Abimin arkadaşı birkaç ay önce şehir dışından abimle birlikte yaşadığımız eve kalmaya gelmişti bu salgın işi çıkınca gitmedi bir türlü kiraya harcamalara falan da ortak oldu kaldı bundan birkaç gün önce akşam abim işteyken odamda kendimi tatmin ediyordum kapıdan beni izlediğini gördüm ben şaşkınlıkla ses edemeyince içeri girip üzerime geldi ben de o istekli halimde karşı koyamadım o günden sonra şimdi evin içinde orada burada kalçama elliyor göğsümü falan sıkıyor köşe bucakta sıkıştırıyor bazen çok rahatsız oluyorum abim görecek diye ödüm kopuyor aynı evin içindeyiz evden gitsin istiyorum ama salgın var abimden de çok utanıyorum ne yapacağımı bilmiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Gerçek olamayacak kadar saçma sapan bir durum ama keşke kurgu olsa arkadaşlar
Abimin arkadaşıyla yattım abime ihanet etmiş gibi hissediyorum çok utanıyorum?
İstemiyorsan o kisi ile birşeyler yaşamak yaşamazsın! Zorluyorsa da sikayet edersin. Ha İstiyorsanda abinin olmadigi zamanlar daha güvenli zaman dilimleridir onu seçeceksiniz. Kendinizi dizginleyeceksiniz.
okurken hareketlenme oldu bende 😃 olan oldu bikere sende zevk alamaya baksan ya da konus o kisiyle su zamanlsr yapalim ya da su zamanlar uzakdur benden diye konus yani abime soyliyecem de
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Abinle de aranızda ufak tefek şeyler yaşandıysa, bizzat abini de azdıracak şekilde ona görünün, sonra abinde size katılır güzel ve zevkli olur
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
İnternette okuduğum seks hikayeleri gibi nasıl yazmışsın ya 😂
Takmışsınız bir zar parçasına ne diyeyim! Bakire değilsen rahatsındır ne demek ya.. Profilinde gezindim biraz ilişli istiyorsun ama cinsellikte olsun... Sen her boku ye sonra evlenirken bakire iste! Oldu canım başka? ayrıca birini bakire olup olmamasına göre yargılamak senin neyine? Sen o konumda mısın? Bilir kişi misin sen ! Bakire değildir kimseye de hesap vermez. Bakire olmayanlar rahat gibi bir düşünceye nerden kapıldın ayrıca? Ve bu kişinin bilerek yaptığını ima edip duruyorsun, öyle olsa bile bundan SA NA NE yine tc erkeğinin aklı yok fikri var... Yazık çok yazık!
@elvescats senin kan beyne gitmiyor galiba istemekle yapmak arasında çok şey var hem evet istiyorum da nereden biliyorsun ki yapıp bırakacağımı acaba bunlar hep karşındakini tanımadan yorum yapan insanlar işte kendi bir b*k biliyorum zannediyor ama öyle iki profile bakmış yok yorumları okumuş gelmişte beni yargılamaya çalışıyor...
Yapıp bırakacağımı? Beyefendi madem bakireliğe bu kadar önem veriyorsunuz bakire diye salyalarınızı akıtmadan önce kendinizi de tutun o zaman, ayrıca hadi siz "bırakmasanız" bile, burada kimsenin cinsel geçmişine karışamazsınız, evet her şeyi de en çok ben biliyorum, evet ben bir bok biliyorum da konuşuyorum. Siz bilmeden konuşuyorsunuz bu daha fena! Sizin karşınızdaki kişiyi tanımadan "rahat" damgasını yapıştırmanızla benim sizi tanımadan yorum yapmam aynı şeyler. Kendinizle çelişiyorsunuz resmen. istemekle yapmak arasında da bir fark göremiyorum ayrıca. insanın fikri ne ise zikride odur derler. kafanızda kurmuşmusuz bir kere bitti! kendiniz her türlü boku yiyip sonra bakire istiyorum eğ eğ diye de dolaşamazsınız. iyi günler bir daha cevap yazmazsanız sevinirim, bu tür zihniyette biriyle muhattap olduğum için ve bu cümleleri yazdığım, açıklatığım için utanıyorum zaten. Teşekkürler.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
İstemiyorsan o kisi ile birşeyler yaşamak yaşamazsın! Zorluyorsa da sikayet edersin. Ha İstiyorsanda abinin olmadigi zamanlar daha güvenli zaman dilimleridir onu seçeceksiniz. Kendinizi dizginleyeceksiniz.
sen ne kahbe bir insansın abin öğrenip ikinizide doğrasa hak dır bence
Yapacağını yapmışsın daha ne yapacaksın, Abine bir çift boynuz al.
elının altında tas gıbı adam var korkma zıkıs abın zaten bunu goze almıs kız kardesının yanına adam getırmıs bılıyordur zıkısıcegını
okurken hareketlenme oldu bende 😃 olan oldu bikere sende zevk alamaya baksan ya da konus o kisiyle su zamanlsr yapalim ya da su zamanlar uzakdur benden diye konus yani abime soyliyecem de
Abinle de aranızda ufak tefek şeyler yaşandıysa, bizzat abini de azdıracak şekilde ona görünün, sonra abinde size katılır güzel ve zevkli olur
İnternette okuduğum seks hikayeleri gibi nasıl yazmışsın ya 😂
Anne baban da mı yoktu evde
Hayır bizimle yaşamıyorlar
Yani gerçek bir ilişki olmadıysa unutabilirsin bekaretini mı aldı?
ya yapmışsın artıkta demek ki bakire değilmişsin ve kapıyıda kitlemeden rahat rahat yapıyormuşsun
Çok mu önemli şeyler bunlar
e tabi ki zaten bakire değilsen rahatsındır sorun yapmazsın e birde kapıyı kitlememişsin ki sende duysun ve gelsin istemişsin
Odama dalacağı aklıma gelmedi ki
gelmedi de izler ya da dinler demişsin belli ki
Hayır hiç aklıma gelmedi normalde müsaade etmezdim de ama o anki istekli halimden faydalandı
e tabi ki faydalanırda sende birşey demedin mi
Hayır çok pasif kaldım onun kontolünde gelişti her şey
hmm o azgınlıkla sende istedin onu
Takmışsınız bir zar parçasına ne diyeyim! Bakire değilsen rahatsındır ne demek ya.. Profilinde gezindim biraz ilişli istiyorsun ama cinsellikte olsun... Sen her boku ye sonra evlenirken bakire iste! Oldu canım başka? ayrıca birini bakire olup olmamasına göre yargılamak senin neyine? Sen o konumda mısın? Bilir kişi misin sen ! Bakire değildir kimseye de hesap vermez. Bakire olmayanlar rahat gibi bir düşünceye nerden kapıldın ayrıca? Ve bu kişinin bilerek yaptığını ima edip duruyorsun, öyle olsa bile bundan SA NA NE yine tc erkeğinin aklı yok fikri var... Yazık çok yazık!
@elvescats senin kan beyne gitmiyor galiba istemekle yapmak arasında çok şey var hem evet istiyorum da nereden biliyorsun ki yapıp bırakacağımı acaba bunlar hep karşındakini tanımadan yorum yapan insanlar işte kendi bir b*k biliyorum zannediyor ama öyle iki profile bakmış yok yorumları okumuş gelmişte beni yargılamaya çalışıyor...
Yapıp bırakacağımı? Beyefendi madem bakireliğe bu kadar önem veriyorsunuz bakire diye salyalarınızı akıtmadan önce kendinizi de tutun o zaman, ayrıca hadi siz "bırakmasanız" bile, burada kimsenin cinsel geçmişine karışamazsınız, evet her şeyi de en çok ben biliyorum, evet ben bir bok biliyorum da konuşuyorum. Siz bilmeden konuşuyorsunuz bu daha fena! Sizin karşınızdaki kişiyi tanımadan "rahat" damgasını yapıştırmanızla benim sizi tanımadan yorum yapmam aynı şeyler. Kendinizle çelişiyorsunuz resmen. istemekle yapmak arasında da bir fark göremiyorum ayrıca. insanın fikri ne ise zikride odur derler. kafanızda kurmuşmusuz bir kere bitti! kendiniz her türlü boku yiyip sonra bakire istiyorum eğ eğ diye de dolaşamazsınız. iyi günler bir daha cevap yazmazsanız sevinirim, bu tür zihniyette biriyle muhattap olduğum için ve bu cümleleri yazdığım, açıklatığım için utanıyorum zaten. Teşekkürler.
Yapacak bir şey kalmamış bence tabini almış bu süreçte de zeten başka bulamaz seninle idare edecek
Iýi yapmişsin devam et zaten zikilmek senin hakkın canin istemiş yapmişsin abin bir sey demez
Abinin arkadasi dusunsun sen nie dert ediosun
Ben inandim sana la samimi geldi
Seneryo güzel ama tutmaz bu flim
Senaryo değil maalesef gerçek
Yemedik ama senin için gargara yaparız
trol soru a mq
Yaşandı ve yaşanıyor maalesef
Neden kaçıyorsun ki yeterince memnun edemedimi
Ciddimisin sen bosaldimi icine
Abini de al 3 lu takılın
Normal bişi sıkma canini
Serin hikaye bro
Trol bir soru
Değil :(
Kanıtla diyeceğim ama yinede trolsun
Birkere verdin şimdi neden naz yapiyorsun
Abimle aynı evdeyiz korkuyorum bir şey görecek diye
Görmez sen işte yeter
Güzel kurgu yedik
Yas kaç
19
Yaşamaya devam et farkılı fantaziler ypin
Ya abim görürse
Gormez dikkarli olun