Vücut geliştirme yaparken mastürbasyon yapmanın zararı var mıdır?

Sevgili arkadaşlar bu konuyu epey araştırdım fakat herkes ayrı bir şey söylüyor.Kimisi antrenmandan 6 saat önce ve sonra yapılması o gün yapılan çalışmayı sıfırlar diyor.Kimisi önce yapılması enerji bakımından düşüş meydana getirir fakat antrenmandan sonra yapılmasında sorun yoktur diyor. Ve bunun gibi şeyler.Şimdi vücut geliştirme sporuna yeni başlamış biri olarak soruyorum, faydası var mıdır, yok mudur ? zararı nedir ? Kasım gelişmez mi ? vs ... Fikir üretmeden gerçekten bilgi sahibi olan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim...Saygılar.
Vücut geliştirme yaparken mastürbasyon yapmanın zararı var mıdır?
Cevapla