AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
140Cevap
şakamısın harika ölçüler ve görüntüler...seni sexy değilsin diyerek kandırmışlar...müthişsin...:))))
ben şahsen küçük popolu zayıf bayanları çekici bulamıyorum.birkeresinde yüzünü gördüm karşımda çok çekici gelmişti tümünü ve poposunu görünce birden sıfıra indi gözümde .çok zayıftı ve poposu çok küçüktü
10 üzerinden 10 puan alacak kadar bacakların düzgün ;)
Senın ne kadar guzel bır fızıgın oldugunu bılıyoruz beyazım bızlerı kudurtma ..sorman hata.
genelde etli butlu hatunlardan hoşlanırım ama sende fena değilsin:-)
idare eder işte.
yok ya abi onlar evlenince salıyor iice dağ gibi oluyor sonra.. :))
zayıf kadın candır.. :p
ahmet ozele telefon birak goriselim:)
bacakların ince değil ideal kalınlıkta ayrıca düzgün tam süper yani rahat ol
çok güzelmişsiniz neden dert ediyorsunuz ideal kilo ideal boy herkes size imrenir kıskanır
Zayıf kızları sevenlerde var üzülme :(
Şİmdi her türlü giderin var dicem olmayacakc :)))
fotolar yalan olmuş, açılmıyor. boy kilo oranın iyi değil bence.
Yukarıdan aşağı,2.ci güncellemedeki ten rengi gerçekten çok iyi.Özel bir ton.Ayrıca fiziğiniz düzgün
kendine haksızılık yapma cok ideal fizik yapın var . memnuniyet duy
gayette iyi bence fiziğin manken gibi. bakma sen onlara kıskançlıktan demişlerdir :P
Abi şu fotografı bır ben mı goremedım yaa tuh kacırdım desenıze
tebeşirim sana o lafı diyenin aklından şüphe ederim afedersin gözüne tır kaçmış onun :)
sağol canım :) nerelerdesin sen ya :)
valla ben buralardayım da sen yoksun :)
bi dönem yoktum depresyona girip geldim :)
bakalım ne depresyonuymuş :)
Gayet iyi gözüküyorsun,hatta standartın baya üstündesin Türkiye için.. Sen iyisi mi her söyleneni kafana takma, bazıları sadece özgüvenini kırmak için böyle konuşurlar...
gayette güzelsin... kedi uzanamayacagı cigere pis demis iste :)
gayet ideal ve seksi duruyo onu diyen hayvan gbi bacak kalça isteyen abazadır emin ol
resimler yok amma verdiğin boy kilo oranıyla patolojik derecede zayıf olduğunu söyleyebilirim
maşallah resim sergisi açmışın :) abazalar butona çökerler şimdi
Yooo gayet güzelsin :D beğenmiyorum diye Kim demişse yalan demiş :D
Bayağı reklam yaptın :D , giderin var , yolun açık olsun
benim için ince bacak küçük ve güzel bi popo ve küçük göğüsler kesinlkle on numara :) eğer ki bu fotolar seninse gayet başarılı ve hoş. ayrıca göğüsn küçük büyük olmasndan ziyade uç kısmı önmli çok büyük olmamalı bence
bence de küçükler.sanki destekli sütyen kullanırmuşşun gibi geldi bana
sacini degilde boy fotografini koyaydin iyiydi sacindan anlamak zor
woouw 10 uzerinden 8 veriyom bizimlesin ceyrek finalde gorusuruz :))
9.5 oldu hadi iyisin
bacakların çok harika, göğüslerin azıcık daha büyük olsaydı daha iyi olurdu ama gene de iyi. yani daha iyi bir türk kızı görmek çok zor.
Bu sözü sana söyleyeni bastan çıkarmaya çalış bak o zaman yorumu ne olacak :) koşa koşa atlar bence :)
Tahtasın yani anlaşılan 1.74 e 52 kilo ne demek kalça göğüs birşey yoktur vucüt kitle endeksin bile tutmuyor ki en az 60 kilo olman gerekir.
farknda değilsin sanırım insanların derdi sadece seni teşhir etmek bırak resimler koymayı artık.
orada gogusmu var? 45 gunluk tavugun bile gogusu bundan buyuktur:)
kız gözüme güzel görünmeye başladın. baldırlar fena değil. ele avuca gelir cinsten
Bence kalçan iyi ama bacakların zayıf gibi.Göğüslerin de küçük.Yaşına göre hiç gelişmemiş.
görüldüğü üzere 49 erkek cevap vermiş soru amacına ulaşmış.
Bütün linkleri sildirmişsin olmadı şimdi :(
Göremedim :((((
gögüslerin kucuk bence biraz kilo al gercekten kucuk .. ama bacaklar iyi yani normal ama erkekler etli butlu kizlar sever o yüzden demistir sana o öyle az kilo al harbiden bak ..
yahu doğru düzgün bir boy resmi koyda yorum yapalım .. linklerin hepsi fos anlaşılamaz tebeşir
once o pembe bogazlı converse lerı bı cıkar allasen!
Manken ölçüleri işte, ne hoşlarına gitmiyormuş anlamadım ki.
Bence gayet iyisin ama yinede cok çok ince bacak pek sevmem . biraz daha kalın iyi olabilir belkide birkaç kilo almanı tercih ederdim.
o vucut kalınlığıyla değil 52 kilo 57den fazla olmalısın ? bacaklarında fazlalık var . soyediklerinle foto farklı oldu gariplik var.
vücut kalınlığıyla mı :S
174 boy ile 52 kiloyla ince bacaklar olur ama fotodaki bacaklar ince değil ki fena değil ama fazla bile mantığa gore bikaç klo alman daha iyi olur dicem ama fotoya gore bacakların fena değil ama daha ince olsa daha cok tercih ederdim.164 boy 55 k,lodaki bir kızın bacak kalınlığıgibi geldi bana
tamam :)
Bu fotolarda hicte bahsettign kadr ince değil bacaklarn:)
düz durup dizlerimi birbirine dokundurduğumda bacaklarımın arasında boşluk kalmıyor yani bencede normal ama erkekler balık etli derler ya hep biz boşuna yediğimize içtiğimize dikkat ediyoruz demek ki :) kilonun vücutta nasıl durduğuda önemli tabi
bu resımlerı nedne kaldırdın mahrum ettın benı guzellıgınden :(
Aga be
Çok şahane ayak ve bacakların var bence maşallah diyelim :)
bence her turlu iyisin bende senın gıbı kızlardan hoşlanırım yanı problem etme
yoo çokta zayıf görünmüyor bacakların gayet iyi yani
zayıf kızları sevenlerde var balık etli kızları sevenlerde o yüzden sıkıntı yapma ;)
tamam guzelsın tebesır :))
sağol :)
:)) ne demek beyazcık...
biraz kilo almısssn sanırtım bacaklar kalın geldı tam ıyı olmus :)
son resimleri diyorsan onlar çekileli bayağı oluyor depresyona girdim ondan sonra bayağı kilo verdim son halim ilk resimler :)
senın bacaklar kılolu daha guzel benden soylemesi :))) belden yukarısı zayıf daha ıyı ...
bence sen, arkadaşının erkek arkadaşına göz dikmişsi gibi hacı :D
Linkler çalışmıyor ama tarifin doğruysa harikulade.
Bana göre on numara kızsın,fiziğin çok güzel formunu bu şekilde koru.Harikasın :)
gayet iyi tam kıvamında :D
saçlarsa senin sanırım saçlar daha hoş duruyor :)
boyuna göre zayıfsın bncede baya açıkca sölemek gerekirse bnde çok zayıf kızlardan hoşlanmam
o göğüs mü be ben sana özelden sevgilimn göğüslerinin atayım da göğüs gör :)
ciks bu sefer tutmadi birde arkadan cek koy bakalim bari tovbe tovbe
Bari yüzünü göstermiceksen boynundan aşağı bir fotonu koyda.Orantıları net görüp karar verelim...
Adam bence seni beğeniyor ama sevgilisini şüpelendirmemek için öyle diyor yoksa Güzelsin.
popon çok küçük hakkaten popon biraz daha ele avuca gelir olsaydı bacakların sıkıntı yaratmazdı.
uzun vadede harika vücudun var yani zamanla bozulmaz gibi duruyosun ;)
Taş denilecek hatunlardansın. tam ayarında ne ince nede kalın.
tamam orantılı ama sen üst tarafını biraz büyültsen olur aşağısı büyük iyi olmuyor
Bravo kendini güzel afişe etmişsin tebrikler (=:
aynen
dizinin yanlarını sıkıştırmışsın. bir çarpıklık var gibi.
bence çok zayıf iyi olmaz ama önemli olan yüz güzelliği :)