Boxerlı adam için ; “İzlemek istiyosan izle ama madem bakmayacaksın, bana ne diye izletiyorsun” dedi.
Beni mi kıskandı, yoksa başka şey mi?
Görüşlere yazdıklarından anladığım kadarıyla bu durum seni yıpratmış ve cok detaycısın. Kocanın e devletine girip kaç kere ürolojiye gittiğine bakacak kadar. Burada önemli olan nokta evliliğin ilk zamanından beri bu adam böyle mi? Sonradan değiştiyse pasif vs değildir. Hem yaş hem de iş stresi yorgunluğu vs arttıkça erkegin eskisi kadar çok cinsellik düşünmesini beklemeyin. Bekleyen kadinlar yanılır. Ayrıca sorunu biraz da kendiniz de arayın. Evlenince bakımı vs bitiren, seks dışında kocasına saygısız davranıp kalp kiran birine karşı 7/24 etekte olmak zordur. Bu sorunu burada çözüm aramak caresizliktendir umarım. Aksi halde kocan erkek degil ben sana erkeği gostereyim diyen tiplere malzeme olma durumu ihtimal dahilinde.
Merhaba. 6 yıldır evliyiz.
Ve ilk defa hiç bakmadım, sadece ilk ağızdan kendisine sormuştum. “Dr a gittin mi, ne dedi” diye.
Benim e devletimin şifresini yeniledi. Ve şifremizin aynı olduğunu ve değiştirmememi söyledi.
Bir de sordu “son 10 muayene görünüyordu yalnızca di mi?” Diye.
Galiba dedim, ve gidip baktım.
2015ten itibaren görünüyordu.
Bu kadar basit ve doğal.
Baştan beri böyleydi...
İlk aylar neredeyse hiç erekte olamazken, 3 yıl boyunca özel bölgeme hiç elle bile dokunmadı.
Erekte olmakta ve erekte kalmakta çokk zorlanıyor.
Şimdi biraz biraz daha iyi. Ama bir erkek böyle durumda imkanda, kadınına neler yapmaz yani yapmalı da bence.
Zaten gizliyim. Ve buradan “ben varım, yaparım ederim”ciler yazdıklarıyla kalıyor.
Ben elde ettiğim sonuçları görüşleri, kendi tecrübemle birleştirip, doğru bir kanıya varmak istiyorum sadece.
Kocama Sorduğumda ve bu durum için dr a gitmesini söylediğimde ; taş gibiyim 10 kadını cebimden çıkarırım... gibi sözler söyler.
Geçen aylarda artık “erkeklerden mi hoşlanıyorsun” gibisinden ima ederek sordum.
“Bana gey mi demek istiyorsun. Erkeklerden mi hoşlanıyormuşum”
“Öyle demedim ama kadınlardan hoşlanmıyorsun gibi” dedim.
O da “ sen öyle san. hoşlanıyorum hemde öyle kızlardan hoşlanıyorum ki..” falan dedi.
“ Beğendiğin kadınlar mı başka” dedim.
O da “ ayynen öyle. “ dedi.
Ama ayrılalım her şey bitmişse diyorum. Beni arzulamıyorsun vs.
“Seni seviyorum diyor. Saçmalama” diyor.
Seni iyi bir eş olarak görüyor ama seksi bir kadın olarak görmüyor muhtemelen.
1.70 boyunda 47 kiloyum. Çok önemli olmayan kusurlarım illaki vardır. Ama mesela genital beyazlatma yaptırayım dedim. “Olsa da bir şey değişmeyecek” dedi.
Ben daha ne yapayım.
Kendisi de ahım şahım bir insan değil.
Sadece bakım yapmak istiyorum.
‘Böyle gelmiş böyle gitsin, üzerime yük ve sorumluluk binmesin ‘modunda
Ve çok kıskanç bana. Mesela kuruyemişçiden kuruyemiş alıyorum çıkarken iyi akşamlar diyorum. Burnumdan getirir. Neden “hayırlı işler ya da iyi akşamlar” diyormuşum.
Fiziki olarak beğeniyor olabilir ama sık tartışıyorsanız o moral bozukluğuyla ilişki itici gelebilir. Veyahut monoton bir yatak odası varsa bu da etken olabilir.
Ben çikolayalarla gelirken adam donuk ve şaşkın içine kaçmış şekilde hareketsiz bana bakıyordu.
Öyle monoton insan bana bir şey demesin
Hakkınızda hayırlısı olsun. Dua edin. Burada çözüm bulmaktan etkili olur.
Bence fiziki olarak da takıntılı hasta bu.
En azından kibar şekilde söyleyebilir.
Ama artık boşanmak bende ne kadar travma yapar bilmiyorum ama boşanmayı düşünüyorum ciddi ciddi okulumu okumaya kaldığım yerden devam edicem galiba artık.
Aslında dua ediyordum.
Bu sene dua etmeyi de unutmuşum.
Somut çözümler aramaktan, çok az yol katledebiliyorum. Eşim kapalı kutu.
Neyse.
Hayırlısı olsun hakkımda.
Umarım Rabbim daha da iyi kısmet nasip etsin inşallah.
Cocuk var mı? Fiziken derken neyi kast ettiniz
Ksden açgözlü erkekleri seçersem, şuanki kocamı çok ararım.
Ksye soru cevap için geliyorum
Çocuk yok ama artık baskı yapıyor.
Çocuk ver yoksa 2. Kadın diyor
Fizikenden kastım. Vücudumunda bazı yerlerine takıntılı. Bir kısmını sevip., bir kısmını tamamen yok sayıyor
Çocuk var yoksa ikinci kadın lafı rezillik. Istersin ama herşeyin yolu yordamı var. Ayrıca dediğim gibi sitede kendimi playboy erkeği gibi gösterenler de bir zaman sonra fos çıkar bazı kadinlar buna kanıyor maalesef.
Rezillikleri onla da sınırlı değil.
Ama sanaldan öteye gittiğini düşünmüyorum.
Yüzyüze normal sohbet vs ancak etmiştir karşı cinsle.
Ama benim genel olarak yıllardır çok sabrettim düzelir diye. Ama artık sesim çıkmadıkça ve görmezden gelip alttan aldıkça kendimi saf yerine konmuş hissediyorum. Çünkü öyle yapıyor.
Artık bana yoksa, gitsin başkasıyla devam etsin diyorum
Erkekler içki sigara kütü alıikanlık stıres sorunlar nedeniyle seks hayatı berbat ssğlıklı bir erkek genç çıtır eşi olsa her gün seks yspılır garanti her iki ve üç posta hemde bir saat seks garantili tecrübe kunuşıyor haydar dümen😂😂😂😂
Cinsel hayatı unut bikere, neşeli tipler ama maalesef koca olmaz onlardan
Soruyu doğru anlayan 3 kişiden birisin
Gayet açık sormuşsun ki anlamayacak ne var
Bana pasif misin diyeni var...
Kocam yatakta pısırık demek ki diyeni var, ne bileyim
*Kocan
Sen de bir sorun yok ben gayet iyi anladım seni
Nedir sence mesele
Soruyu tam sor tam cevap vereyim
Kocam pasif duruyor işte.
Pasif gizli erkek nasıl davranır, nasıl anlaşılır
Yani çevremde de var senin durumda olan eşler, pasif koca neşeli şen şakrak hayat dolu ve ortama çok iyi adapte oluyor, ama evde erkek gibi değil kız kardeş gibi ya da kadın komşu gibi, yatak ta zaten hiç bir işe yaramıyor
Cevap
10Cevap
Ben pasifim. Eşimin kölesiyim. Ve eşimin cinsel özgürlüğünü destekliyorum.
Tehlikeli işler çok hemde aman aman
Pasif pısırık anlamında mı soruyorsun
Öyle sorsam neden cinsel konu içerisinde sorayım ki
O zaman sana 2 soru sorabilir miyim...
1- Pısırık erkek yatakta nasıl olur?
2- Cinsel tercih olarak pasif olan erkek nasıl olur hem cinsel hayatında hem de iletişim halindeyken karısına karşı,
Gizli olduğundan şüpheliyim işte.
Sanki kendine bile itiraf etmekten korkuyor. Atlatmaya çalışıyor ama iç güdülerini yenemiyor gibi.
Ya da kocam aşşırı pısırık.
Ya da hasta, şeker, hormonel, damarsal vs vs
Başka ihtimal gelmiyor aklıma.
Ben isteyince de yapamıyor.
Oral yapmıyor hadi. Eliyle de okşamıyor, özel bölgeyi
Adama içten bir titreme tiksinme kaçma isteği geliyor. Ve bunu mimiksizce çaktırmamaya çalışıyor.
Hiç yorum cevap yapmadan ya ilişkiye girmeye çalışıyor direk ya da dudak öpmek işte.
İlişkiye girecek kadar sertleşemediği zamanlarda bile öpüşme hep çok sever
Gey pasif ise gizlisi belli etmez zevk almaz almış gibi yapar önceden olan sonradan olanları vardır çok verimli olmaz yatakta hemen yapıp bitireyim der. Gizli olmayan ise kadınla asla yapmaz hoşlanmazlar işkence gelir ama erkek lere bakışları fatklıdır gözünün içine bakar çok kibar lardır nazik çoğu dar giyer bir çoğuda sakal bırakır ya kısaca bunlar saçma sapan acayip huyları olan kililikler. Erkeğe aşık olabilen kişiler
Yani yıllardır evliyim.
İlişkiye girdiğimizde zevk alır insan di mi. Bir de erkeksin yani.
bir ses çıkar, bir an da olsa kendinden geç, az , çıldır, ya da hislerini tutma bir güzel bir şey söyle ya da azma zevk alma sesini nefesini duyayım...”
Dedim kaç defa.
Görev gibi yapıyor.
Ben öyle söyleyince de, yapay şekilde keyif alıyor gibi gözlerini falan kapatıp, oh diyor 2-3 defa...
Ama ben dediğim için
Benim ilk ilişkim kendisiyle oldu.
Bir erkek genelde erkekler nasıl olur yatak odasında, böyle sessiz sedasız mı
Muhafazakar.
Güncel hayatta yapmasa da, telefonun gizli, bir şeylere baktığını düşünüyorum.
Artık, kadın mııı, erkek miii bilmem.
Yoksa sadece erken boşalıp duran, ereksiyonu çabuk sönen, hormonları bozuk. kendine cinsel hayatta güveni olmayan biri mi?
Bir belge kanıt görmediğim için, hastalığı varsa suç atmak istemiyorum.
Benden boşanmak da istemiyor.
Özel hayatta tatmin olmasam da çocuk istiyor
Demiştim.
Ara ara Gittim dedi. Toplamda 3 defa ürolojiye gittim dedi.
E devletini gördüm. Sadece bir kere gitmiş, o da birkaç ay önce. Yani boşanmak için avukata gittiğimizde, evliliğimize bir şans daha verdikten sonra, yeni gitmiş.
şu an kendi kendimi tatmin etmeye geldim.
O da üzülüyor.
Laf sokup geldim çünkü.
Elinden gelmiyor gerçekten demek ki.
Ne elinde, ne içinden, ne de penisinden gelmiyor.
Erekte olmakta ve kalmakta zorlanıyor zaten. Yaşı 38
Okşayıp oynayıp, tahrik tatmin etmem gibi şeyler yapmadan ilişkiye gireceksen, bir tek sana yarayacaksa beni yatağa çağırma dedim.
Ciddiyim.
Sorum ciddi.
Ve Ksyi de sadece soru-cevap ve görüş bakmak için kullanıyorum.
Sorumda hislerimi samimi belirtmek eğlenmek değil ki.
O an öyleydi.
Gizliyken cevabımı samimi yazdım.
Ksde ya da sosyal hesaplarında herkese yürüyenden ne olur ki, 10 dk yatıp kalkmayı hedefleyeyim..!
Arzularımı güncel sexle karşılayacaksam, boşanmam gerekir.
Psikolog halledebilir mi?
Hangi soru başlığıyla gideyim psikoloğa
Boşanmadan düzenini bozmadan biriyle beraber olmak tabiiki en kolayı.
Ama olmaz.
Aldatarak, evlilikte kurumunu ve karakterimizi bozarak olmaz.
Cesur olup, sevabıyla günahıyla, acısıyla tatlısıyla boşanmak gerekir
Düzenini evliliğini bozup, anıları, geçen zamanı ve umutları düşününce üzülüyor insan
Şehrin birinde?
kendini ona mı layık göryorsun bacım..
Layık görmek değil.
Şüphe
senin elinde izin verdiğin bişeyi ala bilirsin izin vermezlerse boş ver git..
Soruyu anlamamışsınız
soru neydi..
Tamam çıkabilirsiniz
nereye..
Aklınızı aramaya falan çıkın ne bileyim..!
dünya soğuk cehendeme gitcem sende gel ısınırsın..
Tdk ya git tdk ya
cennet desem koşa koşa gelirsin ama..
Ne diyorsun Allahaşkına yaaa, soruya bak bir de yazdıklarına
bir şarkı var bilir misin, yyine al beni savur duvardan duvarlara vur hasretim sana deli gibi bu kalp tanimiyor ne gurur nede onur..
güncel..
Hem pasif hem evlenmek mi istiyor !!!
Kocam kendisi ama özel hayatımızda işlevsiz gibi işte
Hiçbir şey söylemiyor ki!
Şuna dikkat edebilirsin diyebilir vs.
Ama muhtemelen pek istekli bir yapıda değil, az istekli. Bir problemi de erekte ve erken gelme sıkıntısı. Temizlik ıslaklık vs takıntısından dolayı da bir şey demiyor ama zaten çok istekli biri de olmadığı için, kendini yatakta kaybedemiyor. Her ayrıntıya takabiliyor.
Ben isyekliyken, elime geldi şöyle oldu vs hiç umursamıyorum.
Yine de söylese ben dikkat ederim.
Ama neye dikkat edeyim bilmiyorum artık.
Takıntılı kocam ya.
Söylemiyor da neye takıntılı olduğunu.
Hazırlan harika olacak vs vs diyor.
Odada özel bölgeye elini bile sürmüyor.
Erken gelme sorunu zaten var.
Atıp tutuyor ancak.
biraz erkeklere karşı samimi olabilir bence
Pasiflemi evlendin naptn
Şüpheleniyorum
Seks hayatınız yok mu hiç
Sitede doluydu buyrun gelin pasifler
pasif misin
Soruları düşünerek sorun.
Şüpe mi ediyorsunuz
Evet
Hımmm belki homofobiktir kocan
Enişte iyi den iyiye yer değiştiren olmak mı istiyor acaba
Sizce de tuhaf değil mi.
Yoksa benim mi gözüme batmaya başladı
Bence de öyle aynen sekste peki dominantlık mı seviyor yoksa baskın olan o mu?
Baskın ve istekli olan benim
Anlaşıldı peki sizin karar ne olucak? Devam mı tamam mı?
Yani ben bitsin dediğimde o bitirmeyi kabuk etmiyor.
Bazen ben de kararsız kalıyorum
Geçiniyorsanız sorun olmaz ki tabi seks hayatınızı bilmem
Seks hayatı için boşansam, travma yaşayıp pişman olur muyum bilmiyorum.
Sonuçta ben de direk bir partnere gitmeyeceğim.
Bunun iyileşme, sonra tanıma tanışma güvenme vs bir çok zaman alan aşamaları var
Haklısın çocuk var mı
Yok
Kim istemiyor peki?
Çocuğu mu?
İkimiz de çocuk seviyoruz.
Ama eşim özel hayatı düzeltmeden çocuk istiyor.
Ben de evlendiğimizden beri hiç korunmadım. Ama hamile de olmadım. Nasip demek ki.
Eşim de tüp bebek diyor.
Ama tüp bebek tedavisine girmeden özel hayatı düzeltelim, sağlıklı bir cinsel hayatımız olsun diyorum.
Yoksa çocukla hepten yorgun sinirli olacağım istekli olup tatmin edilmeyince
Eşimin de kötü bir alışkanlığı yok.
Sigara alkol gibi...
Dışarılarda çok vakit geçirmez. Alanıyla ilgili çalışmayı okumayı sever.
Düzenlidir. İnsan olarak iyi biri.
Bir abim olsa saygı duyar severim kendisini mesela
Sana abi değil eş gerekli suç ortağı gibi.
😅 mannyak
Yalan mı ki ;)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar