2) gövdeye başı dahil etmeyin
3) kalınlığını en kalın yerinden ölçün
6 tane uzunluk yazcaksınız
Bilimsel araştırmana faydalı olması dileğiyle;
Yetişkin erkeklerde sertleşmiş bir penisin ortalama uzunluğu 10–13 cm′dir. Normal penis boyu 8–14 cm arasındadır. Normalden büyük penis boyu ise 14–16 cm arasındadır. Yapısal bozukluk olan anormal penis, boyu 7 cm'nin altında veya 16 cm'den çok daha uzun olan penislerdir.
Penisler, içine daha çok veya daha az kan alanlar olarak sınıflandırılır.
Et penisi: Et penisine sahip yetişkin kişilerin penisleri en inik halinde dahi ~10 cm civarındadır. Et penisinin sertleşmiş hali, inik (sönük) halinin 1,2-1,4 katı kadar büyüyebilir. Dünyada yetişkin erkeklerin ortalama %19'u et penisine sahiptir.
Kan penisi: Kan penisine sahip yetişkin kişilerin penislerinin en inik hali 4–6 cm dir. Kan penisi, en inik halinin 2-4 katına kadar büyür. Dünyada yetişkin erkeklerin yaklaşık %81'i kan penisine sahiptir. Yarı et yarı kan penisi ise inikken penisin kafası nerdeyse sert hali boyutunda olup, gövde kısmı kan penisi gibi büzüşen penistir.
Anormal penis: Yetişkin kişide, sert hali ~7 cm'nin altında olan ve ~16 cm'nin çok daha üstünde olan penis anormal büyüklüktedir, bunlar çok az kişide görülüp, yapı bozukluğudur. Anormal büyük penisin cinsel sağlık açısından olumsuz durumu yoktur. Çok küçük penise mikropenis hastalığı denir. Şişman insanların çoğunda penis bölgesinde yağ birikimi olabilir, bu yüzden penis inikken ~1 cm kadar gözükebilir, bununla mikropenis hastalığı karıştırılmamalıdır, bunda penis sadece yağlardan dolayı küçük gözükür.
Pardonda bunu bende bulabilirim araştırmama ne katkı sağladın
Burada yalan yanlış bilgilerle Türk erkeğinin penisinde altın oran mı yakalayacaksın bayan çok bilmiş!
Sen yaz seninkini doğrusunu bilelim
Dediğim gibi bir sonuca varamazsın değişkendir sonuçlar..
İnik & kalkık: baş uzunluğu, gövde uzunluğu (baş hariç), kalınlık soru bu
6 tane uzunluk yazcaksınız
demiş birde :D :D :D Sanki üniversite ders geçme sınavı anasını satayım :D :D :D
Öyleyimdir 😂😂😂
kalkmamışken; baş kısmı: 2 cm, gövdesi: 5 cm, kalınlığı yarı çap olarak: 2 cm.
kalkmışken: baş: 3,5 cm, gövde: 12,5 cm, kalınlık yarı çap: 3 cm. kalınlığını daha iyi anlayabilmen için bir örnek: 0.5 ml su şişesinden azcık daha ince sayılır.
ilave bilgi olarak: sertleştiği zaman baş kısmı gövdesinden daha kalın oluyor. özellikle boşalma anında başı daha fazla şişer çatlıycakmış gibi olur... böyle :)
Kalınlığı çevre olarak ölç yarı çap deyince 2pi r den 2×3,14×2 den 12 cm i geçiyor çevresi o kadar kalın olmaz
tamam mezure ile ölçüp yazarım,
benim penisimin başı inikken 2.5 cm
penisim kalkıkken penis başım baya kaparıp uzayıp genişliyor bu yüzden 3.5 cm gibi
gövdesi 3 parmak en kalın oldugu yerdeki kalınlık yani 3 tane el parmagını yan yana getir
inikkende bu 2 parmağa düşüyor
boyu ise bence muazzam 19 cm sen ne düşünürsün bilmem tabi ama fikrini almak isterim
Parmak olayını çözemedim
üç parmağı yan yana getir ve diğer el işaret ve baş parmaklarınla o 3 parmağı sıkmadan çember içine al kalınlık çıkar ortaya
iyi de ölçü neye lazım. hangi sallak gereksiz yere yaprağının ölçüsü ile uğraşır. mesela siz derinliğinizi giriş çapını içeride ki iç çapı rahim büyüklüğünü falan ölçüyor musunuz
Cevap
27Cevap
&Ortalama Sağlıklı Bir Erkekte&
Penis Küçükken : 5-10 cm arasıdır, başı 2- 2.5 cm
Penis Ereksiyon Halinde : 10-20 cm arasıdır
Penis Kalınlığı Küçükken : 1-3 cm
Penis Kalınlığı Ereksiyon Halinde: 2-4 cm
bir probleminiz varsa sorabilirsiniz..
Başı 3 cm kalkıkken.
İnince 2,5 cmden az daha kısa
Baş hariç kalkıkken 13 cm
Kalınlığı 5,3 cm
İnikken uzunluğu da başı hariç 6, 4 cm geliyor. İnikken çevresi de 3,8 geliyor. Üşenmedim senin için ölçtüm.
Tam puanlık bir açıklama ellerine sağlık kimse soruyu bile anlamamış 👏👏👏
Okuduklarını anlama yetenekleri yoksa demek ki.
Teşekkürler
Başı 5 cm gövdesi 10 cm kökü 3 cm :))
Ağaç mı bu canım
şöyle düşün kola şişesi gibi kalın biraz daha uzun benimki
17 cm
Ahahaha anket mi var?
Kalkık halini biliyom iniğe üşendim ölçemicem.
Başı boy 4,5 cm, gövde 11cm, en kalın yeri 4,5 cm
İniği ölç gel
Bir ara yazarım. Bu anket sonucunda ne öğreniyorsun ki :D Türkiye ortalaması mı çıkarıyon?
inik başı 3 cm gövdesi 3 cm kalınlığı 3 cm :D
Kişisel meraklarımı tatmin ediyorum
Anladım. Benimki tatmin etmiştir umarım :D
adamına bağlı değişir beni aletin başı çap olarak 6 cm bel 9 cm uzunluk 15 cm
Çap değil sorduğum
kalkık anındaki değerleri bunlar zaten inik durumu pek ilgi çekmez
Çekiyor benimkini
her duruma aday var diyorsun o anı hiç ölçmedim
Ölç gel
gecenin bu vaktinde peheeeeeeeeeeeeee
Hemen kalk ve ölç
Kalkıkken kafası 3 gerisi 12 cm. Kalınlık 6 cm çapı var. İnikken ölçmedim. Orta boy bir haşmettir kendisi.
1- 3 cm
2- 16cm
Total 19
3- 3 cm sanırım :) kalınlık da:D
Ne kadar ince la
kalınlığını ölçemedim, :) ama ince değil , epey kalın da neden sordun
İniği 3 mü cidden
Mezro bul ölç
hayır ya inigi değil kafası :) iniği 8 civarıdır,
Kafası inikken kaç
o ne demek , ne bileyim 2 cmdir herhalde
Ölç
o beynini bunlar yerine matematiğe çalıştırsaydın ülke kalkınırdı. at yaraağı var bende sen alamazsın içine
Nihayet yarası olan biri çıktı bende bekliyodum ne zaman çıkcak diye
yarası olan zikinin derdine düşüp burda sorar. ben işimi hallediyormuyum ona bakarım. yaşım 35 senin gibi sap gezmiyoruz :D
Yalnız kadınım
Yaş 17 galiba lisedeki ergenlerin hesapları 🤣
İşte yaran var
Hayatında penis girmemiş burda böyle başını kökünü çapını hesaplıyor millette dossak geçecek tabi cidden zerre beyin yok 🤣
Büyüdükçe dahada artar ve 3/4 kat büyür.
Soru bu mu
Senin sorun anlaşılmıyor ki cevap vereyim tam olarak
Zütün başını gövdesini uzunluk olarak ayrı ayrı ölç inik ve kalkıkken bide kalınlığını ölç
Benimki çok büyük 22 cm kalın ve iri zaten
sorundan hiçbir şey anlamadım
Zütün başını gövdesini uzunluk olarak ayrı ayrı ölç inik ve kalkıkken bide kalınlığını ölç
Yazdıklarının ne olduğunu yaz
İnik & kalkık: baş uzunluğu, gövde uzunluğu (baş hariç), kalınlık soru bu
Onu ben sana gönderirim 😂
Bu ödev final sınavı yerine mi geçecek
Vizenin %15 'i bu dahası var proje yaptırcam size tezli mezun olacaksınız
rez :D bakalım 26 ve üstü kaç KS erkeği çıkacak
Biz de ölçmüyos, yazmıyos,
Zütün başını gövdesini uzunluk olarak ayrı ayrı ölç inik ve kalkıkken bide kalınlığını ölç
kelle harıc 17 sen heaspla
Ahah, bak simdi yorumlara, sayisal lotoya doner😂
Değerlenir burası yerini al
Ak millet size sorsa bıddığınız kaç gram diye hahaha :D
Ne düyürsün lan sen :D
he oldu ak biz sana diyoruz mu bıddığın kaç gram diye :D
Oooo bizi ödev konusu yapıcak
Anatomi sınavı😂
Hangi fakülte hacettepe mi?
Hayat okulu
Vuhuuu orda bu soru cvplaro direk üstüne oturarak öğretilir
Ohooo değişir bu baya
Bu ne ya sanki mobilyacıya dolap olcusu verir gibi
Zütün başını gövdesini uzunluk olarak ayrı ayrı ölç inik ve kalkıkken bide kalınlığını ölç
Uzun hikaye kim. ugrasacak
Ölç hemen kalk ölç
Gec oldu sabah artik
İnik 10 cm kalkık 18. 5 esneme payı ile 19 falan
Başı ve kalınlığı?
5 6 cm kalınlığı var başıda 3 cm olsun
Başının boyu 2 3 cm sanırım
Ölç gel
2.5 cm
Minicik
Toplamda 19 cm gayet mutlu ediyor
Başı minik olan
Başına değil total olana bak
Kalkıncada mı 2.5 başı
Başı standart olur zaten
İnikken kalınlığı kaç
Milletin yazdığında değişiyor başı?
Neden sordun
Benim kalkık 7 cm
Başı ve kalınl8gı büyük baya avucu kaplıyor hatta taşıyor
Elimde cetvel nasıl ölcücem
Mezro
Boyu 14 cm inik 9 cm
Başı 5
İnikkendemi 5
Dedim ya başı baya büyük evet
7 cm dediğin ne
Şimdi ölçtüm değilmiş inik yani 9 muş
İnik 9 kalkık 15 kalınlık 7 kafası 5
Kesip incelemek istermisin
Neyin peşindesin
İstatistik tutuyorum ülkenin erkeklerinin istatistiğini
Senin a min kaç cm
30 cm
Ablacım bu ne merak
Senin favorin
Sebep
Meraklı olınca manyak mı olunuyo
sönük 15 kalkık 20
kumpas mı var ölçelim çapını ya
Onu sormadım
Kumpas ne çap değil kalınlık
Ne yapacan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?