Kapalıyım ve sevgilime sol elimle yaptım malum şeyi bir günahı olur mu?

Normalde solağım ama günah diye sağla yemek yemeye su içmeye ve yazı yazmaya alıştırıldım küçüklükten beri. Sevgilimle buluştuğumuzda tatmin etmek için de sağ elimi kullanıyorum normalde ama bir kaç gün önce elimi incittiğim için sarılı ve bugün solla yaptım ona ama içim çok huzursuz oldu sanki çok büyük bir suç işlemişim gibi. Günah olurmu solla yapmış olmam?
Kapalıyım ve sevgilime sol elimle yaptım malum şeyi bir günahı olur mu?
Cevapla