Kız arkadaşım (sevgilisi var!!!) penisimi elledi, "merak ettim" dedi, "çıkar bakim" falan...
Nasıl bir şey bu ya?
Nasıl bir şey bu ya?
bazı kızlar becerilmeye yer arıyo resmen noluyoruz ya:D ben erkek olsam sonu iyi olmazdı. arkadaşlığınızı bir gözden geçir bence
Ark. lığın içine etti zaten
seni arkadaş olarak görse öyle demezdi. hadi ark olarak görmeyi geç düzgün biri olsa demezdi. insan sevgilisine bile diyemez bunu. bu gelmiş sana diyo. nasıl bir kişilikse artık. sende uzak dur ondan daha neler neler dere bu. sevgilin varsa sıkıntı olur
Haklısın, bir tokat attım ona, özür dilememi istiyordu!
3 yıl önce onu öpmeye kalktığımda (o zaman ikimizin de sevgilimiz yoktu) bana sandalyeleri atan kız şimdi ne yapıyor
sen kızı niye öpmeye çalışıyorsun? sevgiliizde olmasa arkadaşsınız sonuçta. sen öyle yaptn diye belki tepki vermyeceğini düşünmüştür
düz duvara tırman ayı deseydin yuh yani öküzlüğün böylesi.
merak etmiş ne var bunda çıkarsaydın, ya bu kızlarda amma şanslı ya aynısını erkek yapsa hapsi boylar ya.
Ben de bir tokat attım ya, hem şimdiye kadar kardeş gibiydik hem de sevgilisi var ya
ya işte kardeş gibi olduğu için güvenmiş sana kız keşke gösterseydin sır olarak kalırdı söylemezdin sevgilisine.
Yapamam ya abi, 14 yıllık arkadaşım. Yapsaydım 14 kez doğurmuştu şimdiye kadar
ya ilişkiye girmeyeceksin ki göstereceksin sadece.
Sevgilisininkine baksın, internette 10000000000000000000 tane penis resmi var...
ya şimdi o diyordur bu tipte bir çocuğun penisi nasıldır acaba.
Fazla merak g.. te y... k deseydin. Tam yeri olurdu ah be :D
Cevap
8Cevap
bunu bilir bunu söylerim Allah kimseyi yolundan şaşırtmasınn.. Bu dönemdeki kızlar zaten zıvanadan çıkmış erkeklere bakıyorum çok çok daha iyiler ya
Ben iyi olduğumu söyleyemem bir çok kızla yaptım ama
sevgilim varken asla yapmadım
sevgilisi varken asla yapmadım
önceden kızlar böyle şeylerden çekinirdi şimdi kızlarda çekinme yok ciddi anlamda ben sizi ve özel yaşamınızı bilemem ama kızlar yüz vermedikçe erkekler bulaşmıyor bana göre..
merak etmiş oğlum ne var bunda..
sende çıkarsaydın oynasaydı, arsızlığının karşılığında yüzüne tükürüğü yerdi en sonunda..
Ben hep demişimdir kız-erkek arkadaş olamazzz. Mutlaka bitaraf bozar
Sana katılıyorum abi, yani arkadaş da değiliz çocukluktan beri tanıştık
Sen de 5 yaşndki çocklr gibi açtın mı.. ne karekteraiz erkeklerimiz var ya..
Hayır önyargılı olma, tokat attım
Ayrıca sevgilim varken başka kadına bakmam bile
Çocukluk arkadaşım olmasaydı yüzüne tükürürdüm
İyi etmişsin olmayan aklını başına alır belki rezil s. rtük
Ama sen bana mı karaktersiz yazdın ona mı anlayamadım!
O her türlü karektersiz de açmış olsaydın sen de öyle olmş olurdn o açıdan söyldim
Türk erkeklerimi karaktersiz, sanki çok habur gördün de
gavur yerine habur demişim ayıp bişey sanma
Gavurlar karakterli ya da karaktersiz diye ibi bir cümle kurdum mu
erkeklerimiz dedin
Çıkarırsam ısırır deseydin.
sende çıkarıp masaya lagk dıye vuraydın kanks
Utanmasaydım çıkarıp yüzüne vuracaktım
Ver eline dostum yapacak bişey yok..
Sinirden bir tokat atıp çıktım
sen naptın korkup çıkarmadın mı :D
Bir tokat sadece
ohaaaaa cüşşşşş
Azmış :)
Harbiden yuh ^^
Galiba şaka değil mi
Sen bir erkekle böyle şaka yapar mısın?
Ben onunla yıllar önce sevgilisi yokken memelerine bir şey atarak şaka yapardım ama şimdi eşek kadar olduk ya
Yok yapmam o zaman kiz sana yanasmak icin o cocugu kullanıyor
Öyle mi? Ben de belki onunkini görmüş de karşılaştırmak istiyor, safım ya
Asdgsag bence uzak dur hatundan sana böyle yapan herkese yapar
Haklısın, 14 yıllık arkadaşlığı berbat etti ya
Bir kiz o kadar arkadaş kalamaz.. eger tipin iyiyse ok dir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar