Lezbiyenleri, bayanları arzulayıp mast. yaapıyorum, bu durum tuhaf mı sizce? Nasıl kurtulabilirim bundan?

Arkadaşlar bu aralar ne zaman mast. yapsam aklıma hep lezbiyenler geliyor ve deli gibi oluyorum aslında lezbiyen falan değilim ama mast sırasında lezbiyenlerin sevişmeleri, öpüşmeleri geliyor ve yanımda sevişebileceğim bir kız arkadaşım olmasını istiyorum... Ancak ben bu durumdan rahatsızım, sağlıklı ve düzgün bir bayan elbet erkek ister, erkek arkadaşları olur hem doğrusu da budur ancak benim tam tersine hep bayan arzulayıp mast yapıyorum... Yakın zamanda sevgilimden ayrıldım acaba bunun etkisi var mıdır bilemiyorum... Lütfen bana yardımcı olabilir misiniz?

(NOT: Sarkarak, asılarak vs. abazan tarzı cevap yazanları dikkate almayacağım içtenlikle ve yardımcı olabilecek nitelikte cevaplar istiyorum.)
Lezbiyenleri, bayanları arzulayıp mast. yaapıyorum, bu durum tuhaf mı sizce? Nasıl kurtulabilirim bundan?
Cevapla