Trans kadınları daha çok seviyorum. Benim gibi olan var mı?

Trans kadınları daha çok seviyorum. Benim gibi olan var mı?
Kadınlar, kadın doğduğu için öyle lakin trans bireyler istediği için onca zorluğa rağmen buna katlanıyor. Genetik kadınlardan daha kadınlar, bu hoşuma gidiyor. Teslimiyetçi tavırları, dominant kişiliğimi tatmin ve mutlu ediyor. Benim gibi düşünen var mı? Merak ediyorum.
Trans kadınları daha çok seviyorum. Benim gibi olan var mı?
Cevapla