Pride yani lgbt onur ayına özel neden lgbt karşıtı veya destekçisisiniz?

Ben ne din ne o ne bu hiç birini karıştırmadan aklım ve vicdanım ile lgbt ilişkilerin bize karanlık tarafının anlatılmadığını , gösterilmediğini düşünüyorum iki yetişkin erkek birbirini sevmiş sevişmiş kopmuş diyorlar ya da kadın evet belki buraya kadar sorun yok ama lgbt birey olarak diğer hastalıklara heterolar göre çok daha yakınlar başka bir sebeb yavaş yavaş gay lez trans derken panseksüel gibi korkutan kavramlarıda kendi hareketlerine dahil ediyorlar bunun geleceğinin, aşık isek ve iki taraf razı ise gibi poncik bahanelerle anne oğul baba kız, çocuk yetişkin ilişkilerin normalleştirilmeye yönelik olacağını düşünüyorum , başka önemli sebebim ise biyolojik olarak çocuk sahibi olmaya çalışmaları eşlerden biri veriyor ve taşıyıcı anne ile lab ortamında çocuk sahibi oluyor bu çocuk ne kadar şeyden mahrum bırakılıyor anlatmama gerek yok heralde en önemlisi bir annesi olmuyor ve hep buna karşı tezleri hetero olup 10 çocuğu mu ortaya bırakalım demek oluyor kısaca karşıyım çünkü ne demişler yılanın başı küçükken
Pride yani lgbt onur ayına özel neden lgbt karşıtı veya destekçisisiniz?
Cevapla