evet beyler, yeni bir teori ile karşınızdayım. az önce kızlardan birisinin sorusu üzerine düşünürken aklıma takıldı. soruda diyor ki; erkekler neden mesajlarda penisinin resmini atıyor? tabi bunu söylerken biraz serzenişte bulunmuş, şikayet eder gibi bir hali vardı. biraz düşündüm ve hak vermedim değil.
şimdi sizlerde düşünün lütfen; günde min 30 erkek üye penisinin resmini atarsa, kendinize nasıl pay çıkarabilirsinizki? bir yaratıcılığı kalmaz.
ben diyorumki, bırakın bu işleri, kadınlardaki merak duygusunu (çok fazladır) şahlandıralım. inanın bana kısa sürede işler tersine dönecek, oturduğunuz yerden amacınıza ulaşacaksınız.
haksızmıyım gençlik?
şimdi sizlerde düşünün lütfen; günde min 30 erkek üye penisinin resmini atarsa, kendinize nasıl pay çıkarabilirsinizki? bir yaratıcılığı kalmaz.
ben diyorumki, bırakın bu işleri, kadınlardaki merak duygusunu (çok fazladır) şahlandıralım. inanın bana kısa sürede işler tersine dönecek, oturduğunuz yerden amacınıza ulaşacaksınız.
haksızmıyım gençlik?
aa neden aklıma gelmedi bu daha önce.
ne diyor bu manyak adam, ocağımıza incir ağacı dikecek.
başlıkta yazıyor ama ben kız olarak yinede girdim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar