Sırf gece kamyon devirmemek için mast yapan benim gibi erkekler var mı?

Artık bekarken belli bir yaşa gelince yapılan mastın bile bir zevki kalmıyor kesmiyor artık sadece yapmamdaki amaç makineyi boşaltmak yağını yenilemek benim gibi düşünen kimler var :)

şu an felaket birikti hissediyorum içimde patlamaya az kaldı ama zevkine mast yapmak istemiyorumda zorunlu yapa gereksinimi hissediyorum.
Sırf gece kamyon devirmemek için mast yapan benim gibi erkekler var mı?
Cevapla