henüz bende bulamadım. ama sende bende böyle bekar kalacak değiliz herhalde hani bir laf var her malın kör bir alıcısı vardır diye o kör alıcısı bize gelmedi daha nerelerde dolaşıyorsa artık :(
bu arada konu yolundan çok şaştı :( konuşmalarımız kızların ilgisini çekmemiş ki cevap veren yok :( ben biraz evi toparlayım temizlik yapayım bunlarda spora girer değil mi? :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
E ne güzel işte
İyimi diyosun
Iyi
Doyumsuzum ama 1 hafta kapanayım dinlenip dinlenip yaparım o derece
Nerede oturuyorsun
İstanbul sen?
Ankara
Tkp attım
Yakın sayılırız Anadolu yakasına geçmeyle aynı saat Ankaraya gelmek 😀
@Hi_bitch aynı şehirdeymişiz :)
Evlen artık
Demesi kolay evlilik işi zor
bende evlenmek istiyorum ama kız yok :(
neden zor olsun anlaştıktan sonra kafalar uyduktan sonra ben kız bulsam evlenecem ama yok
@Ezmuro zor olan kısmıda o zaten uyumlu olucağın birini bulmak
henüz bende bulamadım. ama sende bende böyle bekar kalacak değiliz herhalde hani bir laf var her malın kör bir alıcısı vardır diye o kör alıcısı bize gelmedi daha nerelerde dolaşıyorsa artık :(
@Ezmuro Kısmet
kısmet kader ne dersen de artık. mastürbasyona devam :)
@Ezmuro ona çok vaktim olmuyo :)
mastürbasyona mı?
@Ezmuro evet sporcuyum baklavalar felan anlarsın ya ;) o yüzden cinsel hayatım düzenli
ne güzel bende istek olduğunda mermileri atıyom boşa :) bende spora başlasam iyi olur göbek yok ama yağ var sanırım onları eritmem lazım.
@Ezmuro kesinlikle spor süper bişey :)
bu arada konu yolundan çok şaştı :( konuşmalarımız kızların ilgisini çekmemiş ki cevap veren yok :( ben biraz evi toparlayım temizlik yapayım bunlarda spora girer değil mi? :)
Zayıfsın
Neden