Artık bekarken belli bir yaşa gelince yapılan mastın bile bir zevki kalmıyor kesmiyor artık sadece yapmamdaki amaç makineyi boşaltmak yağını yenilemek benim gibi düşünen kimler var :)
şu an felaket birikti hissediyorum içimde patlamaya az kaldı ama zevkine mast yapmak istemiyorumda zorunlu yapa gereksinimi hissediyorum.
şu an felaket birikti hissediyorum içimde patlamaya az kaldı ama zevkine mast yapmak istemiyorumda zorunlu yapa gereksinimi hissediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ben zevk aliyorum masttan
İnsan artık belli bir zamandan sonra bıkıyor bir üst kulvara geçmek istiyor masttan sonra, daha iyi bişeyler yaşadığım için olabilir
Ben de seks yaptım yine de vazgecemiyorum masttan
Bende vazgeçemiyorum malesef zorunlu :)