İktidarsız erkekle, gey erkeğin farkı nedir? Nasıl anlayabilirim?

Yıllardır evliyiz.
Kocam 37 yaşında.
Beni tatmin için birşey yapmıyor.
Erken boşalıyor. Yeterli sertlikte olmakta ve kalmakta bazen zorlanıyor ve çaresizce “görüyosun işte, kalkmıyor, madem işe yaramıyor keseyim mi” diyor.
Bazen de “ taşş gibiyim, 10 kadını cebimden çıkarırım vs “ diyor bana...
Tartışma esnasında “ taş gibi. Başka tür seviyorum. Dedi. Ben de “kız mı erkek mi” dedim. Gey mi diyorsun bana diyip bir sürü kızdı. “ başka tür kızları beğeniyorum.” Dedi.
Eğer erkeklerden hoşlanıyorsa ayrılacağım.
İktidarsızsa, çaresi varsa destek olacağım.
Eğer kızlardan hoşlanıyor ve bana soğuksa, bencillik yapıyorsa, yine ayrı yollar görünüyor.
Sorum başlıkta...
İktidarsız erkekle, gey erkeğin farkı nedir? Nasıl anlayabilirim?
Cevapla