazsa mast. belasından kurtulursun.
Ahhh ahhh bizde diyoruz ama anlamiyorlar:) grl bana 15 kere yapalim
gerçek seks yaptınmı hiç.. sadece mast ile mi yetiniyorsun. bence gerçeğini yapmalısın.
Artık show sitelerinde camda yap bari para kazanırsın..
Bence tam orgasm olmuyosun. Yoksa pestilin çıkardı ^^
sana benim gibi biri lazım anca ben keserim benimde günde 5 i 6 yı buluyor
acil evlenmen lazim hemde bu sene :)
hadi beee atma öleee :)
şimdi senin parmaklar kas yapmıştır :)
Sksmen lazim klistorisini dillet biseyin kalmaz
7 ve 8 kere hangi ara yapiyorsun?
Benim ergenlik yıllarım öyleydi D:D
Bende kendimi azgın sanardım :)))
artık evlenme vakti gelmiş
Hım evlensek ; )
O ne be aşındırıcan ;) bakirelik var mı peki?
ewet
duştan çıkamıyorsun desene :)
Oturalm karsilkli ypalm ortak kim pesederse :)
niye?
canım istiyo :s
zararlı :D
zararı ne olr messela
vajinana acıdım kız yazık:)
Aşırı
Ne kadar kasiloyosunn?
bence mast seni kesmiyor:D zamanın gelmiş:D
Evet cok yapiyosun ben bile ayda 1 defa
Ben bile derken cok mu yapmis oluyon
midem bulandı a. q
yanıyosun sen fuat abi :D
Fazla bence biraz.
çocugun olmaz okadar yapma
Nemfoman olabilirsin
öleceksin ulan
Çok fazla.
abartma
Cok derken :)
azgınsın:D gıt evlen
Sende yok mu o azginlk
mesajj
Çok fazla :/
Evlen :)
Dışı vereiyonum ;)
Yehu:D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar