Amerikalı bir kızla tanıştım bana geçmişte yaşadıklarını itiraf etti çok kötü içim acıdı ama kız beni seviyor sizce onla bağımı koparmalımıyım?

Arkadaşlar ben internetten Amerikalı, Teksaslı bir kızla tanıştım ilkten arkadaş muhabbeti felan derken iş ciddileşti kız tatile geldi erkek kardeşi, kız kardeşi birde Babası İstanbula kızla yüz, yüze tanışma fırsatımızda oldu bu beni ailesine resmen sevgili diye tanıtmış henüz aramızda öyle adam akıllı birşey yokken ailesiyle bile tanıştım ama bizimkilerin hiç birşeyden haberi yok sonradan Anneme söyledim biraz tepki verdiler oradan kız nasıl buldun diye ama alıştı gibiler kız 3 ay daha İstanbul'da kalıcak Babası Amerikan savunma sanayi şirketinde çalışıyor bayağı kariyerli bir ailesi var kızla takılırken bana herşeyi itiraf etti teker, teker geçmişte yaşadıklarını bana söyledi cinsel birliktelik yaşadığınıda bakire olmadığını söyledi yani bunları söylerken rahattı kültürlerinden dolayımı bilmiyorum ama pişman oldum dedi keşke bunları hiç yaşamasaydım küçükken hatalar yaptım ama bunları tekrarlamak istemiyorum dedi bana işte benden hoşlandığını felan söyledi benim içim, içimi yedi o cümlelerden sonra ama bozuntuya vermedim geçmiş, geçmişde kalır artık ikimiz varız dedim yalandan güldüm yüzüne ama eve geldim o kadar takıldı ki kafama bakire olmadığını söyledi halbuki ben bakirim yani benim için bekaret çok önemliydi ayrıca geçmişte 5 tane sevgili değiştirmiş ama hiç biriyle mutlu olamamış ki bunları yaşadığında henüz 15-18 yaş aralığındaymış şimdi 21 yaşında bende 22 yaşındayım kız bebek gibi sarışın ve çok güzel gözleri var benim 180 onunda 175 boyu var fiziği herşeyi çok güzel ayrıca dürüst bir kız aileside mükkemmel babasıyla biraz konuştum gerçekten rahatlar ve iyi bir ailesi var erkek kardeşi sempatik birisi oda 18 yaşında kız kardeşi 15 yaşında yani ben bu kızla herşeye rağmen, kültür farkına rağmen devam edebilirmiyim maddi durumları belkide bizi 30'a katlar ama o sözleri aklıma takıldı.
Amerikalı bir kızla tanıştım bana geçmişte yaşadıklarını itiraf etti çok kötü içim acıdı ama kız beni seviyor sizce onla bağımı koparmalımıyım?
Cevapla