Penisi küçüktü o yüzden ayrıldığına pek üzülemiyorum?

Sevgilim benden ayrıldı bir ay oldu başlarda üzüldüm ancak sonraları uxulmemeye başladım çünkü penisi bamya denecek kadar küçüktü belki on cm bilemiyorum ilişki yasamadim ama ereksiyon halini gördüm çok küçüktü bazen iyi tarafından bakiyorum olayın ve iyi olmuş bir ömur küçük penisle geçmezdi hayat :)) siz olmanız ne düşünürdünüz ağlayıp dovunmek yerine?
Güncellemeler
+1 yıl
Tanıştığımda da soramam ki hani zor işler bunlar :)))
Güncellemeler
+1 yıl
Keşke canını yakmak için benden ayrilinca soyleseydim göt. Olurdu kendine olan guveni giderdi
Penisi küçüktü o yüzden ayrıldığına pek üzülemiyorum?
Cevapla