AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
79Cevap
yalan söyliyemem güzelse bakarım -_- sapıklıkta olsa napim hani utanırım ama bakarım yinede -_-
niye bakarken utanıyorsun :)
çünki bayan rahatsız ola bilir -_-
Hımm anladım teşekkürler :)
rica ederim
Bakmam diyen erkekten supe ederim yalancinin dibidir
zaten bakmam diyen çok az kişi var :)
O bakmm dyenler yalan inanmaa her turlu bakarm bakilmasi icn giymiomu miniyi :)
ahahahhaha onu bilemem :)
bakmamaya çalışırım ma göz arada kayar
teşekkür ederim dürüsttü bu cevap :) +1
şıkların çok acımasız yalnız
Acımasız derken evet şıkkı var ve hayır şıkkı var ama biraz şaşalı yazılmış işte :)
1. şıkkı işaretleseydim sapık gibi hissedecektim..2 i şık erkeklikten şüphe ettirir :)) her neyse sen niye sordun bunu.. başına bişey mi geldi yoksa giyesin mi geldi
yok bir kız var aynı kampüstende sevgilimle sabah aynı metroyu kullanıyor yani çok açık giyiniyor o yüzden acaba erkek zihniyeti genel olarak bakar mı diye merak ettim cevabımıda aldım zaten :)
bakar mıymış :)
bakarım. açmasın banane.
:) :) :)
bakmam dersem inanma :D
Tamam inanmam :)
yani bakmam diyenlerin yalancılık seviyesini merak ediyorum :D
ahahhaha bazıları inandırıcı :)
ya karşısına taş gibi bir hatun çıkınca kim bakmaz :D ben gözden kaybolana kadar bakıyorum çok güzelse kız :D
Gözden kaybılmuyor birde aynı kampüstesiniz inip birlikte yürüyorsunuz ama hiç ortak ders yok yani çıkışta belki görürsün belki görmezsin :)
neyin peşindesin kanks :D
o kız sevgilimi ayartacak diye yani öldürmek istiyorum onu :)
bu kızla alakalı değil ki sevgilinin seni ne kadar sevdiğiyle alakalı :) öyle bir durumda ben bırakmazdım seni ama sevgiline ilgi daha fazla ilgi göster bu ara bence.:D
Hayır beni bırakmasından bahsetmiyorum yani tek gecelik bişeyler :)
seni gerçekten seviyorsa yapmaz :)
inşallah :)
sıkıntı yapma kanks :D
bakmam diyen yalan söyler
:) +1
Kızın amacı göstermek zaten mini giydiyse.
Amacı boşver sonuç önemli şu an :) bakar mısın bakmaz mısın :)
Bakarım. Fakat öküz gibi rahatsız etmem tabi. Kim olursa olsun farketmez, her erkeğin gözü kayar.
Teşekkürler dürüst cevap oldu +1
göğüs dekoltesini daha çok severim ama o kadar emek vermiş açmış bakarım tabi
ahahhahah göğüste vermiş aynı anda yani o zaman hangisine bakarsın :)
o zaman büyük ihtimalle göğüse bakarım :)
tamam teşekkürler :)
ne yalan söyliyeyim gözüm kayıyor :D:D
teşekkür ederim dürüst cevap oldu :) +1
taytlılar daha iyi ama <33
Tayt kışın :)
giyen var hala takipteyim çok fena ya :D
Niye giyilmiyor mu yaa :( :(
tam benlik zaten çorap tayt :D:D
:) :) :) :)
yırtacan :))
Gozum kaymaz dersem yalan olur
:) :) :) +1
Heyallammya :))
peşini bırakmam takip ederim bir köşede sıkıştırır sonrada bir güzel s. kerim
En az 1 kere bakmam diyen yalan konuşur.
Peki kızın yanı boşken hani bakmak için falan oturur musun :)
Kesinlikle hayır.
Niye o kadar kesin konuştun :)
Kendimden o kadar eminim çünkü :) Öyle bir öküzlük yapmayacağımı biliyorum.
Öküzlük? Sadece yanına oturacaksın yani zaten orası metro yani illaki birinin yanına oturacan :)
Benim yolum kısa :) Oturmaya gerek duymadan ineceğim yere geliyorum zaten :))
hımm tamam o da iyimiş :)
Güzel bir kız ise bakarım ki o da bana bakar.
o da bana bakar yani o kadar eminsin :)
Yakışıklıyım ve kaslıyım.
Tipimi beğenmezse de vücuduma bakar, eminim kısaca.
sapıktır diye dşünüyorum panpiş
Hafif tanıdıkta yani geneli bakarım diyo bu sitedekilerin :)
Yalana gerek yok maalesef bakıyoruz :(
yalan söylemiyoruz yani :) :)
Aynen öyle ne gerek var yalana demi yani? Şu ramazan mubarek günde öyle harama baktırtmasın ALLAH ım İnşAllah
İnşallah :)
;) :))
Ben bakarım rahatsız etmeyecek cinsten
Rahatsız etmezsen yani problem yok :)
Ama 1 defa anlık olur
Utanırım , bakamam.
Adamsın :) +1
Teşekkür ederim :)
Bakılsın diye öyle giyiniyor zaten
Belki onun neden öyle giyildiğini bilemeyiz ama sonuç olarak bakılıyor mu bakılmıyor mu :)
Sanki burada kiz bilerek aaçmış gibi;)
Belki bilerek açmıştır, belkide farkında bile değildir yani bu sonucu değiştirir mi sen bakar mısın bakmaz mısın?
Bilerek açtıysa bakarım gerçi bilerek acmadiysada bakarım da
Ahahaha sonuç bakarsın :)
Bu sensin ve sanirsam da bilerkede yapmisn etkilemek için ama bakıp bakmadiginindan haberin yok;)
Yok ben değilim
Kim arkadaş mi;)
Yok kızı çok tanımıyomda yani sevgilimin yanında çok açık saçık giyinmesi hoşuma gitmiyor acaba sevgilim bakıyor mudur diye yani merak ettim burada sizin de düşüncelerinizi almak istedim siz bakar mıydınız diye sanırım bakardınız :)
Sen bir bayan olarak açılsa o şekilde bakarmiydin;)
Bir erkeğe mi yanı bacaklar pek dikkatimi çekmez ama :P
Hayır be deli o Kiza dedim;)
Gayet seksi çok hoşuma gidiyor ve kesiyorum :)
teşekkürler dürüst bir cevap oldu :)
e yani yalan söylemenin manası yok :)
:) :) :) :)
sen napıyosun peki
karşısına geçerim panpa ;)
Karşına geçmek ahahhaha o da güzelmiş yani direk süzmek için mi :)
mini etek giyen kızlar karşısında beni bulur hemde tam karşısında :))) Açı meselesi panpa :D geniş açı çift gözünde görüş açısında hem bir anlık frikiği kaçırmamak için ;)
ahahha sende bayağı dikizliyorsun yani :)
öyle giyirlerse affedenin :D :D huuuaaa panpa :D anladın sen onu :P :))) sen giysen seni bile affetmem hahahahahaha
ahahahha :)
niye güldün gııı giycen mi bak lipidolarımı yükselttin yine :))))
giymeyi düşünüyorsun heralde.
konu daha farklı :)
? konu? what konu? bacaklar?
uzun bir konuda ahhahahha çok güldun what konu ne demek aahahahaha :)
açıkta bişeymi var bayan neden gülüyorsunuz :) neşenizi paylaştıgınız için teşekkürler :)
Panpa yarı türkçe yarı ingilizce konuşanlara hep gülmüşümdür. Bir dile hakim değil, ikinci bir dilide bilmiyor olarak algılarım ahahhaha :)
yarı amerikalıyım i * sorry.
Ahahahahah yazık o zaman yaa hiç bir dili bilmemek nasıl bir duygu :)
hiç bir dili bilmemek? 23 yıldır amerikada yaşıyorum do you know that?
ben bakarım net.
teşekkürler yorum için :)
ee bu kadar mı:D hani otobüs hani metro hani teste tabi tutulacak o şanslı ve güzel kız:D
Yok test falan yok sözüne güveniyorum :)
olmadı ki böyle kuru kuruyaaa:D
gıcıksın işte :(
bakarlar
Teşekkürler yorum için :)
niyeti bozdun ellam
bacakların da güzel heralde
ben değil mevzu başka ama merak ettim yani bakar mısın bakmaz mısın? Bide kızla selamlaşıyorsunuz yani aynı kampüstesiniz ortak ders/arkadaş yok ama yani tanışıklık var :)
bakmak ne kelime en sonuna kadar en ince ayrıntısına kadar giderim
ahahahh saol :)
ne oldu kız hayırdır
gizli kullanıcı beni eklermisin sana diyeceklerim var
bişey yok yani dürüstlüğün için teşekkür :)
bakmayan sapmı var hepsi bakar dayanamazlar, biz türkler bayan gördük mü uçkurumuza dayanamayız
ahaahha hayır :)
:) :) :) :)
Mini mi etek?
Yok ayak bileklerine kadar uzun :)
Ozaman niye bakar ki insan :) etek üstünde ne var?
Bilmiyomda benim bir arkadaşım öyle giyinmişti sonra yolun ortasında yere bişey düştü eğilip alıyordu o sırada yanımızdan geçen bir çocuk (tahminimce 18-20 yaşlarında) kızı nasıl bir süzdü anlatamam bizde anlamadık yani hiçbir yeri de görünmüyordu halbuki :)
Arkadaşın uzun boylu mu? eğilince kalçası belirmiştir :)
167-168 falan galiba çok uzun değil yani ben 165'im benden azıcık uzun :)
Hımm sen nasıl giyinirsin? bu soruyu niye gizli sordun?
bakmam direk ellerim
Ohaa :) :) yuhh be kardeşim
cok mu sasırdın :D
O metroda seni linç ederler burası Türkiye :)
biliyorum : ) aslında bakma hepsi birbirinden abazada isde kız belkı bana yuz verır dıe kıza sırın gozukmek ıstıyolar hepsi. ben parktabank ta falan gorursen gıderım yanına otururum mesela sonrası allah kerim :D
ahahahha :) :) 2 dk sonra yanınıza kızın sevgilisi gelir gerisi allah kerim :D
ya oyle cok oldu bak mesela once bıraz oturucaksın. bıraz suzeceksın. zaten kız sana bakıorsa ıs atıyo demektır. bazen beklerım beklerım bı bakarım manıtası gelmıs. zaten cogu manıtasını beklıor orası ayrıda iş atanlarda yok değil yani.. kurtulus parkı iyidir mesela. her türlü pislik var ama
Kurtuluş parkı nerde ankarda mı İstanbul da mı :)
Ankara
Tahmin etmiştim :)
sen neden sordun bu soruyu ? cok mu acılıyor bacakların? bence bile bile acıyosun sen
Ben değil yaa bir kız varda sevgilimle aynı metroyu kullanıyorlar falan bizim kampüsten yani çok açık giyiniyor :)
tabi tabi kesin oyledir anlıyorum seni : )
offf ben seni biliyom yaa sen bana eskiden özelden mesaj atmıştın falan ben fana terslemiştim ahahhaha bunu diyen sen misin :)
neden tersledin