PC ekranında Danny D ile karşılaştığında morali bozulan bir tek ben miyim?

PC ekranında Danny D ile karşılaştığında morali bozulan bir tek ben miyim?
Keiranmış Jhonnymiş manuel ferraraymış, hiçbirinden ne görsellik nede performans olarak güçsüz olduğumu düşünmesemde, bu kamili görünce çok moralim bozuluyor, sağ üstteki çarpıya tıklayıp bir sigara yakıyorum moral bozukluğu ile. Benimle aynı duyguları paylaşanlar var mı? :D
PC ekranında Danny D ile karşılaştığında morali bozulan bir tek ben miyim?
Cevapla