Bekaretimi verdim kötü hissediyorum ne zaman geçer?

1 yıllık ilişkimdi. O istiyor diye oldum. Evlenektik güya.3-4 kere birlikte oldum. İlkim oldu bekaretimi verdim.3 ay önce terk etti. Kendimi kullanılmış hissediyorum çok kötü hissediyorum. Bu travmayı nasıl atlatabilirim?
Not: sevmemiş ki terk etmiş. Cinsellikden sonra.
Bekaretimi verdim kötü hissediyorum ne zaman geçer?
Cevapla