Gerek gelen müşteriler hemen çorbacıya gidelim otele gidelim diyor gerek başka kişiler parayı verenle yatıyor musunuz diye soruyor pavyon eğlence mekanı genel ev değil kimseyle yatmıyoruz
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Cinsel Yaşam konusunda 392 cevap paylaştı.
+1 yılMasaya gelen bir kadın, müşteriye eskortluk eder (eşlik). Bizim memlekette eskort or*spu anlamında kullanıldığından durum böyle. Masaya gelen kadın erkeği memnun etmek için ordadır. Arkadaşlık eder. Esprilere güler. Kişiyi mümkün olduğu kadar yalnızlık hissinden uzaklaştırmaya çalışır. Bu arada içki söylenir. Adam içer hesap girer sistem budur. Eskortlar elma suyunu severler. Sarhoş bir elemana bira olduğuna inandırmak çocuk oyuncağıdır. Dolandırıcılık yanı da yok değildir hani. Diğer yandan bazı müşteri isterki cinsel ihtiyaçları da görülsün. Madem yalnız değiliz, kısa bir süre aile de olabiliriz. Hele konsomatris işinin ehliyse müşterinin ona aşık olmaması işten değildir. Velhasıl kelam zor iştir. Dengesi yerinde olmayan insanlarla muhattapsınız.
05 Yorumla
Soran+1 yılÇok aşık olan oluyor zaten aslında yarısı biliyor içtiğimizin elma suyu olduğunu günde kaç kişinin masasına oturuyoruz hepsinde içsek ölürüz
- +1 yıl
Çok boş işler ya. Normal bir adamın duygularından kaçması ve sevdiği birine hislerini söyleyememesi ne kadar komik. Böyle olduğunu düşünüyorum çünkü onu yaşayacak yürek olsa zaten pavyonlarda parasıyla mutlu olmaya çabalamaz. Tamam orda çalışan konsomatriste insandır ama sonuçta yalan bir muhabbet. Belki dışarda farklı bir ortamda karşılaşsan seversin orası ayrı tabi ama iyisi güzeli varken bu işin, karşında elma suyu içip sırıtan ve cebini boşaltmakla görevli bir kadından medet beklemek, deliliğin farklı bir boyutu. Kendilerini bir yerden atmamaları çok ilginç.
Soran+1 yılÖyle deme sonuçta eğlence mekanı kimisi gece clubüne gider kimisi pavyona kimisi Cafe ye kimisi sinemaya
- +1 yıl
Kaçış yerleri aslında.. Güçlü hissetmek istiyorlar. Benim bir tanıdığım var. Evli çocuklu bir abi. Döner ustası, akşama kadar ateşin karşısında pişiyor. Ek iş olarakta çek senet işleri kovalıyormuş. bir metresi vardı bunun. Kadını Helikopterle gezdirmiş bir gün. Yarım saatine 2000 euo mu ne vermiş. Kadına ev tutmuş. Filan masada yedi katlı pasta yaptırmış. Günü birlik Bodrum'a gitmişler. Doğum gününde yat kiralamış falan... Adamın ağzındaki dişlerin yarısı eksik. Diş fırçalama bilmez. Her gün alkol sigara kullanır. Belinde fıtık var ve konuşması peltek. Muhabbetininde çekilir yanı yok. Ben eminim o hatun o adamla bir geleceği olmadığını evli olduğunu falan biliyordu ve gönül eğliyordu. Adam o kadına aşıktı. Bu bence saçmalık ya. Çünkü ben tek bir papatyayla da mutlu olan kızlar tanıdım. Biri ona alımlı baktı diye ağlayanları falan. Hayat bu kadar önemli bir şey değil. Bilmiyorum bana aşırı ve yanlış geliyor :)
Soran+1 yılDediğim gibi herkesin eğlence anlayışı farklı
En İyi Cevaplar
+1 yılsanırım yaratılan algıdan dolayı, hiç gitmemiş adam ya da çakma pavyona gitmiş birçok kişi çok fazla şey bildiğini sanıyor aslında bir bok bilmiyorlar. Ben orada evlenmiş boşanmış birçok anne biliyorum, bir şekilde borcun harcın içinde yolunu bulmaya çalışıyor. Çocuğunu biraz daha iyi eğitim almasını istiyor. Hatta sabah kendi normal işinde çalışıp akşam yine pavyona gidip konsomatrislik yapan var. öğrenci olup çalışan var, bence yorum yapmak ya da yargılamak yerine oraya gidip biraz bir şeyler öğrenmesi gerekiyor insanların.
20 Yorumla
+1 yılhttps://www.youtube.com/embed/IVuHJ2RNsTApavyondan eve ya da otele geçen sizlersiniz ondan olabilir mi. sizi yargılamıyorum günlük 2 3 4 bin tl için kendinizi satıyorsunuz bizi ilgilendirmez ama kendinizi melek sanmayın masum ayaklarına yatmayın
1030 Yorumla- +1 yıl
@Ozan_Saral Aynen kanka
Soran+1 yılYatmıyoruz kimseyle ayrıca bu kendini satmak değil
- +1 yıl
yatmıyoruz değil yatıyorsunuz. sizi ben iyi bilirim o pavyondaki ortamlarınızıda bilirim. ankaradaki o abilerine sen bizi sor sarallar de onlarda bizleri bilir burda boş boş konuşup masum ayaklarına yatmanıza gerek yok. yolun yolcusuysanız yolunuza devam edin. gereksiz küçük emrah tiriplerine gerek yok
- +1 yıl
Reis harbi mi yaw sarallar desek her yerde o kim a. w diyip yollamazlar dimi deniycem bunu çünkü :) ahahahaaha
Soran+1 yılYatmıyoruz beyefendi size yalan borcumuz yok
- +1 yıl
Elleşme var ama göğüslere bacaklara ellettiren var o nolcak
Soran+1 yıl@CrazyShrekK elleşme var ama seks yok
- +1 yıl
ben pavyona gireyim o kadar para harcayayım sonra beğendiğim hatunu ordan çıkaramayayım sadece elleyeyim ne güzel dünya mk çıkıçta onu sakat bırakırım bir daha kimse elleyemez
Soran+1 yılBeyefendi o zaman siz takıntılı psikopatsınız kusura bakmayım dağ başında da yaşamıyorız sakat bırakmak
- +1 yıl
Senle elleşebilir miyim ellettiriyor musun misal olarak?
Soran+1 yıl@CrazyShrekK beli noktaya kadar
- +1 yıl
Nasıl yani kırmızı çizgilerin nedir senin misal olarak istek at mesajlardan söyle istersen burada ayıp olmasın ela
- +1 yıl
sen takıntılı piskopat görmemişsin. özele yaz bakayım nerde çalışıyorsun adın ne sana takıntılı piskopatı ve dağ başını göstereyim
Soran+1 yıl@CrazyShrekK bacak gögüs elleyebilir
- +1 yıl
Özelden mesajlaşsak ela
Soran+1 yılSiz cidi cidi takıntılısınız beyefendi kusura bakmayın
- +1 yıl
sen dün kons sorusu soran ela değil misin 06 da çalışan
Soran+1 yılÖncelikle ben senle oturup yiyip içtim diye senle iş çıkışı yatmak zorunda değilim orası genel ev değil formatı belli manyaklaşmanın luzumu yok
- +1 yıl
tamam ela bunları yüz yüze konuşuruz burdan yazmanın lüzumu yok. hayırlı akşamlar
- +1 yıl
Reis kavga etmeyin ya @Ozan_Saral
- +1 yıl
@CrazyShrekK yok dostum ne kavgası :)
Soran+1 yılİyi aksamlar
Soran+1 yıl@CrazyShrekK pavyonla genel ev farkını ayıramayanlRla çok uğraşıyoruz malesef
- +1 yıl
Yok yok öyle deme ela hanım öyle demeyin Ozan bey öyle demek istemedi sizi de ozan beyi de anladım ama yazınca maalesef ne tarz dediğiniz anlaşılmıyor
Soran+1 yıl@CrazyShrekK adam diyor ya masada oturuyorsan yatmak zorundasın diye
- +1 yıl
Sizde anlayış gösterin ela hanım şöyle bir şey var ozan bey gördüklerini anlatmak istiyor geneli öyle diye ama tabii ki sizin gibi düzgün arkadaşlar da var tabii
- +1 yıl
Sizinle tanışabilir miyiz ela hanım Özel den mesajlaşabilir miyiz acaba
Soran+1 yıladam yShrekK mekana gelin
- +1 yıl
Ela arkadaş ekler misin özelden konuşalım lütfen
- +1 yıl
Ela neden eklemiyorsun? Sebep nedir
+1 yılbırak öyle sanısınlar. zaten sizler öyle salaklara içki ısmarlatıyorsunuz ya. ya değlse gelmezler siz de yolsuz kalırsınız. öyle salaklar olacak ki sizinle yatacağını zannedip bol bol içki ısmarlasın ebesinin herekesini görsün.
17 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle
- +1 yıl
benim kadıköyde çalışan bir arkadaşım var. çok severim kendisin. bazen buluşur yemek yer sohbet eder stres atarız. ben biliyorum sizlerin o tür işlerde olmadığınızı.
işin açığı bu arkadaşımla tanışmam çok ilginçtir. iş için ist. a gelmiştim. kaldığım otel ile pavyon yanyana. dışarıda tel ile konuşurken bu da dışarıda müşteri çekmeye çalışıyor. telefon konuşmamdan yaşadığım şehri anlamış o da oralıymış.
ben rakı severim. içmek için pavyona girdim. hemen bu yanaştı. yok arkadaş istemiyorum. rakı içip çıkacağım dedim. bu şekilde ilk tanışma oldu. baktı benim salaklarla alakam yok farklıyım. güvendi
sonra telefonumu istedi. bir hafta sonra kaldığı semtte buluştuk. dostluğumuz böyle pekişti. çok iyi insandır. bir çocuğu için o lanet işlere katlanıyor. allah hepinizin yardımcısı olsun
Soran+1 yılTesekkr ederim
- +1 yıl
rica ederim.
siz ne yaptığınızı biliyorsunuz:. bilmeyenleri de önemsemeyin. gerek yok.
Soran+1 yılAynen bazılarıda diyor orda zorla mı çalıştırılıyosunuz
- +1 yıl
evet. geçen burada kızın birisi demiş ki gitsem pavyon sahibine küfür etsem topuğuma sıkarlar mı.
ben de dedim ki neden adama küfür edeceksin derdin ne. bana ne derse beğenirsin. kadınlara zorla orada cinsel objelik yaptırıyor.
yahu dedim akıllı ol. orada kimseyi zorla tutan yok. ayrıca cinsel içerikli sadece sohbet olur herhangi bir temas olmaz. kız inanmadı bana. kim artık buna ne anlattı ise.
Soran+1 yılTemas oluyor tabi de cinsel ilişki yok
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
11Cevap
Bırak bu işleri devlet su işleri.. Sen yatmıyor ya da bir hizmet sunmuyor olabilirsin ama %98 i senin gibi değildir.
22 Yorumla
Soran+1 yılYüzde 90 yatmıyor
Malesef turkiyede o algı mevcut sizin durumda düzelir umarim
17 Yorumla
Soran+1 yılUmarım
Soran+1 yılAnkaradayım bu işte iyi para var
Soran+1 yılSıkılmıyorum
Soran+1 yılİyi geceler
Gizli Üye(36-45)+1 yılPara ile değil ama hoşuna gidenle yaparsın ) hangi şehirdesin
110 Yorumla
Soran+1 yılAnkara
Cevap sahibi+1 yılİki gün önce ayrıldım ankaradan ☺️ 06 yı bilirmisin?
Cevap sahibi+1 yılSen 06 damısın? Erhan mı sizin patron? Benim ortağımın akrabası galiba
Soran+1 yılOrda çalışıyorum
Cevap sahibi+1 yılVay be enteresan tesadüf 😃 erhanmı sizin patron karagedik veya haymanadan bizim ortak arada bana söylerdi 😃
Soran+1 yılÖylemi
Cevap sahibi+1 yılBana söylediği öyleydi ama sen daha iyi bilirsin 😃
Soran+1 yılİsim vermeyeyim şimdi
Cevap sahibi+1 yılTamam ☺️
Cevap sahibi+1 yılTkpleşelim mi?
Gizli Üye(25-29)+1 yılyanlış anlamayın merakımdan soruyorum. peki ne yapıyorsunuz. bir konsomatris ne yapar
11 Yorumla
Soran+1 yılMasada oturup yiyip içip konuşuyoruz
Gizli Üye(30-35)+1 yılbiriyle yatmasan bile ahlaki olarak iyi bir iş değil
belki bugün için iyisin ama geleceğin için endişelenmelisin
tehlikeli değil mi
ya da baban yaşındaki adamla ne konuşuyosun
ama suçu sende bulmuyorum oraya gelen erkekler tam bir şerefsiz215 Yorumla
Soran+1 yılGençlerde geliyor
Cevap sahibi+1 yıltamamda yaşın küçük
yaşlı genç fark etmez ki orana burana hiç tanımadığın birinin dokunmasına nasıl tahamül edibiliyorsun.
sahneye çıkıp oynarken utanmıyor musun
en önemlisi kendini oraya ait hissediyor musun
Soran+1 yılKendini oraya ait hissediyorum parası iyi oynarken utanmıyorum sonuçta düğünde de insanlar oynuyor seyrediyorsun farkı ne ellemek ilk başta zor geliyordu ama sonra alıştım
Cevap sahibi+1 yılaleyna çakır olayına çok üzülmüştüm inan beni etkilemişti bayağa
youtube baktım pavyon görüntülerine felan ortam hiç güzel değildi.
dilerim kazandığın parayı akıllaca bir birikim yapıp başka bir iş kurarsıni ya da gayrimenkul vb.
bir ömür yapılacak iş olarak görmessin gençliğini harcamazsın bahtın açık olsun şansın bol.
belki yaşın küçük olduğu için şimdi anlamıyorsun yaşlanınca pişman olma iyi geceler...
Soran+1 yılTesekkr ederim iyi geceler
Cevap sahibi+1 yılcanım aşağıdaki yorumları okudum keşke adını çalıştığın yeri söylemesydin buranında ordan farkı yokki
Soran+1 yılÖnenki değil mekana gelebilirler
Cevap sahibi+1 yılyazmassam olmaz dedim
hani dedinya dokunmalarına alıştım biz erkeklerle yatmıyoruz belki şimdi değil ama
bir zaman sonra onuda isteyecekler zamanla onlarla yatmanıda isteyecekler
alıştıra alıştara olacak duyarsızlaşacaksız
tıpkı ne gibi bir doktorun ölü gördüğünde ya da hastası öldüğünde üzülmemesi gibi çünkü bu doktorun işidir ve hissisleşmiştir.
insanlar her zaman daha fazlasını ister kullanabildikleri kadar kullanırlar.
sende aynısı olsun istemem ama bir bakmışsın hayat kadınından bir farkın kalmamış. hayat ne acı
dilerim yolun sonu öyle olmaz ama bu yolun sonu bu.
gençliğini güzelliğini alıp ömrünü alıp sonra biten bir hayat arkanı döndüğünde ne göreceksin...
Soran+1 yılZaten erkekler istiyor
Cevap sahibi+1 yılerkeler her şeyi ister erkeklerin canı cehenneme
1-2 yıl sonra belki daha fazla bir zaman sonra senin bunu yapıp yapamam veya
çalıştığın yerin bunu senden talep edip etmemesi.(cinsel ilişkiye girmen)
başkaların masasına oturduğun gibi başkalarını altına yatmanı istemeleri bunu yapacak mısın bunu sonu o yani. üstüne basarak yazıyorum bir süre sonra bu sana ağır gelir mi gelmez mi bunu kafanda oturt
Soran+1 yılYatmıyoruz kimseyle
Cevap sahibi+1 yılşimdi yatmıyorsun iyi hoş ondan zerre şüphem yok tamam ama bunu sonu yok mu?
alıştıra alıştıra bir süre sonra bunu bekliyecekler senden cinsel ilişkiye girmeni?
hep böyle kalmayacağını bir gün hayır diyemeceğini unutma.
başka diyecek bir şeyim yok.
bu yolun sonu seks işçiliği şimdi değil ama bir gün.
şimdi anlamıyorsun ama bu üzgünüm.
Soran+1 yılHayır asla mekan sahipleri bunu istemez
Cevap sahibi+1 yılçok değil 1 sene sonra yine yaz buraya ne halde olduğunu ben haksız çıkmaya razıyım.
Soran+1 yılNeredeyse 3 sene olacak çalışalı insanlar pavyonla genel ev arasındaki farkı anlamıyor konsamatrisle seks işcisinş bir sanıyor elleme boyutuna işletme sahibi karar vermez sen karar verirsin mekan içinde sana ters bişey yapamaz yaparsa dayak yet atılır meksn çıkışı yaparsa da dayak yer işletme sahibi sana onla yat bunu yap demez müşteri der çorbacıya gidelim otele gidelim tamsm diyip gönderiyoruz ha şu var adamı begendim iş çıkışı adama gitmek istedim onu kimse karışmaz
Konsomatris misin 😂😂onlar degil de siz iyi skyonuz diye biliyorum ben 😂😂
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet konsamatrisim
Soran+1 yılOluyor tabi
Gizli Üye(25-29)+1 yılAhlaksızlık ahlaksızlıktır. Ha kons olmuşsun ha seks işçisi. Yiyip içmekte, yatıp kalkmakta erkekler için aynı görülür
47 Yorumla
Soran+1 yılAhlak neye göre ölçülür kızına tecavüz eden kızı yaşındaki çocukları taciz edip nikahına alan kocasını gönderip evine sevgilisini alan ne peki
Cevap sahibi+1 yılNe alaka şimdi? Ben onlara ahlaklı mı dedim? Onlar namussuzluğun da ötesinde. Caniler. Ama bu senin yaptığın işi namuslu etmez
Soran+1 yılBen kimseyle yatmıyorum yaptığım iş belli
Cevap sahibi+1 yılYatanlara göre daha namuslusun onu söyliyeyim. Ama yaptığın işin terbiyeli olduğunu söyleyemem
Soran+1 yılKötğ bişey yok
Cevap sahibi+1 yılKötü bir şey yok çok kötü bir şey var
Soran+1 yılHayır yok
+1 yılYine de doğru değil pavyonlar da kapatılmalı hiç edep haya kalmamış.
13 Yorumla
Soran+1 yılNeden kapatılsıb
- +1 yıl
Ne gerek var? Oralara hep boş insanlar gelir, hiç aklı başında birisi olmaz zaten.
Soran+1 yılNe alaka ya eğlence mekanı
sanmıyorum ben de tam işiniz ne sizin
19 Yorumla
Soran+1 yılTam işimiz müşteriyşe yiyip içip konuşmak
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılAçtırdığı şişeye göre
Soran+1 yılŞişe çerez meyve tabağı vs vs istiyorum isteyince elliyor
Soran+1 yılGünlük 2 bin kazanıyorum
hımm tamam bebegım yatmıyorsunuz evet evet bılmesek pavyonu yıcez
010 Yorumla
Soran+1 yılEvet yatmıyoruz
Soran+1 yılMekanda nasıl yatıcaksın
Soran+1 yılAnkarada pavyonda yok öyle bir şey
Soran+1 yılBizin pavyonda öyle yok
Soran+1 yılSenle uğraşamam istedini düşün
Cinsel Yaşam konusunda 1,8b cevap paylaştı. Seks işçisi zaten. Saksoya maksoya yatmıyolar mı? Çoğu da dışarı çıkıyor diye biliyorum.
05 Yorumla
Soran+1 yılSeks isçisi değiiz
Soran+1 yılYatmıyoruz kimseyle
Soran+1 yılÇoğu yatmıyor
Gizli Üye(30-35)+1 yıl06 Pavyondan Ela sen misin
113 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Cevap sahibi+1 yılTanımadın mı yaw
Soran+1 yılHayır
Cevap sahibi+1 yılHadi bakalım
Cevap sahibi+1 yılElaa
Cevap sahibi+1 yılPeki Memelerini avuçlayabilir mi bacaklarını kalçanı vajinana elleyebilir mi? para verse veya
Soran+1 yılGögüs bacak elletiyorum sadece
Cevap sahibi+1 yılAvuçlayabilir miyim göğüslerini
Soran+1 yılEvet.
Cevap sahibi+1 yılCiddi misin sevgili gibi elleyip bacaklarını okşayıp sarılabilir miyim
Soran+1 yılEvet...
Cevap sahibi+1 yılEla hanım herkes için geçerli mi bu?
Soran+1 yılAçtırdığı şişe masaya söylediği şey kadar
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaratılan imaj o çünkü
13 Yorumla
Soran+1 yılBu yüzden çoğu meslektaşım söyleyemiyot
Cevap sahibi+1 yılTürkiye'nin gazino ve pavyon geçmişi mafya ve seks işçiliği üzerine kurulu olduğu için oyle bir imaj yazılmış durumda.
Soran+1 yılÖyle bir şey yok aslında
+1 yılYatan da vardır
23 Yorumla
Soran+1 yılİllaki vardır ama bu bize özel durum değil herkes birbiriyle yatıyor
- +1 yıl
Temiz işte sayılmaz bence sonuçta adamla dip dibe evli olsan yapamazsın veya sevgilin olsa yapamazsın neden daha iyi bir meslek değil bu sicille bir yere girmeye çalışsan mesela alan pek olmaz veya alsa bile ahlak dışı teklif sunar
Soran+1 yılSicilimixe işlenmiyo
+1 yılBoşver kime anlatıyorsun ki mal insan çok
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer