Annem ve babam boşanacaklardı. Dün gece seviştiler bayağı uzun uzun. Arkadaşlar acaba barıştılar mı?

Arkadaşlar annemle, babam arasındaki ilişki iyicene kopmuştu birbirlerine hakaret, küfürler ne arasanız vardır sofraya geliyorduk birbirlerinin yüzüne bakmazlardı her Allahın günü kavga çıkıyordu ama sonra 2-3 haftadır daha sakin gitmeye başladı herşey ben annemle, babamın boşanıcaklarını biliyordum yani annem benimle konuştu, babamda doğrulamıştı ama bu aralar daha fazla konuşmaya başladılar yeniden karşılıklı gülmeler, espriler felan son olarka dün gece bayağı, uzun, uzun annemle, babam seviştiler bütün apartman duymuştur ikisinin sesini ablam kalktı güldü el hareketleriyle bana karışma felan dedi uyumamı söyledi içeri girmedim ama annemin ve babamın sesleri çok çıkıyordu sabaha kadar seslerinden uyuyamadık nerdeyse ve bu sabah çok güzeldi herşey yani çok uzun zamandan sonra ilk defa ailecek kahvaltı yaptık annemle, babam sizce barıştılarmı? Boşanıcak insanlar durduk yere neden sevişsinler hemde çok uzun süre seviştiler.
Annem ve babam boşanacaklardı. Dün gece seviştiler bayağı uzun uzun. Arkadaşlar acaba barıştılar mı?
Cevapla