O an ne yapardınız kendinizi cekermiydiniz yoksa kırılmasın diye opusmeye devammı ederdiniz? Yutkunurmuydunuz?
Gercekci olun lütfen.
Gercekci olun lütfen.
Sırf sevdiğinden, sevdiğin insanın. oklarını bile yiyecek karakterin yoksa, ya da sevmediğin insanla öpüşüyorsan, haliyle iğrenç gelecektir sana..
Umarım, ter damlalarını birbirine yapış yapış karıştırarak seks yapabileceğin biri çıkar karşına.
Umarım sana da nasip olur..
Ölmeden..
Nasip olmadımı sanıyorsun? Benimde deli dolu ask yasadıgım sevdiğim bir adamla seks hayatım vardı..
ne alaka?
ya tabıkı orası öylede soruyla bağdaştıramadım :) yasadım sevdım bende kötu seylerı gormezlıkden geldım ama bu bole bı soru sormama engel degıl sorabılırım
Devam ederim..
maksat gururu kırılmasın :P
tiksinmezmiydin :)
sırf o mutlu olsun dıye kendın bu ezıyetı cekmek zorunda degılsın bence
iyy midem kalktı ya. balgamın dudak kısmında ne işi var balgam çıkarıpmı öpüşmeye başlıyor arkadaş.
öpüştüğün kişi nezle olmuş balgamı cıkıyo arada bı o anada opusmenız denk geldi yanı ınsanlık halı olamazmı
öpüşmekten soğudum anasını satim. geri çekilirim ben dayanamam öyyk öyk
:)))
Cevap
30Cevap
La meyve yiyodum tamda :/ Beğendin mi yaptığını. Ağzının üstüne vurasım var şu an :/ :/
Nihahah :)
Çay içiyordum zıkkım oldu, bu nasıl soru be iğrençsin :DDD
Sorry bacım iğrençleşmek istedim :D
bilmem benim başıma gelmedi. sen ne yaparsın bu durumda bende merak ettim:)
Tiksinip devam edip mutsuz olucagıma acık acık sölerdim :)
sagol abicim.
İlk okuyunca şunu sordum kendime , balgam tatlı mı olur lan?
Bazen oluyor:)
Yapma gözünü seveyim. Adam/kadın aç karınla hap alır gibi öpüşmeye gelmiş. :/ Tatlı olsa ne olmasa ne. Böyle bir şeyle karşılaşmadım , umarım kimse karşılaşmaz. :/
Hay allah belanı vermesın kanks mıdemı bulandırdın ağzım ekşidi ağzına kusasım geldı
Sorry kanks biraz iğrenclesmek istedim :D
En azından ağzının içine kusmamış -_- gerçekten sevdiğim birinden ne iğrenicem
O anda çok arzulu ve şehvetli bir şekilde öpüşüyor isem onu o orda hiç hissetmem öyle anlarda böyle şeyler olur yapıcak bir şey yok.
öpüşürken istesen de istemesen de yutkunursun. karşıdan birşeyin gelmesi neredeyse imkansız ama gelmişse de bir bahaneyle öpüşmeyi keserim.
tokatı basar terkederdim bir kızın ossurmsı ve böyle iğrençlikler yapması sinir bozucu
balgamı yere tükürdügüm gibi kak siktr git derim heralde. D bu arada çok iğrençsinn
teşekkür ederim :)
çok yüzsüzümdür :D
:P :P
Senden gelicekse öpüşmeye devam ederdim :))9.8):8).. a:sdF:s
Benim farkım ne?
bilmem :)
Igg bu mümkünmüyaa balgam nasıl giricek emmiyosunki artık asla öpüşemeden ölücem...
Ne öpüşmeye devam edicem, öpüşüyorsam samimiyimdir, çekerim bu ne ya derim... :)
Soruyu okurken, kusucak gibi oldum. O an da nasıl bi' tepki veririm, bilemiyorum.
bkz: tatlımsı sulukumsu balgamımsı tükürükümsü sıvımımsı
dvm ederdım :) ya da o an gerı cekılır tekrar yapısırdım :D
O balgamı olduğu gibi suratına yapıştırırdım. Bu yaşıma geldim daha balgam atmışlığım yok.
Seviyorsam devam ederim balgamını da severim ben onun :)
ağzımı çeker tükür git sonra gel derdim :D
Ne biçim sorular geliyor aklınıza arkadaş :D
Ogurmeye baslar yere atardim uzun sure opusemezdim
Tövbest, öpüşmekten soğuyacağım a'mk lan.
karşı taraftan soğudum...
Bırakırım, yüzüne söylerim.
Öpüş öpüş sonra balgam geldi :)
pisliğiz
pisliksiniz
pislikler
Teşşekkür ederim bacım :)
ne demek bacım :)
=DDD ne güldüm ama ya =D
:)))
Midem bulandı be okuyunca bile
hmm benim başıma gelmedi panpiş bilemiyorum :)
Yere tükürüp devam ederdim
Miğdeyi tavan yaptın sağol ya :)
Rica ederim :D
ayy cok sagol :P
Nası fantazileriniz var öyle
düşünüyorum. devam ederdim
balgam mı öğğğğ :D kusam mı hocam
bu nasıl soru arkadaş -_-
iğrenclesmek istedim -_-
benim işim.
fesatlık.
neden vereyim :)
düzgünüm.
sıkıntı yok.
öpüşmeye devam ederdim
iğrenmezmiydin?
anam avradım olsun dahada öpüşemicem
niye :P
bir git :D
:P :P
Opusmeyi ogretirim bidaha gelmez
Oyle bişey olmaz hayal etmekten uçuşa gectin
öfff iğrendim
ağzımı su ile temizler devam ederim
Keserdim
İgrencsiniz uggg
:))
kusardım heral
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar