şimdi böylesiyle de sırf bakire , eline erkek eli değmemiş diye de evlenilir mi?
zaten görüyorum ki istemeye geleni falan da yok... bu soru ordan aklıma geldi biraz da..
hayat ne kadın ne de erkek için iki bacak arasında bitmez eger bir erkek bir kızla birlikte olabiliyorsa ve buraya gelipte ben bakire arıyorum diyosa şerefsizin önde gidenidir sen git milletin kızıyla yat sonra da bakire ara yok öyle dunya arkadaş.. insan olsun bana deger versin benim onu sevdigim akdar sevsin ytr tabiki ilkler daha güzeldir ama her ilki başlatan ve bitiren vardır ben hayatımda şu ana kadar kimseyi ortada bırakmadım benden gidenlerede eyvallah kendiniz bilirsiniz dedim ama hiç bir zman bakire birini de aramadım...
İyiki bakire bulursam nikahı basacam dememişim :D
sadece geçen sene boşanan çift sayısı 125 binin üzerinde. İnan bana bunların en az 100bini bakireydi. E ne oldu şimdi?
Son 10 yılda boşanan çift sayısı 1 milyonun üzerinde.
Bekaret mekaret bırakın bu işleri. Önemli olan sevgi saygı sadakattir.
güzelim bakire bayan çokkk hala
ama kafalar uyuşmayınca bekaretle iş biter mi
ama ben kendi adıma eline bayan eli değen adamla tanışmazdım zaten
evet işte ben de onu soruyorum ama insanlar anlamamakta ısrarcı... sırf bakire diye kafanın uyuşmadığı birisiyle evlenir mi bir insan? Ahlahlılık sadakatli olmak güzel şey ancak bakirelik herşeyin önünde mi?
Cevap
11Cevap
Evet benim için tek başına yeterli değil sadece bakire olması.
1-Bakire olucak
2-Anal yapmamış olcak
3-Oral yapmamış olucak
4-Orasını burasını yalatmamış olucak
5-Özel bölgelerini kimsenin görmemiş olması lazım öyle herşeye soyunan bir kız olmamalı.
Öpüşmüş koklaşmış olabilir ona yapıcak bişey yok.
bu fiziksel temaslar ayrı konu da.. benim esas sormak istediğim.. bu temasların hiçbirini yapmamış da olsa bu insan çirkin veya kötü huylu birisi de olabilir. mesela bakiredir ama obez derecede kiloludur mesela.. ya da ne bileyim cadalozun tekidir.. o zaman ne olacak? bizim mahallede var böyle bir örnek... ondan esinlenerek sordum bunu...
Çok güzel soru haklısın. Onların çevresi dar olabilir, kendi çevresindeki güzeller öyle diye ve bir de abartarak öyle söylüyorlar.
Bekaret anlayışları farklı olanlar da vardır. Mesela bence flört de bekareti yarı yarıya kaybetmeye benzer. Ama böyle düşünen kişiler şikayetçi bir bakışta olmak yerine kendilerine daha ahlaklı kişilerden bir çevre edinmiş oluyor zaten
sen onlara takılma onlar çüklerine güvenmeyen benimkinden büyük çük görmemiş olsun diye düşünen bamya beyinliler evlilik için aşk herşeyden öte gelir ben boşanmış bir insanım şu an yalnızım bir arkadaşım hemde çocuk müthiş yakışıklıydı boşanmış o zamanda 12 yaşında çocuğu olan biri ile evlendi ve şu an çok mutlular arada aşk varsa gerisi hikaye
Evlilik bir kurumdur sadece bir ozelligi yok yani bu ozellik yeterli diyemeyiz
valla benim de o mantığa sahip mal bir arkadaşım var ciddi ciddi senin dediğin gibi düşünüyor.
yani bakirelik bir tercih sebebi olabilir ona birşey diyemem ancak. bakire kız bulsam nikahı basıcam diycek kadar ileri gidenler şunu hiç mi düşünmüyorlar. bakire olanların içinde dediğim gibi obez denicek boyutta şişman olanlar da var. ya da erkeksizlik başına vurduğu için her dişiyi erkek sinekten kıskanıp insana hayatı zindan edenleri de var.. bakire kıza nikah basarım diyenlerin karşısına bunladan birisi çıksa gerçekten sırf bakire diye gidip alırlar mı öylelerini?
zaten bunu diyen insanlar böyle düşündükleri için o kadar mantıksız tipler ki, bu onlarda hastalık boyutlarına gelmiş o derece. Dediğin kadarını yaparlar mı bilmiyorum ama ( dış görünüş açısından) ama o diğer özelliklerini hiç umursayacaklarını sanmıyorum ben. Seven insan kıskanır der geçerler o kıskançlığın hastalık derecesinde olmasına bakmadan
Bakirelik tabikide onemlidir ama sevdikten sonra pek görülmez o sorun. kizlarin da bu durumu saklamasi en uygunudur bence bilinmemeli. bir acikta yüze vurulur kalp kirilir
Beden bakire olup ruhu o* olanla olmaktansa bedeni bakire olmayan ama ruhu bakire bir kadi i tercih ederim anlasildi sanirim okkadar:)
bakire olmayan insanın iyi olacak diye bir garantisimi var. bırakında isteyelim. bakire olmayan kızlar bakir olmayan adamlara yakışır.
Hay agzina saglik destekliyorum.
başkalarının altına yatmış birinin kişiliğide bellidir. evlendikten sonrada yapabilir bunu
evet öyle kurbanlık koyun arayan zihniyet onlar
güzel huy- ahlakla beraber bakirelik önemlidir.
Sorunda cevabında ayrı bir çelişki
Katiliorum sana
Fena soru 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar