Merhabalar Benim sorunum çok büyük :(
Şimdi belki beni ayıplayacaksınız ama ben yaptığımın hata olduğunu biliyorum. Defalarca tövbe bile ettim. Etmeye de devam ediyorum. Ama bilenlerden yardım almak istiyorum lütfen yardım edin :( Ben 1 ay önce erkek arkadaşımla anal ilişkiye girdim ve 1 boyunca 4 defa oldu. İlkinde canım çok yandı ve yaptıkca canımın acısı geçmeye başladı. Asıl sorum şu olacak vajınama biraz girdi ve zorladı ben geri çekildim. Ondan sonra arkadan yapmaya devam ettik. Bir ara yataktan kalktım ve bir leke gördüm çok korktum ağlamaya başladım. Erkek arkadaşım; ''Saçmalama o kan çok gelir, o kadar az gelmez, içine girdiğini sen farkedersin, ben zaten öyle bir şey yapmam'' diye teselli etti ama ben inanmadım banyoya gittim ve parmagımı içime girdirdim ve yukarıya doğru sorunsuz girdi :( Yırtıldı işte mutlu musun artık diye söylendim ama dayanamayıp ertesi gün kadın doğum uzmanına gittim ona doğruyu söyleyemeyip şunu anlatım; ''Ben mastürbasyon yaparken elimi içime soktum ve girdi ardından 3-4 damla kan geldi.'' dedim. Doktorda bana kızlık zarı muayenesi yapamıyoruz ama böyle durumlarda fazla kan gelmez yırtılmış olsaydı fazla kan gelirdi dedi ve ekledi ilişkiye girdiğin zaman kan gelir merak etme dedi. Ama benim içimdeki kuruntu hala gitmedi benim iç dudaklarım biraz açık ve elimi girdirdiğimde yukarı rahat gidiyor ama küçük bir sertlik var başta elimi girdirdiğimde. Sizce kızlık zarım yırtılmış mıdır? İç dudaklar herkeste çizgi gibiyken bende neden biraz açık? Ve son sorum şu anal ilişki de kan gelir mi? Lütfen bana yardımcı olun :(
Şimdi belki beni ayıplayacaksınız ama ben yaptığımın hata olduğunu biliyorum. Defalarca tövbe bile ettim. Etmeye de devam ediyorum. Ama bilenlerden yardım almak istiyorum lütfen yardım edin :( Ben 1 ay önce erkek arkadaşımla anal ilişkiye girdim ve 1 boyunca 4 defa oldu. İlkinde canım çok yandı ve yaptıkca canımın acısı geçmeye başladı. Asıl sorum şu olacak vajınama biraz girdi ve zorladı ben geri çekildim. Ondan sonra arkadan yapmaya devam ettik. Bir ara yataktan kalktım ve bir leke gördüm çok korktum ağlamaya başladım. Erkek arkadaşım; ''Saçmalama o kan çok gelir, o kadar az gelmez, içine girdiğini sen farkedersin, ben zaten öyle bir şey yapmam'' diye teselli etti ama ben inanmadım banyoya gittim ve parmagımı içime girdirdim ve yukarıya doğru sorunsuz girdi :( Yırtıldı işte mutlu musun artık diye söylendim ama dayanamayıp ertesi gün kadın doğum uzmanına gittim ona doğruyu söyleyemeyip şunu anlatım; ''Ben mastürbasyon yaparken elimi içime soktum ve girdi ardından 3-4 damla kan geldi.'' dedim. Doktorda bana kızlık zarı muayenesi yapamıyoruz ama böyle durumlarda fazla kan gelmez yırtılmış olsaydı fazla kan gelirdi dedi ve ekledi ilişkiye girdiğin zaman kan gelir merak etme dedi. Ama benim içimdeki kuruntu hala gitmedi benim iç dudaklarım biraz açık ve elimi girdirdiğimde yukarı rahat gidiyor ama küçük bir sertlik var başta elimi girdirdiğimde. Sizce kızlık zarım yırtılmış mıdır? İç dudaklar herkeste çizgi gibiyken bende neden biraz açık? Ve son sorum şu anal ilişki de kan gelir mi? Lütfen bana yardımcı olun :(
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar