
peki gercekten gerekli mi bu milyar dolarlık endüstri

aileler ayıp olduğunu söyler çoğu zaman.
izlesek de olur, izlemesek de. 12-17 yaş arası olanlar da izliyor; kimisi meraktan, kimisi zevk almak için.
ne diyom ben yahu
Şahsen ben tercih etmiyorum duygusuz olduğu için sevmiyorum daha doğrusu ama merak ettiğim için izlediğim zamn oldu yaş uygun olduktan sonra tercih meselesi
Çelik çocuk için uygun değil ergenlikte de sınır olmalı diye düşünüyorum
kardeşim artık penis ve vajina çıktı bu daha saglikli bence
Cevap
1Cevap
Gerekebiliyor. İzlemiyorum diyen de net yalan söylüyodur zatenn 🙄
Ayıp değildir
Ben izlerim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar