Şişe çevirmecede yaptığınız en iğrenç şey?

Şişe çevirmece bilirsiniz çoğu zaman yapacak bişey olmadığında yaptığımız saçma şeylerin çıktığı, abazan niyetli arkadaşlarında fırsatları değerlendirdiği bir oyundur.Bu oyunda cesarette yaptığınız en iğrenç şey neydi? Benim ki bi erkek kankamı dudaktan öpmek olmuştu. pek hatırlamakta istemem açıkçası :/
Şişe çevirmecede yaptığınız en iğrenç şey?
Cevapla