Erkek arkadaşım benimle birlikte olmak istediğini söylüyor. Israrcı olması doğru mu sizce?

erkek arkadaşım var onu çok seviyorum herşeyden çok, onu hiçbir şekilde kaybetmeyi göze alamam.2 yıldık cıkıyoruz.beni arzuladığını ve benimle birlikte olmak istediğini söylüyor ben karşı cıkıyorum birlikte olmak istiyorum ama yanlıs buluyorum. bakireyim. arkadasım cok ısrarcı. dokunuyor falan ama ben sureklı uzaklasıyorum ne yapabılırım birlikte olmalımıyım birlikte olursam davranısları değişirmi ve ısrarcı olması doğrumu sizce
Erkek arkadaşım benimle birlikte olmak istediğini söylüyor. Israrcı olması doğru mu sizce?
Cevapla