Kızlık zarı kaçıncı denemede bozulur?

4 yıllık bir ilişkim var. 1 aydır evlendik. evlenmeden önce hiç iliskiye girmedik. sürtünme yoluyla birlikte olduk. nikahtan sonra birlikte olmaya basladık. 2 sefer denedik ama kızlık zarımda bozulma olmadı. Esnek olduğunu düsünmeye başladık. eşim önemsemiyor ama ben kafama takıyorum. her seferinde bakiyorum kan gelmis mi diye. ne yapmalıyım. daha erken mi sizce? iki seferde bozulur mu?
Kızlık zarı kaçıncı denemede bozulur?
Cevapla