Ayakkabınıza boşalan birini görseniz ne yapardınız?

Baştan söyleyeyim sapık falan değilim yokluk adama neler yaptırıyor :) gerçi yapmadım ama ... Bi karşı komşumuz vardı sarışın bir kadın bitiriyordu resmen beni bende gidip bunun ayakkabıları boşalsam mı dedim sonra vazgeçtim :) fakat siz o kadın olsanız ve beni yakalasanız ne yapardınız merak ettim . Döver miydiniz ? görmezlikten mi gelirdiniz ? Fazla dalga geçmeden yorumları alalım :)
Güncellemeler
+1 yıl
Sapık sapık demeyin yapmadım sadece aklımdan geçti o kadar ... sizede soruyorum sapık diyecekler cevap yazmasın .
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes sapık yazmış ama benim yaşadıklarımı yaşasaydınız belki siz daha kötü durumda olurdunuz anlatıyım ben: Yaşım 19 karma liseden mezunum ama hiç bir kızla şöyle 10 saniyeyi geçen konuşmuşluğum yok . Kadınları gözümde çok büyütüyorum belki bundandır ve 3 senedir psikolojik destek alıyorum ilaçlar kullanıyorum . ayrıca kimsede beni sevmiyor gereksiz bir insanım sizce bu düşüncem bunlardan kaynaklanıyor olabilir mi ?
Ayakkabınıza boşalan birini görseniz ne yapardınız?
Cevapla