MIRANDA 173 AMA 163 DAHA MI İYİ OLURDU?
Uzun boylu erkeklere soruyorum... partnerinizin kısa olmasını cinsel yaşantınızda daha mı iyi buluyorsunuz?
MIRANDA 173 AMA 163 DAHA MI İYİ OLURDU?
hayır bence 175 e kadar boy kızlara baya yakışıyor. ama erkek kısaysa tabi yanındaki kızda
ya aynı boyda ya da biraz daha kısa olmalı. senin boyun kaç ki?
benim boyum 172 ama gördüğün gibi uzun erkeklerimiz kısa da kısa diye tutturmuşlar
ben norveçe gideyim orada da ben kısa olayım diyorum )
sende cinsellikte kısa iyi diyenlerden misin peki?
hayır boyunun kıymetini bil, benden söylemesi, manken olabilmek için kızlar da bile 175 boy gerekiyor sen düşün artık, en iyi fizik uzun boylularda göze çarpıyor, sen burada yazanlara bakma bilmeden konuşuyorlar, küçüğü evirip çevirmesi kolay olsada,
170 in üstündeki kızın eti butu da aynı olmaz yani. ve sadece yatak kısmını düşünme, hem orda hem diğer her yerde bence biraz daha uzun olmak daha iyi..
şu son yorumunla eic me en güçlü adaysın :D
yani dimi ya hem napıcan habire evirip çevirip biraz o boğuşsun dirensin böyle de güzel olmaz mı?
al işte miranda kerr buna nasıl daha kısa olsun dersinki gayet iyi vücudu
assets.nydailynews.com/.../...ashion-show-2012.jpg
ve boyun dan dolayı beni kontrol edemez ne bilim kaldıramaz evirip çeviremez diye düşünüyosan çokkkk yanılıyosun. karşındaki erkek işini biliyosa sorun yok.. :)
dikkatli bak ozanefe yukarıdaki ankette 11 kişi bu mirandacığıma 10 cm az olsun dediler. hani belki miranda diye özellikle demezler sandım ama dediler.
aynen ya kısayı herkes çevirir az spor 173ü de çevir hıh :D
teşekkür ettim o zaman =D
Asla çok kötü bir şey ben 1.80 boyundayım eşim 1.54 ve cinsellikte çok sorun oluyor bacakları kısa olduğu için çoğu pozisyonu yapamıyoruz birde Seksi görünmüyor kadın dediğin en az 1.65 boyunda olmalı , fantezi elbiseler yakışmıyor kısa kadına bacaklar kısa olduğu için mini elbise bile uzun geliyor ah ah
1.86 boyundayım kız arkadaşım 1.70 falan açık açık diyim sana örneğin öpüşürken boy farkından eğilmem veya oturmamız lazım veya onun parmak uçlarına çıkması gerekiyor ama dezavantajı oldugu gibi avantajıda var kız zayıf 1.70 lerdeyse yine rahat sarılıyor falan erkek :DD
canımsın umut ışığım oldun :D lütfen şimdi çıkıp ama sekste kısa olsa deme
demiyorsun dimi?
ya buradakiler kolay zapt edilir diyor ama senin öyle bir düşüncen yok mu?
ben 187 boyundayım 163'de olur 173'de fark etmiyor
ya böyle allah ne verdiyse modunda demeyin yahu birini seçin işte )
163 oldun kısa kızlar üzülmesin maksat :)
soruyu soran ben yıkıldım şu an :D
187lik adam 173 demeliydi tamam teşekkür ettim cevap için )
:D niye be fark etmez ki 10 cm
o zaman niye 173 demedin :D
oof of
açıklamayı yapmıştım gizli kısa kızlar üzülmesin uzunlarda üzülmesin buradan kızlara sesleniyorum ''boy değil işlev'' 163-173 fark etmiyor :D ciddiyim fark etmiyor
haha boy değil işlev ha :D
ya boy olunca fantazi artar buradan da bakın o da baskın olur falan :D neyse ama en azından direk kısa demedin her teldenci çıktın :D
evet her teldeyim herkesi memnun etmek kolay olmuyor :D
163ü memnun etmek kolay sen de haklısın
ama empati yapıom ben 187 olsam 170 derdim tam ortası :P
zaten benim karşıma çıkabilecek en uzun kız 175'dir yani en uzun kızla bile aramda 12 cm fark oluyor ben onu idare edebilirm çıkabilecek en kısa kızsa 160dır arada 27 cm fark olur onuda idare ederim yani sıkıntı değil o
163lük kızları koruma derneği açıçam yakında 163 kızlar <3 ben
yanlış başlıktasın sen )
niye
burası uzun boylu birinin teselli bulmak için açtığı bir başlık sen 163lüleri koruyacam dedin )
:D sen uzun musun yahu ne tesellisi oh mis boy var pos var
163lüğü korurum ben kendi çapımda ama uzunu da yabana atmam ki
ahaha yeni mi farkettin uzun oldugumu )) kısa mı sanmıştın?
uzunum ya kısalar tercih ediliyor diye başlık açtım işte, biz daha iyi olmalıydık halbuki karışık bu işler :D
:D ne bileyim soruyu adam akıllı okumadan damlıyorum hemen
kısalar tercih ediliyor daha sempatik duruyorlar falan ondan ama uzun olmak avantajdır. değerini bil. yakışıklıları uzunlar kapıyor.
allalla özrü kabahatinden büyük :D
o zaman bir adet uzun diyorsun yani sen de öyle mi :P
ahahah :DD:D batırdım be varsa ben bir tane 163lük bir tane senin boyunda bir tanede 180lik alayım :D ya vallahi bak kızın, erkeğin boyu önemli değil cinsellikle de önemli değil sevgi önemli icraat önemli boy falan ıvır zıvır.
ya dimi spor mpor yapıosan vücüdun iyi durumdaysa 170lik kızı da idare etmek çok zor olmasa gerek :D
yahu 170lik kızı idare etmekte ne var her türlü idare edilir.:D
tamam şu an seni tuttum.D teşekkürler yorumların için
:D rica
Cevap
26Cevap
192 boy var bende en uzun sevıstıgım kız 185 dı en kısa sevıstıgım kız 155 hangısınden daha cok zevk aldın dersen 155 den daha fazla zevk aldım hele bı tane 161 vardı o en ıyısıydı dıyebılırım kısa olan bayanlar yatakda daha esnekler o yuzden evırıp cevırmek pozısyonlara getırmek zıplatmak hoplatmak daha kolay oluyor ıstedıgın gıbı oynuyorsun olay bu uzun kadın sokakda kısa kadın yatakda :D
eee peki hem sevgili hem yatakta partner olarak kabul edeceğin iki açıdan da seni mutlu edecek boyu söylesene bir )
şuna 170 civarı demek çok mu zordu be
ikisinin de ortası işte )
orada 163 işaretledin ama dimi :D
yani 173 iyidir hem sürekli hoplatılmaz biraz da o dirensin öyle de eğlenceli olur belki. kısa kısa nereye kadar, kulak ver dediğime :D
yok valla secmedım sımdı secıcem cevabımı bıtırınce :D 163 olsa hep ben ugrasıcam hoplatıp zıplatmaya ama benımkıde can dımı yorulurum cok fazla banada yazık o yuzden 173 olsun oda yorulsun bırazcık he bırde senın gıbı sempatık olsun anlasır gıderız ya tatlı tatlı ömür gecer gıder koca ömür seksden ıbaret degıl ya canım :D
aferin ama aklında kısa kaldığını duymayalım :D
uzun iyidir kısa kız çok pasif yahu, oysa uzunla sekreter oluuur, seksi öğrenci oluuur, rus hizmetçi oluuur olur da olur
hadi kısa sekreter hayal et kısa rus... dıts noldu edemedin dimiii, fikirlerinde değişiklik bekliyorum :D bence yeterince ikna edici olmuştur
heh afferin sana... yavaş yavaş uzun misyonerliği yapıp insanların aklını çelcem böyle :D
hem zaten 170ler çok uzun değil
ya ben soruyu kendi geleceğim için açtım o yüzden kendimi yazayım
172 62-63 kiloyum 96 68 97 ölçülerim var. tamam manken sayılmayız ama şişko da değilim balık deyip anlaşalım :D
ha yüzüm de güzeldir minyon değil daha sert hatlı, zayıf oldugum zamanlar aksanımı bozup yabancı taklidi yapardım muziplik işte :D
tamam o zaman 173 seçeneğinin oranını yükseltmeni bekliyorum :D
sopa gibi değilim muhteşem yüzyılda ben yerine hürrem oynadı öyle bişeyim :D
eksik olma bay uzun :D
kader kısmet bay uzun, uzun bulmanız dileğiyle ))
ben sizi buldum siz bulamadınız ben gizliyim ))
bu da çok acımasız bir şey he :D
kolay gelsin :D
Mirandayı falan boşver de, mesajının başında her şeyi çok iyi özetlemişsin..
Evet sevişirken ufak tefek kız süper oluyor.. :)
Ben 1.87'yim.. Genelde 1.50 civarından hoşlanıyorum..
172 olaraktan alınmaya devam edeyim ben de (:
uzunlar böyle oyunbozanlık yapıyor hep yahu, peki uzun sınırınız ne?
tamam tamam cevap için teşekkürler, hoşuma gitmese de :)
muhteşem yüzyılda benim yerime meryemi oynattılar diyelim :D
öyle kızıl balık bir şeyim (172cm-63kg) yani kaldırması da zor beni. gittikçe sinirlerim bozuluyor :D
güneşte çıkıyor o yüzden de ben güneşe çıkmıyor :D
şuanda yok
190 deve kadar adamım bitane hatunum 160ı geçtiyse namerdim =)
O yüzden çarpıştıramıcam heheh =)
kesin sen de 170lik sevmiyorsundur öyle mi :)
aferin bütün uzunları kısalar kapsın sonra biz kalalım orta yerde. sizi anlamıyorum anlayamıcam (:
boyum 172 benim de uzun sevgilim olmadı
ay bir de 30 küsürmüşsün... yahu bu yaşa kadar bir tane mi uzun olmaz, denk gelmedi değil sevmiyorsun demek ki...
tamam sevme sevme uzun boylu genlerinizi çocuklarınıza aktaramayın siz :D
aaaa deliriceeemmmm :D tamam tamam cevabımı aldım ben
yüzüme vur sen vur, evet en uzunu benim :D lisede sınıfımdaki 2. uzun kızdım şimdi fakültedeki bölümümde de benden uzun 2 kız gördüm daha
heh o son cümlenle durumu özetledin uzunları arkadaş yap kısaları partner, evet bayan sırık cevabını aldı ve gidiyor :D
merakım artarsa aklımdasınız wolcano :D
neyse yapacak bir şey yok seçiminizde mutluluklar ama dilerim 180lik birine tutulursunuz tez zamanda (küçük bir bedduacık olsun bunca konuşmanın hatrına :) )
:D :D çok uzunmuşsun sen de neyse hakkaten bir sonrakinin boyu boyuna olsun yazık yahu yolda beline sarılacağına omzuna el atıyorsundur kızın o da olmaz sonuçta
Elele tutuşurken o kaldırımdan ben yoldan yürüyodum =) öbür türlü https://imageshack.us/a/img685/4114/785310detay.jpg böyle bir vaka olıyodu =)
sen bir an önce uzunlara yönel yakında 35 yolun yarısı olacak hala kısa hala kısa yolun yarısını bir uzunla kapat derim, öncelikli amacın olsun bu :D
sana çocukken hormon vermiş olmasınlar ya da acaba karıştın mı doğumhanede :)
bak burada bir tespit yapabiliriz şu an sözüme gel )
Uzun boy her zaman avantajlıdır fakat tek ölçüt değildir.
Miranda 173 de olsa 163 de olsa Miranda'dır.
^.^
bir uzuncu daha saol :D eee ama senin boy?
o zaman sana da 160 mı 167 mi diye sorayım :D
tamamdır, uzun sayılır bu sen de saol :D
172 de öyle bir manken bulamadığımdan miranda üzerinden örnek verdim hani bir an akıl çelsin diye çelmedi )
olsun seçmiş kadar oldun :D
boyum 1 83... kısa boylu kızlardan daha çok hoşlanıyorumç evet kısa boylu olması performansımı arttırır... 1.60 - 65 olsa off fena...
peki 170 falan? yani ara sıra dominant?
ya boy takıntım yok. ama kısa boylu olması avantaj. daha hoşuma gidiyor yoksa uzun boy kotu demedim yani... ;)
peki teşekkürler )
rica ederim :)) senin boyun kaç ki?
171 172 :D 5 cm kısa olsaydım dimi :)
:)) aynen ama uzun boyda iyidir ya bazı pozisyonlarda :)) değişir ya...
182 yim.160 170 arası idealim..kucağıma aldığıma ağırlığını çok hissetmemem lazım.git-gellere enerji kalmaz yahu :))
eh sen de haklısın :)
yorum yapacak kadar deneyimli olmasam da izlediğim pornolardan yola çıkarak uzun boyluların daha bir seksi olduğu kanaatindeyim yani 1.73 iyidir.
cansın can saol :D
1.73 müydün :) rica ederim ya ;)
172 ama olsun :D
merak etme her türlü yaa uzun boylu sevenlerin sayısı az değil bu ülkede ;)
Evet uzun boyluyum dedigin gibi konntrol ve hakimiyet daha kolay kız kısaysa
peki bu daha mı iyi? elinizde olsa 163ü mü tercih edersiniz 170lik birine göre?
uzun boylu kadın sokakta kısa boylu kadın yatakda makbul derler eskiler :)
kısa veya uzun farketmez her türlü seks pozisyonları mevcut :D
kaçamak cevap yok ! biri seçilecek )
beni kandırmıyorsun değil mi :D
173 mü yani daha iyi?
teşekkür ettim o zaman cevap içn )))))
hard yaparken ufak boylu kızlar daha iyi oluyo. ordan oraya savuruyosun woooww :D çarşıda gezmek için uzun tercihim
olmaz birini seçsen ikisi için de bir boy söyle )
hem sevgili hem yatak arkadaşı kaç olsun bu hanım kızımız?
hep kısa boylu kız arkadaşlarım oldu. romantik bakışlar için başımı eğmekten bıktım cevabım uzun olsun :D
pek içten olmadığını anladım ama neyse anlamamış gibi yapıyorum sağolasın :D
uzun boylu kız bulmak zor bu memlekette yine kaldık tıfıllara :D
ya bırak allasen farazi bir ankette bile bak nasıl koştular kısaya
yok size uzun ben de norveçe gidiyorum tez zamanda tüm uzun kızlarımızı da toplayarak :D
nolur gitmeyin bize lazımsınız :D
sen bir söylesene orada uzun mu seçtin kısa mı? hadi hadi yalan söyleyenin şeyi kopsun :D
şeyimi mevzu bahis etmem daha ankette bişey seçmedim ki :D hem o benim yaşama sebebim niye öyle diyon :D
eee yaşama sebebin üstüne yalan söylemezsin diye düşündüm :D
kısayı seçeceksen seç tamam beni kandırmayın, doğruları bilmeye hakkım var sonuçta :D
senin boy kaç onu söyle bir önce :D
172 bence hiç de uzun sayılmaz yani :D
bekarmısın sen hatun :D
bekarım sizin gibi kısa seven uzunlar yüzünden kaldık böyle.D
ya ben uzun seviyorum özellikle 1,72 idealimdir :D
çok pis kaynattın he :D
ben sana ilk başta uzun dedim ama :D
çarşıda gezmek için çok sağol içim ferahladı :D
çarşıda gezmek derken gelinlik damatlık mağazalarında dolaşmak vakit geçirmek anlamında dedim ben :D
sen baya lafazan çıktın. tribim yarım kaldı :d
bence de uzun iyidir sakın fikrini değiştirme hee )
fikrin bende sabit kalsın diyosun yani, peki bana uyar :D
kendimi rahatlatmaya kandırmaya çalışıyorum da :D
niye kandırmaya çalışıyosun ki :D
yarın hepiniz eski halinize döneceksiniz de ondan uzunboylu kısa severler sizi :D
valla uzunu hiç denk gelmedi, geldigindede hayatımda biri vardı. hep içimde dert oldu bu çaresi sende biliyosun :D
bende değil ben yorumları alıp yatıcam :D çaresi kafa deişikliğinde
sorunlarımızı çözmeden yatmayımı düşünüyosun hemen :D
eger gercek sevgi varsa arada isterse 1,50 olsun 1,73 oldugunda ne olacak sadakatsiz sevgi varsa
o ayrı ama bu sorunun amacı farklı ) biri seçilse mesela
inancin olsun boya bakmam ben bazi erkekler sadece olaya cinsellik yönunden baktiklari icin kriter belirtiyor sonucta uzunlada kisaylada ayni cinsellik yasaniyor farki yok karsimdaki sevgisinde askinda ne kadar gercekci ona bakarim gercekten adam gibimi seviyor yoksa oynuyormu gerisi bos benim icin
Kısa boylu kızların vücutları daha diri yaşlanana kadar çökmezler yaşlılıkları bile iyi geçer daha sevimli daha güzel vücutludurlar en iyi ve en güzel en estetik en sıkı vajina bunlarda olur
boyun kaç? ve kısalık sınırın ne?
benim 175 177 olması lazım bakınca belli olur zaten rakamlarla işim yok ölçme yapmam
hee tabi canım senin normal kısa sevmen ben uzun boylulara sormuştum 190lar da kısa istiyor da
ben kısa seviyorum demedim bildiklerimi söyledim ama insanlar kendinde olmayanı sever kısalardan talep oluyo genellikle uzun boylulara ilgi olursa karşılığıda oluyor genellikle
yaa insanlar artık "nefes alsın yeter" modundalar :D kim bakar boya :D
bence kısa olması daha ideal ama uzun ve dominat olursa o da güzel olabilir
ne kadar kısa olması ideal saglıkcı
172 çok mu kötü?
ya aslında sempatikse 1.75e kadar olabilir ama dominant bir kadın ise bence zaten cinsellikte dominant kadın başlı başına zevktir
teşekkür ederim )
rica ederim uzun boylu iseniz sert dominant olmanızı tavsiye ederim
emin olun ) tesekkurler tekrar
keşke tanısma fırsatımız olsa
birbirimizin yansımalarıyla tanışırız belki kim bilir...
aslını ispat etmedikten sonra ithamların kıymeti yoktur ama
Uzandığında üzerime tam gelecek alsam kucama gelmeyecek küçük ne işe yarar.
Boyum 1.85 bu arada...
boyum 193 ve sevgilim 155-160 arası ve cinsel anlamda hiçbir sorun yaşamadık
peki daha uzun olsa bu bir sorun mu? yoksa zaten kısa mı seviyorsunuz?
bnce sorun değil ama uzun olunca da at gibi oluyo bn daha minyatür hal seviyorum :)
kısa kızlar yatakta, uzun kızlar ayakta iyi gider :)
kısa kadın yatakta iyidir
nasıl yahu kurabiye... kısa kadın pasiftir siz iyisinizdir ama uzunca (tamam 180değil) kadınla berbaer iyi olunamaz mı o da aktiftir belkki?
evet onu duydum. aktiflik derken hani uzunluğundan dolayı direnme gücünden onu da hareket kabiliyetinden bahsettim
1,80 boyum var sanırım ben kısayım :/
173 de olur 163 de. allah din iman versin
Ben cevaplara bakmaya geldim takilin siz :D
sen de uzun musun yoksa benim gibi :D
Yok yav bodurum ben :D
ohooo şu an hınçlandım bak sen yorum yapma bari :D
Uzun boy iyidir iyidir sen bana guven :D
allaşkına güvenebilmem için bir neden ver :D brinden bişey mi duydun?
1.60'im daha uzun olmak kesinlikle isterdim net bir sekilde soyluyorum.Giydigin yakisir daha ne istiyorsun :D
yorumlara baksana herkes senin peşinde :D
166 falan mı olsaydım nedir :D
172 ymissin bence cok iyi.Bak butun mankenler uzun hic kisa manken var mi :)
orası öyle sözde çok da hayranlar ama bak buraya :D
sen dert etme ben normal hayatta hem kısalara kaybettim. günlük hayatta iyi aşkta kötü sonuç ortada :D
saol ama kuzucum hemcinslerimiz olarak birbirimizi tutalım bari D
Oyle oyle sen takma kafana^^
Kısalar daha seksi oluyor sanırım :)
nası ya nası daha seksi oluyorlar şampiyon daha sevimli desen neyse de... olmadı bu hiç olmadı )
Olmayacak bişey yok ben öyle düşünüyorum ;)) hem ünlüler hep kısadır neden? Malzeme sağlam demek ki :p
biz yoğun ilgiden ünlü olmaya fırsat bulamıoz bir de sayımız az ondandır :D
Senin boy kaç ki
172
Hımm fena değilmiş zayıf mısın peki
yok 172ye 62 falan yani öyle kolay hareket ettirilcek biri değil balık etli
Olmadı o zaman uzun olmak değil marifet zayıf olmalısın
sevmiorum ya yani tamam 59 falan iyi de ben balık et seviorum erkekte de kalıplı falan
bana daha seksi geliyor neden ince dedin?
Kadın dediğin ince olur zayıfla sen biraz
belki ama ipince de olamam hafif balıket seviyoum ben de )
SEni boşver ben sevmiyorum ;)))
minyon tipli kız candır :)
kısası çok kötü olur ya sadece kucakta zevk verir
canımsın kaç gbi diyorsun mesela?
şu hemcinslerinin bir aklına gir :D teşekkür ettim yoruma aman seni de bozmasınlar
163 hoplatılmalık.
Farketmiyor :D
olmaz öyle seç birini )
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?