Masturbasyon yaparken birilerine yakalandığınız oldu mu?Yatak odasında ve banyoda olmak üzere toplamda dört kez masturbasyon yaparken yakalanmıştım. İlk başlarda hemen kapatıyordum kendimi ama sonra alıştım. :D
Masturbasyon yaparken birilerine yakalandığınız oldu mu?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
11 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
ergenken halamın pansiyonunda bir kadın vardı ona bakıp mast yapıyordum gizlenipte. o kadın güneşleniyordu ne zaman kalktı şezlonktan beni yakaladı ilk defada milli yaptı beni penisimi de çok beğendi. kısa süre de olsa (2hafta) hergün defalarca yapmıştık. evliyken kayınvalideye yakalanmıştık eşim oral yaparken utançtan aylarca gitmedim onlara. genciz insan kapıyı çalar
En İyi Cevaplar